Forum Klubu ROVERki.pl :: Tuning SDi za 7zł
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Tuning SDi za 7zł
Autor Wiadomość
gacek 



Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 100
Skąd: Lubsko



Wysłany: Wto Paź 18, 2011 15:03   

ok, jutro spróbuję.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Paź 18, 2011 15:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 18, 2011 15:26   

Jedno głupie pytanie :wink: Czemu jest mozliwe w VW Passat 1.9 TDI z z pompa VP37 uzyskać na samych chipach 145km :D A w SDI Rovera się tego jakoś nie da nawet z chipami i power buttonem :?:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
gacek 



Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 100
Skąd: Lubsko



Wysłany: Wto Paź 18, 2011 15:44   

szoso, mógłbyś wrzucić fotkę jak się dostać do tej kostki?
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Paź 18, 2011 15:58   

w wolnej chwili mogę ale nie obiecuje
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 18, 2011 16:51   

gacek, Wejdź sobie na pierwsza stronę tego tematu i na drugim foto widać ta kostkę :roll:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
gacek 



Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 100
Skąd: Lubsko



Wysłany: Wto Paź 18, 2011 16:58   

Remi55, własdnie patrzałem to zdjęcie i u siebie nie moge znaleźć czegoś takiego ;/
chyba że to ta wtyczka i znajduje się ona pod filtrem paliwa
[IMG=http://img18.imagesh...22ov.jpg][/IMG]
Ostatnio zmieniony przez gacek Wto Paź 18, 2011 17:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 18, 2011 17:03   

gacek, Odkręć górny waz Interccoler co widać na foto i ukarze się tobie ta kostka. Jest czasem trochę niżej jak by się na foto wydawało. Ale zobaczysz na 99% taka okrągła kostkę. Bedzie na takiej blaszce zaczepiona :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
gacek 



Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 100
Skąd: Lubsko



Wysłany: Wto Paź 18, 2011 17:13   

ok mam, sory moj blad w zlym miejscu szukalem ;]
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 18, 2011 17:33   

Remi55, moc silnika zależy od jego konstrukcji a jak wiadomo L-seria jest dość prymitywna...
To traktor bez niemal jakiejkolwiek możliwości sterowania.

Trzeba by porównać konstrukcję wtryskową Passata i Rovera.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 18, 2011 17:43   

ADI-mistrzu, Passat z 97 roku się raczej niczym nie rożni silnikowo od L-serie. Klekot jak klekot. Konstrukcja wtryskowa ta sama co w Roverku bo ta sama pompa :wink: Jedynie inna Turbinę maja :wink:

Wiec raczej ta pompa więcej potrafi przy dobrym Turbo :mrgreen:

Chyba naprawdę przerobie sobie 45 idt na 45 SDi :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 18, 2011 17:49   

Wiesz jakie ciśnienie doładowania mają? Cudów niema, to prosta konstrukcja więc można zaleźć przyczynę różnicy.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 18, 2011 17:55   

ADI-mistrzu, No kumpel ma 1.5 bara :mrgreen: My mamy 1.3bara wiec mala różnica jest :wink:

[ Dodano: Wto Paź 18, 2011 17:55 ]
I jak pisałem z rok montuje pompę VP21 z SD do Rover 45 na probe ile to wyciągnie na niej :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 18, 2011 18:08   

Pamiętaj zę paliwo musi mieć się z czym spalić, więc i ciśnienie trzeba będzie podnieść :wink:
 
 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 18, 2011 18:13   

Jak mi się w 200 udało to tobie w 400 na pewno się uda ;P
 
 
 
Staniol 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 91
Skąd: Mysłowice



Wysłany: Pon Gru 19, 2011 23:06   

Koledzy, czy jest ktoś ze śląska kto za jakieś piwko lub flaszkę zamontuje mi taki guziczek u mnie w R600 ? :mrgreen:
 
 
 
jackas5 



Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 71
Skąd: znajomi



Wysłany: Pią Mar 23, 2012 11:13   

Pod jakie kabelki podpiąć się w 600 nigdzie nie moge znaleźć RAVE
 
 
TrAViShOn 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 351
Skąd: 3MiA100



Wysłany: Pią Mar 23, 2012 12:13   

Na pierwszej stronie tematu jest wszystko...
_________________
'Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego.' Lew Tołstoj
 
 
jackas5 



Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 71
Skąd: znajomi



Wysłany: Nie Kwi 08, 2012 13:24   

Witam mam wszystko potrzebne, ale nie wiem które kable podpiać pod potecjometr i włącznik mam po 3 złącza od potencjometru i włącznika które mam połączyć w jakiej kolejności?
 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Sro Kwi 11, 2012 05:33   

Teoretycznie możesz podpiąć tak jak to widać na zdjęciu na pierwszej stronie. Ja zamówiłem sobie pudełeczko u ADIego i widziałem że jednak jest tam dużo bardziej nagmatwane.
 
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Sro Kwi 11, 2012 15:48   

kolego jackas5, ten bayer robiło wielu z forumowiczów, postępuj wg instrukcji krok po kroku i na pewno sobie poradzisz, dla osób mniej cierpliwych, lub nie posiadających zdolności manualnych polecam puszkę u Adiego, będziesz miał wszystko ładnie w puszeczce, pewnie w podłączeniu też da wskazówki.

pozdrawiam
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Tuning mechaniczny"
piter34 Tuning mechaniczny 0 Pon Kwi 02, 2007 11:07
piter34
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [R 200/400 SD] Tuning SD czyli jak z 86KM zrobić wiecej
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Pią Lis 04, 2011 22:26
Remigiusz
Brak nowych postów [600 sdi] tuning
euronymous_ Tuning mechaniczny 5 Pon Kwi 04, 2011 02:07
adamsky
Brak nowych postów Tuning box [MG ZR]
kapeczul Tuning mechaniczny 2 Sro Mar 13, 2019 02:33
Xakari
Brak nowych postów Tuning SDi za grosze
marcinek82 Tuning mechaniczny 57 Wto Sie 26, 2008 13:57
goodhope



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink