Ja wlasnie jestem po kasowaniu bledów. U mnie sprawdzilo sie w 100% kontrolka zgasla. Zadziwiajace bylo tylko ze kontrolka wyswietlila mi bload numer 93 ktory nie wystepuje w specyfikacji bledów. Mimo to przeszedłem do kasowania i wszystko przeszło. Jestem wolny od razacej kontrolki SRS na desce
SPAMU¦
Wysłany: Sob Mar 27, 2010 18:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A macie jakiś patent na Freelandera.
I mnie dopadło nie wiadomo czemu
Połączenia sprawdzone.
Aku był odpinany do ładowania bo zostawiłem auto na światłach.
Kontrolka SRS zaświeciła się po "zimowym" padnięciu aku. Przy próbie sprawdzenia błędu SRS kontrolka nie błyskała paliła się cały czas. przystąpiłem więc do kasowania które przebiegło pomyślnie i kontrolka już się nie świeci.
Były chyba 2 rodzaje SRS. Jeśli komuś nie pomaga opis Marrkus`a, to w manualu serwisowym jest cała procedura samodiagnostyki i usuwania usterek SRS typ III (poliftowy). Skan poniżej to fragment z manuala do Accorda `96 suplement, ze strony 23B.
W manualu z `94 roku jest samodiagnostyka SRS typ II (przedliftowy, z diodą) od strony 23-306.
Tam jest niesamowicie szczegółowy sposób postępowania w praktycznie każdym przypadku.
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Były chyba 2 rodzaje SRS. Jeśli komuś nie pomaga opis Marrkus`a, to w manualu serwisowym jest cała procedura samodiagnostyki i usuwania usterek SRS typ III (poliftowy).
Właśnie w SRS III kasujemy błędy tak jak opisał to Marrcus.
W SRS I i II nie ma możliwości kasowania błędów, bo....... kasują się same i kontrolka gaśnie jeśli naprawimy usterkę.
Czyli wniosek - manual jest powszechnie dostępny, jednak ludzie z niego nie korzystają, potem trzeba wymyślać tutoriale, któe i tak po miesiącu znikną w natłoku postów...
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Czyli wniosek - manual jest powszechnie dostępny, jednak ludzie z niego nie korzystają
Dokładnie tak.
Opis kasowania błędów SRS, ABS itp. znam już kilka lat. Kiedyś nawet podawałem na forum plik z dokładnym opisem jak to robić.
Jednak dopóki nie napiszesz jak to zrobić na forum to ludzie w podanych im manualach nie szukają.
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Sty 12, 2012 22:13
niestety nie... ale jest kilka tematów co należy sprawdzić gdy zapala się kontrolka srs w R200 (sprawdzenie wiązki elektrycznej napinaczy pasów - pod fotelem) - zachęcam do poszperania w czeluściach forum
Uff kontrolka SRS zgasła wiem że może troche nie w temacie ale podczas diagnozowania błędu SRS migała też kontrolka ABS ( dodam że świeci podczas jazdy cały czas albo na chwile gaśnie i od nowa) oraz kontrolka Check Engine Gdzie mogę znaleźć kody błędów albo ewentualnie jak je skasować . Rover 623 Si z silnikiem Hondy 2.0 LPG F20Z1 z 94r.
dokładnie kupiłem Roverka z oboma silnikami , niestety tamten zatarty przez poprzedniego właściciela a wiesz kolego moze gdzie szukac kodów do zdiagnozowania tych błędów ?
Ściagnałem manuala i....... Z migania kontrolki odczytałem bład nr 1 ( Przekręcony silnik pompy ABS) oraz 4-4 ( Czujnik Prawy tył ) . Co ciekawe byłem dziś w motoryzacyjnym i nie ma opcji kupienia pompy i z czujnikiem też są problemy, skąd moge dorwać pompe albo czujnik tak zeby wszystko grało? A co ciekawsze to gość w sklepie powiedział że pompy to przeżyją samochód i sie nie psują
Może być, że to tylko czujnik jest dziabnięty i ma wpływ na kontrolkę pompy, dlatego 2 błędy wyskakują. Ja sprawdziłbym najpierw czujnik - może tylko zawalony błotem. Czujnik można kupić używany np. od anglika, albo zapytaj w tomateam.pl intercars, fota... zawsze można powiedzieć, że chodzi o czujnik ABS do Hondy Accord V z Twoim silnikiem i rocznikiem, wtedy nagle może okazać się dostępny
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Co do czujnika to w pewnym sensie miałeś racje, okazało sie że była za mała przerwa pomiedzy czujnikiem a kołem zembatym, słychać było tarcie , zwiekszyłem odstęp i komp już nie pokazuje tego błędu teraz tylko miga raz co wskazuje na pompe, spróbuje ją któregoś dnia wyjąć i sprawdzić co znią, patrzyłem na allegro i są stosunkowo nie drogie 50 - 80 zł używana
Czy srs III był montowany w roverze 600 z 97r dokładnie z marca?
Mam 2 poduchy i dzisiaj po demontażu i ponownym załozeniu poduszki kierowcy zamigała mi na chwile kontrolka podczas postoju na włączonym silniku mniej wiecej po 5 min, po czym zgasła ( przed operacja odłączyłem aku). Potem odłaczyłem na chwile akumulator a następnie podłączyłem, kontrolka normalnie zgasła przejechałem sie 10 km kontrolka się nie zaswieciła oraz za każdym przekreceniem kluczyka gaśnie. Czy ktoś mi powie co się mogło stać że na chwile kontrolka zamigała po odpaleniu auta ?
[ Dodano: Wto Lut 07, 2012 19:10 ]
i jeszcze jedno czy kontrolka srs po zlapaniu błędu świeci czy miga
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum