Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Centralny zamek kierowcy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Centralny zamek kierowcy
Autor Wiadomość
gagadrago 



Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 43
Skąd: Ciechanów



  Wysłany: Nie Sie 17, 2008 11:59   [R75] Centralny zamek kierowcy
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam .. Mam pytanie czy ktos spotkal sie z taka sytuacja..

Wczoraj wrocilem z myjki i autko zamknelo sie elegancko. Po paru godzinach chcialem wsiac i sie nie otwieralo od strony kierowcy, a jak chcialem zamknac to klakson trukal za kazdym nacisnieciem guzika w kluczu do zamykania . O co z tym chodzi ?? ??
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lis 30, 2010 00:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sie 17, 2008 11:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
lelek11 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 115
Skąd: Ożarów Mazowiecki

Rover 200

Wysłany: Nie Sie 17, 2008 12:32   

gagadrago napisał/a:
a jak chcialem zamknac to klakson trukal za kazdym nacisnieciem guzika w kluczu do zamykania


to znaczy że któreś drzwi są nie zamknięte albo klapa albo maska. (może też oznaczać że któryś zamek szwankuje chyba nie jestem pewien)
 
 
gagadrago 



Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 43
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Nie Sie 17, 2008 12:54   

(może też oznaczać że któryś zamek szwankuje chyba nie jestem pewien)[/quote]

i chyba to bedzie najprawdopodobniej, bo centralny z pilota zamyka wszystkie drzwi a przy otwieraniu od kierowcy sie nie otwiera.. Ale dziwne ze zamknie a nie otworzy ..
 
 
 
Dobromir_2004 




Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 39
Skąd: Krosno



Wysłany: Nie Sie 17, 2008 22:16   

Ostatnio tez to przerabiałem. Też się zamykał, ale nie otwierał. Zaryzykowałem wyjęcie i próbę naprawy zamka. Na wstępie zaznaczę, że gdy zobaczyłem ten zamek, to się lekko przeraziłem. Wygląda jak jakiś radiomagnetofon :) . Ale w końcu go "rozgryzłem". Okazuje się, że są tam 2 silniki elektryczne. Jeden zamyka, ale żeby otworzyć muszą działać obydwa. Niestety, u mnie jeden z nich nie działał i objaw był właśnie taki, jak w opisie powyżej.
_________________
Dobromir
 
 
se7en86 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 357
Skąd: Siedlce



Wysłany: Nie Sie 17, 2008 22:22   

Dobomir, możesz powiedzieć co zrobiłeś dalej z tym zamkiem ?? Naprawiłeś to jakoś ?? Mi również nie działa zamek od kierowcy. Zamyka sie, ale nie chce się otwierać. Jak możesz podaj wskazówki naprawy. Pozdrawiam
 
 
 
Dobromir_2004 




Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 39
Skąd: Krosno



Wysłany: Nie Sie 17, 2008 22:45   

Silniczki wyglądem przypominają przypominają te z dziecinnych zabawek. Takie małe, z przekładnia ślimakową. Żeby do nich dotrzeć trzeba odkręcić (mając już zamek na wierzchu) 4 śrubki i kilka zatrzasków. Silniczki łatwo wyjąć, bo są jedynie wciśnięte. Potem trzeba odgiąć blaszki(w obudowie silniczka), wyjąć plastikowy szczotkotrzymacz i zajrzeć do środka czy nie są spalone. Ja miałem wiele szczęścia, bo nie były spalone. Wystarczyło wyczyścić komutator drobnoziarnistym papierkiem ściernym, do którego "przyspawały" się szczotki, podłączyć silnik do prostownika, upewnić się że działa (zamieniac (+) z (-) żeby sprawdzić czy kręci się w obie strony-to konieczne) i ponownie zmontować zamek. To wszystko. Teraz działa bez zarzutu.
_________________
Dobromir
 
 
se7en86 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 357
Skąd: Siedlce



Wysłany: Nie Sie 17, 2008 23:01   

dzięki :) w wolnej chwili będę musiał to sprawdzić. Pozdrawiam
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pon Sie 18, 2008 00:14   

Mozliwe ze uda mi sie sciagnac te silniczki nowe tylko musze wyjac moj bo padl i zmierzyc dokladnie dlugosc trzpienia.Dam znac w najblizszym czasie co i jak sie udalo pozalatwiac.Z tego co pamietam to one wygladaja chyba jakos tak bo od tych w zabawkach roznia sie ze gniazdo elektryczne maja w srodku a nie wystajace.Jak ktos ma na wierzchu taki silniczek z centralnego to prosilbym o wymiary bo ja na razie mam takie jak na rys. i zdaje mi sie ze to powinno byc to.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Ostatnio zmieniony przez Zukowaty Sob Sie 23, 2008 15:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Dobromir_2004 




Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 39
Skąd: Krosno



Wysłany: Pon Sie 18, 2008 16:19   

Tak, to te silniczki
_________________
Dobromir
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pon Sie 18, 2008 16:21   

Cytat:
Tak, to te silniczki

No to to ja wiem tylko mi chodzi zeby ktos zmierzyl dlugosc trzpienia jak ma wyjety silniczek.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
lelek11 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 115
Skąd: Ożarów Mazowiecki

Rover 200

Wysłany: Wto Wrz 16, 2008 11:37   

gagadrago, i w końcu doszedłeś o co chodzi??
 
 
gagadrago 



Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 43
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Wto Wrz 16, 2008 20:04   

lelek11 napisał/a:
gagadrago, i w końcu doszedłeś o co chodzi??



Nie doszedlem, ale trzasnolem drzwiami i samo sie zrobilo. Musialo sie cos odlaczyc lub cos innego bo teraz jest wszystko tip top :D Dzieki wielkie za pomoc koledzy. Pozdrawiam.
 
 
 
lelek11 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 115
Skąd: Ożarów Mazowiecki

Rover 200

Wysłany: Wto Wrz 16, 2008 22:46   

gagadrago napisał/a:
Dzieki wielkie za pomoc koledzy


Podziękować możesz kliknięciem na napis "Pomógł "
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Pią Mar 05, 2010 16:35   

Zukowaty napisał/a:
Cytat:
Tak, to te silniczki

No to to ja wiem tylko mi chodzi zeby ktos zmierzyl dlugosc trzpienia jak ma wyjety silniczek.
Zukowaty, teraz dopiero przeczytałem to pytanie i nie wiem czy aktualne, ale na wszelki wypadek podam , że długość całkowita trzpienia to 63.5 mm a w części ze ślimakiem 28 mm. Pozostałe wymiary zgodne.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pią Mar 05, 2010 23:42   

SeniorA, niestety już wysyłałem zapytanie do Johnson Electric poprzez moją firmę i minimalne zamówienie to tysią@c sztuk z tego co pamiętam. W detalu nie udało mi się ich znaleźć.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sob Mar 06, 2010 08:24   

http://forum.roverki.eu/v...ghlight=aragorn
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=51438
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Sob Mar 06, 2010 08:46   

Zukowaty, to trzeba by zamówić 2 tysiące silniczków ,bo drugi ma krótszy trzpień ( 59 mm), co nie jest problemem , ale ma też inne obroty ze względu na mniejszą średnicę ślimaka.Myślę, że te silniczki stosowane są też w siłownikach VIS.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 75] Centralny zamek i drzwi kierowcy
siara Rover serii 75, MG ZT 4 Nie Lis 22, 2015 04:38
SeniorA
Brak nowych postów [R75 all] zamek drzwi kierowcy
kmisiowy Rover serii 75, MG ZT 5 Wto Mar 15, 2016 13:37
AdaskoC
Brak nowych postów [R75] Centralny zamek
Ozi546 Rover serii 75, MG ZT 5 Sro Cze 01, 2022 22:21
tomi_zog
Brak nowych postów [R75 ] Centralny zamek
endriu50 Rover serii 75, MG ZT 0 Pią Maj 20, 2016 08:36
endriu50
Brak nowych postów [R75] Centralny zamek
Kazio_75 Rover serii 75, MG ZT 2 Pon Gru 08, 2008 21:55
Kazio_75



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink