Forum Klubu ROVERki.pl :: R 200 car audio ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
R 200 car audio ?
Autor Wiadomość
unpredictablee 




Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 31
Skąd: Łęczna



Wysłany: Czw Paź 16, 2008 13:43   R 200 car audio ?

Witam
Jestem posiadaczem Roverka 200vi. Chciałem prosić o radę, gdyż chciałbym zrobić coś z dotychczasowym audio.
Chodzi mi jedynie o wysoką jakość dzwięku, gdyż głośniki w stantardzie nie są za rewelacyjne. Nie chce żadnej tuby w bagażniku, nic z takich rzeczy.
Posiadam radyjko PIONEER DEH-3000 i co do tego ? Jakie głośniki ? Czy kupywać jednej firmy wszystkie głośniki, czy nie ma to żadnej różnicy ?Czy musze zmieniać jakieś okablowanie ? Jakiś wzmacniacz bedzie mi potrzebny? Co z wygłuszaniem drzwi ?


Wszystko w rozsądnej cenie ofc.
Jestem laikiem w tych sprawach więc prosze o prostotę, wyrozumiałość i pomoc :wink:

///Szukałem na forum, są różne rzeczy ale albo nie pasują do moich wymagań albo nic z tego co jest napisane nie rozumiem.
Ostatnio zmieniony przez unpredictablee Czw Paź 16, 2008 13:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Paź 16, 2008 13:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
wild_weasel 




Pomógł: 114 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 807
Skąd: Poznań

Rover 200

Wysłany: Czw Paź 16, 2008 13:49   

A szukałeś? :roll:
unpredictablee napisał/a:
Co z wygłuszaniem drzwi ?

Od tego zacznij, porządne wygłuszenie pomaga. Sam sprawdziłem ;) Co do reszty - są tu fachowcy, oni powinni zabrać głos.
_________________
It's all right...
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Paź 16, 2008 13:57   

wild_weasel napisał/a:
A szukałeś?

no właśnie :roll: w dziale CarAudio naszego forum jest naprawdę sporo na temat Audio w R200. A także o wygłuszaniu i innych rzeczach zwiazanych z audio w aucie.
Np tu: