Forum Klubu ROVERki.pl :: [Freelander] Spalnie w granicach 12 litrów
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Freelander] Spalnie w granicach 12 litrów
Autor Wiadomość
r2 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 10
Skąd: ostroleka



Wysłany: Nie Lis 30, 2008 18:18   [Freelander] Spalnie w granicach 12 litrów
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

witam wszyskich, od pewnego czasu zauwazylem zwiekszone spalanie u mojego fredka w granicach 12 litrow cykl miejski i ok 9-10 litrow trasa ,w zwiazku z tym mam pytanie ile one tak naprawde powinny palic,i co moze byc przyczyna tak wysokiego zuzycia paliwa,sprawa nieszczelnego ukladu nie wchodzi w gre gdyz wszystko zostalo sprawdzone a takze zostal zmieniony filtr paliwa pod maska,cisnienie opon tez jest wporzadku
wielkie dzieki zawszelkie podpowiedzi
p,s zauwazylem niewielki spadek mocy na zimnym silniku ktory zanika po paru minutach
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 18, 2010 18:59, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lis 30, 2008 18:18   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Nie Lis 30, 2008 18:50   

Mozesz miec uszkodzona przeplywke....
 
 
 
r2 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 10
Skąd: ostroleka



Wysłany: Nie Lis 30, 2008 20:24   

no dobra a gdzie tego szukac i jak to sprawdzic bez kompa
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Lis 30, 2008 21:05   

szukaj tego za filtrem powietrza a przed turbiną. To jest kawałek rury w układzie dolotowym i jest do tego podpięta wiązka przewodów. Najłatwiej sprawdzić wypinając wtyczkę. Powinien być żywszy silnik a spalanie powienno... wzrosnąć.
Ale piszesz że wymieniłeś filtr paliwa ale on do spalania ma tyle co nic, filtr powietrza prawdopodobnie bedzie winowajcą :)

[ Dodano: Nie Lis 30, 2008 21:10 ]
o już widzę, przepływkę masz zaraz za obudową filtra powietrza :)
 
 
 
r2 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 10
Skąd: ostroleka



Wysłany: Pon Gru 01, 2008 12:36   

a wiec tak filtr powietrza byl zmieniany w tym samym czasie co paliwowy czyli ok 3 tys km,bylem dzis tez na komputerze i nic nie wykazuje ,czy przyczyna moze byc pompa paliwowa ta w zbiorniku , z tego co slyszalem one czesto lubia szwankowac w bezyniakach i jak to sie ma do diesli gdyz pompy sa te same atak przy okazji ile pala wasze 620 dzieki
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Gru 01, 2008 13:55   

jakby Ci szwankowała pompa w baku to nie silnik nie dostawałby paliwa, a jakby pompowała za dużo to i tak nadmiar wróciłby do baku. Dawką paliwa do silnika steruje komputer a pompa jest osobna CR.
Może Ci hamulce trzymają...
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Gru 01, 2008 14:46   

2.0 td z 99roku ma chyba diesla serii L. A jeśli tak, to nie ma pompy w baku. Ale co moze być ptrzyczyną takiego spalania :| Odepnij przepływomierz, to po pierwsze. Po drugie jakie trasy robisz, czy temp. silnika jest właściwa ?? Czy dynamika auta sie nie pogorszyła wraz ze wzrostem spalania ?? Na zimno nie pałuj silnika bo turbinę załatwisz :|
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
r2 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 10
Skąd: ostroleka



Wysłany: Pon Gru 01, 2008 18:52   

a wiec tak hamulce raczej nie trzymaja gdyz nic sie nie grzeje i jestem wstanie go popchnac,po drugie trasy robie rozne, po miescie odcinki ok 10km a w poza miastem tak do 70km,ale ostanio glownie miasto,muwisz odepnij przeplywke ico dalej, mam tak jezdzic z odpieta czy jak ,odpielem dzis wtyczke i zadnej roznicy nie zauwazylem(atak wogole za co ona odpowiada ,dynamika silnika raczej normalna ,czasami mula zlapie jak zimny ale na kompie nie pokazalo zadnych bledow,cisnienie turbiny jest tez w normie 1.8 atmosfer
ico wy nato
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] FAQ z nr częsci
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 2 Czw Lut 08, 2018 14:05
SyntaX
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Linki do stron z przydasiami do Freelandera
sknerko Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Czw Cze 02, 2016 10:32
sknerko
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Foto poradnik demontaż konsoli środkowej.
Proszę o przypięcie do FAQ
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Nie Wrz 09, 2012 08:21
SyntaX
Brak nowych postów [FreeLander]Regeneracja reduktora w Land Rover Freelander
TrueGrand Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 10 Nie Maj 26, 2013 11:57
robag
Brak nowych postów [Freelander] Freelander i otwieranie tylnych drzwi
Derwer Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 3 Pią Maj 23, 2008 00:26
ppawlow



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink