Forum Klubu ROVERki.pl :: [Freelander] Biodiesel
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Freelander] Biodiesel

jazda na biodieselu
Autor Wiadomość
sebakop 



Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 24
Skąd: mountmellick



  Wysłany: Pią Paź 03, 2008 17:21   [Freelander] Biodiesel
Typ: TD4 Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001

czy ktoś wie czy td4może jeździc na biodieslu?
mam bio diesel dostępny po dobrej cenie.
zalałem na probe i bardzo fajnie chodzi tylko nie wiem czy można stosowac na dłużej.
jak ktoś ma jakieś dane to prosze o informacje. pozdro :?:
Kod:
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 17, 2010 13:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Paź 03, 2008 17:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Paź 03, 2008 20:05   

Nie wiem, bo jednak ten silnik jest wrażliwy na jakość paliwa.
 
 
 
egon62 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 25
Skąd: Siemiatycze



Wysłany: Sob Paź 04, 2008 08:08   

Witam! Jedno zasadnicze ostrzeżenie -nie polecam jazdy na biodieslu przy minusowych temperaturach-wiem to od klientów-pracuję na stacji paliw choć sam go niesprzedaję. Sporo ludzi miało z nim problemy, szczególnie silniki z pompowtryskami i nowsze roczniki .Moja rada to eurodiesel firmy Lotos :ok: :wink: i będzie OK! Pozdrowienia.
 
 
SLEZA 



Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 8
Skąd: dolnośląskie



Wysłany: Sro Paź 08, 2008 18:59   Re: [freelander td4 2001] biodiesel

Nie można jeżdzić na biodieslu,tak jest w instrukcji.Poza tym nie wiedząc o tym zatankowałem Biodiesla w Belgi i od razu odczułem to podczas jazdy,auto było odczuwalnie słabsze.tyle wiem
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Paź 09, 2008 09:50   

sebakop, Ty masz tego z silnikiem BMW czy z silnikiem roverkowym ?? Roverkowy jest dość odporny na wszelkie wynalazki, ten z BMW już nie ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Mariusz418 




Pomógł: 33 razy
Dołączył: 26 Gru 2004
Posty: 371
Skąd: Warszawa,



Wysłany: Czw Paź 09, 2008 12:20   

WITAM

JAK MASZ ZA DUZO KASY TO LEJ WTRYSKI POMPA WYSOKIEGO CIŚNIENIA POTEM NISKIGO ITP ITD

CZSAMI SIĘ PISZE I O LAND ROVER[ACH]

POZDRO
 
 
sebakop 



Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 24
Skąd: mountmellick



Wysłany: Pon Paź 13, 2008 17:01   

Brt napisał/a:
sebakop, Ty masz tego z silnikiem BMW czy z silnikiem roverkowym ?? Roverkowy jest dość odporny na wszelkie wynalazki, ten z BMW już nie ;)




mam td4 bmw .
 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Pon Paź 13, 2008 17:03   

sebakop napisał/a:
mam td4 bmw .


To lepiej NIE lej !
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
sebakop 



Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 24
Skąd: mountmellick



Wysłany: Pon Paź 13, 2008 17:07   

dzieki. ale ktoś mi wytłumaczy dlaczego? :?:
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pon Paź 13, 2008 19:42   

Bo to jest silnik bardzo czuły na jakość paliwa.
 
 
 
magneto 




Pomógł: 80 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 1047
Skąd: Nakło Śląskie



Wysłany: Czw Paź 23, 2008 09:26   

wczoraj zalałem mojego R biodieslem.- silnik chodzi ciszej ale zauważyłem spadek mocy- nie kupię tego więcej
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Paź 23, 2008 14:35   

magneto, ty masz inną pompę, gdy coś takiego do common rail wlać to by raczej nie pochodził a jakby chodził, to nie miałby wcale mocy.
 
 
 
magneto 




Pomógł: 80 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 1047
Skąd: Nakło Śląskie



Wysłany: Czw Paź 23, 2008 21:57   

Rowan, może masz rację ale dla mnie nawet minimalny spadek mocy jest odczuwalny.mam tylko 101 KM i to nie jest dużo kiedy musisz nagle przyspieszyć żeby zdążyć wyprzedzić.poza tym na bio syfie nie chce się wkręcać na obroty..na normalnym ON kręce na trzecim biegu do 4900 obr/min a na bio ma problem dojść do 4700. poza tym 20 gr na litrze taniej to żaden zysk bo mam wrażenie że zwiększyło się spalanie
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] FAQ z nr częsci
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 2 Czw Lut 08, 2018 14:05
SyntaX
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Linki do stron z przydasiami do Freelandera
sknerko Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Czw Cze 02, 2016 10:32
sknerko
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Foto poradnik demontaż konsoli środkowej.
Proszę o przypięcie do FAQ
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Nie Wrz 09, 2012 08:21
SyntaX
Brak nowych postów [FreeLander]Regeneracja reduktora w Land Rover Freelander
TrueGrand Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 10 Nie Maj 26, 2013 11:57
robag
Brak nowych postów [Freelander] Freelander i otwieranie tylnych drzwi
Derwer Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 3 Pią Maj 23, 2008 00:26
ppawlow



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink