Forum Klubu ROVERki.pl :: [MGF] Throttle Body 56mm
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MGF] Throttle Body 56mm
Autor Wiadomość
trollbee 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 102
Skąd: Kraków



Wysłany: Czw Lip 24, 2008 16:45   [MGF] Throttle Body 56mm

Co sądzicie o tym!!! oraz o tym??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 24, 2008 16:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Czw Lip 24, 2008 16:59   

Przepustnice sam bym sobie z chęcią kupił :razz:

Do tej drugiej rzeczy podchodzę sceptycznie ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Lip 24, 2008 20:07   

Kurde przepustniczke to ja tez chetnie wezme:P

To drugie to chyba tylko do doladowanych silnikow.
 
 
 
Sachar 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 309
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Lip 24, 2008 22:13   

Z tego co czytałem na angielskim forum to 56 powoduje spadek mocy nawet w porównaniu do 46 (chyba nawet jakieś wykresy były). Podobno silnik dostaje za dużo powietrza, i wszyscy którzy próbowali wrócili do 52. Może ma to sens z grubszymi przeróbkami głowicy (kanały, zawory itp)
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Czw Lip 24, 2008 23:27   

Sachar, dokładnie. Na dolocie mozna zainstalowac przepustnice zrobiona z wiadra i pokrywki od garnka a i tak nic to nie da :) Do tego nalezy obrobic kanaly w glowicy i zapodac wieksze zawory. Najlepszym wyjsciem jest zaopatrzenie sie w glowice VVC i robic na sztywny walek ssacy. Swoja droga bardzo drogi gips :)
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Pią Lip 25, 2008 00:47   

Senn napisał/a:
na sztywny walek ssacy.


czyli ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Sachar 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 309
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Lip 25, 2008 08:06   

Czyli tzw. "solid cams kit" - zestawik w którym są jednoczęściowe wałeczki, zaślepki w miejsce "młynków", często regulowane kółka itd. Secik podstawowy 599 funciaków. Rozszerzony 1299 :)
 
 
trollbee 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 102
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Lip 25, 2008 10:35   

Pogubiłem się, czyli 52mm mogę wrzucić ale 56 nie bo i tak nic nie da bez dodatkowej rozbudowy!?! Wie ktoś gdzie najtaniej kupie K&N 57i dolot, strasznie duża rozbieżność w cenach i przydałby się ktoś polecony! Wydech też mnie interesuje z K&N lub JanSport raczej cena zadecyduje, będę wdzięczny za namiary i opinie!
p.s. chce już zrobić wszystko przy okazji HGF :(
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Pią Lip 25, 2008 10:44   

trollbee zakladaj przepustnice 52mm

Tak jak Sachar napisal. Sporo to kosztuje bo nie ma fabrycznego walka jednoczesciowego ktory by podszedl pod glowice VVC na ssacych. W sankach sa wieksze srednice po obu stronch.
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
trollbee 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 102
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Lip 25, 2008 10:51   

Miałem większe fundusze na autko ale niestety człowiek lubi wydawać i stopniały :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Sob Lip 26, 2008 12:28   

Nie wkladaj VVC, turbo zaloz :D
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Lip 27, 2008 10:26   

jesli zakladac wydech jansport ( a to nie janspeed przypadkiem ?:> ) to kompletny razem z kolektorem wydehcowym. Jak bedziesz patrzyl to zobacz ile kolektor kosztuje i rzuc na forum cene:)
 
 
 
trollbee 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 102
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Lip 27, 2008 12:17   

No tak JanSpeed:
Wydech 295 GBP
Sportowy Cat 255 GBP (pamiętamy o tym że na mgultimate był test no i cat uja daje)
Zwykły 90 GBP
Kolektor 330 GBP
Jak dla mnie to 295 + 330 + przesyłka z 50 (2160PLN)
Dolotu z tej firmy do F nie ma.
K&N
Dolot 57i kit 325PLN
Jeszcze coś dopisze jak znajdę :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Nie Lip 27, 2008 12:51   

trollbee, wlasnie chodzi o to ze sportowy cat daje pare koni, tyle ze jest to srednio oplacalne bo kosztuje duuuzo

odnosnie dolotu k&n to najlepiej gen II brac, tyle ze np do ZRki kosztuje 900zl :/
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Lip 27, 2008 13:25   

1400zl kolektor plus przesylka. Hmm... Pytanie czy bardziej sie ie oplaca zrobic w PL u jakiegos dobrego tunera.
 
 
 
Sachar 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 309
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Lip 27, 2008 22:32   

A może zamiast lipnego kaena coś takiego byś wrzucił + secik rozrządu pipera :) Jak robić to na grubo :D
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Lip 27, 2008 22:40   

Sachar a mozesz tak w telegraficznym skrocie, co to takiego jest ?
 
 
 
Sachar 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 309
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Lip 27, 2008 22:53   

4 przepustnice 45 przykręcane bezpośrednio do głowicy + wtryski + airbox lub po jednym lejku na każdą przepustnicę. Taki secik daje + dużo koni :) To takie moje marzenie.
 
 
michalswiatek 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 146
Skąd: Szwecja



Wysłany: Pon Lip 28, 2008 00:00   

Sachar napisał/a:
Taki secik daje + dużo koni :)
Ile to jest duzo :?:
_________________
obecnie MGF 1.8VVC 1997 i omega 2.6 V6 2001, był 620Si 1996
 
 
 
Sachar 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 309
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Lip 28, 2008 08:13   

Można dociągnąć do 250 - podobno
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink