Forum Klubu ROVERki.pl :: [R all]ON Zamarza... Co Robić...
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Pią Lis 19, 2010 22:24
[R all]ON Zamarza... Co Robić...
Autor Wiadomość
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Sty 07, 2009 22:00   

evita, nie twierdzę, że ropa na każdej stacji Statoil jest taka sama, ale moje problemy z odpalaniem zaczęły się właśnie od zatankowania ON tam :cry: z resztą pierwszy i ostatni raz.
Właśnie wróciłem z parkingu. Odpalił ledwo-ledwo, a po dodaniu depresatora za drugim razem nawet się nie zastanawiał :mrgreen: W marketach na półkach pustka, a jesienią był spory wybór. Kupiłem w końcu na BP taki do -40 (najdroższy 26 PLN) i mam nadzieję, że...jutro pojadę :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 07, 2009 22:00   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Bidi
[Usunięty]






Wysłany: Sro Sty 07, 2009 22:09   

ja ostatnio leje u nas w lbn na jednej stacji u prywatnego goscia paliwo ma naprawde dobre bo niczego nie dolewalem i przy -23 autko zapalilo bez problemu ( mowa o R200Sdi) podstawa jest dobra ropa plus akumulator dobry swiece i powinno byc ok :)
 
 
Bezel 



Dołączył: 24 Gru 2008
Posty: 17
Skąd: Ostrów WLKP



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 10:20   

Panowie Wczoraj Dolałem na prawie pełen zbiornik (45l) 3.5l benzyny i dzis rano ide do auta grzeje świeczki i cyk pali na strzała :D więc to działa :D Ps. Na Stacji NIe Gasiłem Auta Podszedł do mnie gość z obslugi i mówi "diesel to tamten dystrybutor" :D a ja mówie Lej Bo Marznie Ta Wasza Ropa TO Moze Benzyna NIe Zamarznie <lol2>
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 08, 2009 11:25   

Kurde, jak Was czytam, to naprawdę zaczynam się zastanawiać, czy następne auto - diesel to dobry pomysł...

Myślałem, że czasy "letniego" ON mamy już za sobą... :(
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Czw Sty 08, 2009 11:39   

maciej ale to polska ;) przy takiej zimie jak byla wczesniej to moze stacje wogole nie mialy zimowego bo nei bylo potzreby, a jak walnelo -20 to przeciez nie wyleja ze zbiornikow letniego zeby meic zimowe ;)

przeciez chrzczenie PB tez jest plaga O_o to chyba bez roznicy. jak widac polak potrafi i sa rozne sposoby radzenia sobie z problemem ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 11:40   

maciej, też tak myślałem, przynajmniej do ostatniej soboty :wink: Zawsze wydawało mi się, że marka stacji paliw zobowiązuje. Oj jak bardzo się pomyliłem :neutral: Wątpię, żeby od któregoś tam listopada klienci nie zużyli jeszcze jesiennej ropy, raczej jest to świadoma i celowa polityka firmy. Jak wiadomo koszt produkcji ropy jesiennej jest niższy, niż zimowej, tej odpornej na najniższe temperatury. W każdym razie stacji Statoil mówię stanowcze nie :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Czw Sty 08, 2009 11:49   

mixtated a czy statoil nei bierze paliw od orlenu >? cos mi sie tak wydaje >? a o orlenie nie mam najlepszej opini ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 08, 2009 11:50   

No tak... Można sobie radzić dolewając benzyny, ale powstaje tylko problem, czy do nowego autka z Common Rail'em lanie 10% benzyny nie spowoduje problemów z wtryskami, czujnikami itp, a przez to utraty gwarancji...

Jedyne co pozostaje to te dodatki uszlachetniające... :(

maniaq, ZTCP to w Polsce wszyscy biorą z Orlenu, tylko potem dolewają swoich uszlachetniaczy.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Czw Sty 08, 2009 12:17   

ja bede musial przetestowac jakies uszlachetniacze.

cos konkretnego polecacie ?

widze dostepne
LIQUI MOLY
KLEEN
STP
i inne
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 12:23   

maniaq napisał/a:
cos konkretnego polecacie ?

... zdecydowanie DIESEL skydd i nic innego :mrgreen:
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 08, 2009 12:26   

Dlaczego akurat to?
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
phuss 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 393
Skąd: KUJ-POM



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 12:29   

Maciej, kolega ma nowiutką corollę w dieslu, jak z nim rozmawiałem to mi mówił , że w instrukcji ma napisane o dodawaniu PB do ON przypadku silnych mrozów.
A kierowcy tirów jak by mieli dodawać uszlachetniacze to by zbankrutowali. Cena PB jest prawie taka sama jak ON i leją na 300L ON 50-60L PB.
_________________
szkoda mi go będzie
 
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 12:42   

Nie używałem tego Skydd'a, ale jest on zdecydowanie najlepszy - made in któryś z krajów norweskich, a jak wiadomo oni wiedzą co to prawdziwe mrozy, tak jak IMO Nokian zna się najlepiej na oponach :mrgreen: Niestety ciężko taki depresator dostać - pozostaje zakup przez internet. Ja potrzebowałem na JUŻ, więc kupiłem na BP. Nazwy sobie nie przypomnę, bo został w samochodzie :wink: Nie wiem też czy go polecać, bo stosuję go dopiero od wczoraj :mrgreen: Ale dziś auto odpaliło, co prawda za 3 razem, ale odpaliło. Mam słabe świece (jeszcze fabryczne, a 60tyś przekręcone), więc pewnie dlatego :grin:

[ Dodano: Czw Sty 08, 2009 12:46 ]
maniaq, paliwo orlenowskie jest na prawie wszystkich polskich stacjach. Pozostaje wierzyć, że shellowski v-power jest faktycznie ciągnięty z Niemczech :wink: W lecie tankuję na BP lub jak robię jakąś trasę to na oszołomie, ostatecznie Luk-oil, ale jak wiadomo w lecie zawsze odpali :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez Mix Czw Sty 08, 2009 12:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
BetJar 
Klubowicz





Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 626
Skąd: Gliwice



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 12:46   

giewu napisał/a:
maniaq napisał/a:
cos konkretnego polecacie ?

... zdecydowanie DIESEL skydd i nic innego

NIe wiem ile to kosztuje ale polecam naftę, tak zwykłą naftę do lamp, powąchajcie ją i uzdatniacz - zapach ten sam. Teść mi doradził, u niego w firmie dolewają do diesli.
0.5 litra w markecie -> 5.99 zł. ja dolewam butelkę na około 40 l. Nafta rozpuszcza parafinę.
_________________
ɹɐɾʇǝq ɯɐıʍɐɹpzod
nie ma za co- kliknij POMÓGŁ
R420 Di'97,był
R111 LSi'96,był
R420 Di'97,był
R75 CDT+'02,jest
MG TF '04,jest
 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 13:07   

maciej napisał/a:
Dlaczego akurat to?

maciej, z własnego doświadczenia to napisałem ...
używamy go w warsztacie do naszych aut jak i aut naszych klientów od ładnych kilku lat, w autach w których jest prawidłowo stosowany NIGDY nie zdarzyło się wytrącenie parafiny podczas największych nawet mrozów ... dodam, że 1l. butelka tego dodatku jest wystarczająca na 1000 l. paliwa :mrgreen:
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Czw Sty 08, 2009 13:16   

giewu, ale z tego co widze to nei tak latwo na byle stacji czy w sklepie go kupic, a ja tak bede musial zrobic , wiec cos z stp pewnie doraznie wezme ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 08, 2009 13:25   

http://www.motor-oil.pl/i...uct&prod_id=374

1:100 za 32 zł, czyli 16 zł do każdego tankowania... :/
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 13:45   

Sprawdziłem, mam coś takiego LINK
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
henryk 



Pomógł: 74 razy
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Opole



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 13:45   

maniaq napisał/a:
czy statoil nei bierze paliw od orlenu >?
jak rozmawiałem kiedyś z przedstawicielem statoil to twierdził, że mają własne paliwa.
Osobiście zakładam, że diesle premium (w moim przypadku verva) mają jakieś dodatki i może mają odrobinę bardziej gwarantowaną jakość. 1 bak = 65 x 0,15 zł = 9,75zł; święty spokój - bezcenny...
_________________
Pozdrawiam, Henryk
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 13:48   

maciej, na podanej przez Ciebie stronie jest błąd. Nie 1:100, a 1:1000 :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZT] Co robić? Remontować, śprzedać..?
slav Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Sro Paź 03, 2018 23:41
nanab
Brak nowych postów [R ALL] Co robić z błotem pośniegowym w nadkolach?
memphisto Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 10 Czw Gru 16, 2010 23:00
memphisto
Brak nowych postów [R all] słabe reflektory. co robić? regeneracja?
ciemnośc widzę, ciemność!
paff Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 17 Pią Wrz 24, 2010 00:13
dzieju



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink