Wg. mnie jak masz już zmieniać silnik to nie bawiłbym się w 1.4 16V tylko dołożyć ciut więcej i wychaczyć albo 1,6 albo 1,8. Spalanie może ciut większe ale jest różnica w przyspieszaniu i lepsza charakterystyka pracy silnika gdybyś czegoś chciał się dowiedzieć to zapraszam na GG postaram się pomóc
chcialbym odnowic troche temat głownie chodzi mi o elektryke wiem ze temat jets o 1,6 ale zadam pytanie co do 1,4 16v
a wiec kupilem silnik 1.4 16v z pelnym osprzetem mam wszystko i mam moj silnik 1,4 8v rozumie ze z starego silnika kolo zamachowe, silniczek krokowy, łapy, to chyba wszystko
moje pytanie jest bo wiadomo ze wyciagnac i wsadzic silnik to nie jest problem przynajmniej ja nie widze tylko mechanik z ktorym to bede robic kazal sie zapytac jak jest z elektryka podchodza te same kable... idealnie podlaczamy czy trzeba cos przerabiac... ? sa te same wtyczki ta sama ilosc kabli zeby mi nie zostal jeden albo dwa haha
aha czy w R200 mozna sciagnac caly przod ? czy musze silnik wyciagac do gory prosil bym o szybka odpowiedz bo jutro chce sie za to zabrac brakuje mi juz autka
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Więc tak...czy silnik 1,4 czy 1,6 to praktycznie nie ma różnicy...ja robiłem Swapa na 1,6 Kompletny , nie ściągałem przodu, silnik wyciągałem do góry,elektryka pasowała plug and play oprócz chyba dwóch kabelków...ale nie pamiętam dokładnie...co do koła zamachowego...ja go nie zmieniałem...jedyne co musi być ze starego silnika to komputer i w niektórych 1,6 są inne łapy ale Ty masz 1,4 więc chyba tego problemu nie będziesz miał. U mnie tak jest i auto Jeździ bula21 Gdyby coś to pisz na PW postaram się szybko odpisać
Co do koła zamachowego to nie wiem czy to prawda, że musi być to samo.
Ja wymieniałem w swoim R25 1.6 komputer z immo i centralkę alarmu na zestaw z
nowszej wersji IMMO w pełni aktywne i wszystko działa beż grzebania z kołem zamachowym.
może koła zamachowe różnią się w zależności od pojemności silnika tylko.
Ja przekładałem kompa z 1.6 do 1.6 możliwe, że problemy występują tylko przy zmianie silnika o innej pojemności i tak na prawdę IMMO nie ma tutaj nic do rzeczy.
Takie moje przypuszczenie.
Skoro u mnie poszło bez problemów to innej opcji nie wiedzę, poprawcie mnie jeżeli się mylę.
Kola zamachowe w 1.4 i 1.6 sa takie same. Znaczniki musza pasowac bo firma PTP oferuje te same lekkie kolo do obu silnikow. Roznica jest dopiero z 1.8, znaczniki byc moze sa tez takie same, ale juz powierzchnia cierna tego kola jest wieksza bo idzie wieksza tarcza sprzeglowa.
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Dokladnie tutaj chodzi o wersje z lub bez immo tudziez wersje K serii montowanych w FSO. Jesli roverki sa mlode czyli od 96 wzwyz to kola powinny byc identyczne. Zeby nie bylo zonka i wyeliminowac slowo powinny warto porownac oba zamachy jak sa na wierzchu tak jak pisal AndrewS
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
+/- na łączeniu skrzyni z blokiem od strony ściany grodziowej. przykręcony na 2-3 śrubki. Patrząc stojąc przodem do auta znajduje się z tyłu silnika...już nie pamiętam czy z kanału wykręcałem czy od góry.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum