Dam-Kam Co Ty tu o Golfach piszesz. Jak bylem w kraju to najbardziej do scigania ustawiaja sie samochody Matiz i Tico. Na A2 gdzies na wysokosci Poznania Matiz nas "poganial" swiatlami (przy 130 km/h)
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Sty 13, 2009 09:15
hehe jak dla mnie to jest jedna grupa kierowców na których nie reaguje i się z nimi nie zadaje - przedstawiciele handlowi jak narazie najwięcej wyprzediło mnie seitków włąśnie z w.w. grupy
Kolego Markzo 3 razy ze stoperem liczyłem tą Vectre i od 0-100km/h bo powyżej nie liczyłem to do 100km/h ma ok 10s to chyba żadna rewelacja co nie??
Jako ciekawostke dodam ze mój sąsiad ma seata Ibize 1.9 tdi AFN gdzie moment obrotowy powizycie u pewnego nie tainego czarodzieja zmierzony na hamowni wynosi 360nm I Panowie raz w tyg jezdze ową Ibizą i płakać mi sie chce jak musze ją oddać... To jest taki pocisk ze glowa za mała znajomego który miał seata leona 1.8 turbo Cupra 4wd objechał bez problemu
Ojca objedziesz bo r75 to dość spore auto wiec tu bedzie przyczyna dlaczego ty wygrałeś! ale powiem ci jedno zmierz sie golfem z silnikiem 1.4 z roverem 200 1.4 si to bedziesz miał porównanie gdzie VW a gdzie Rover Bo z góry zakładam ze ani razu golfem 1.4 nie objedziesz R 214 si bez urazy
Kolego Markzo 3 razy ze stoperem liczyłem tą Vectre i od 0-100km/h bo powyżej nie liczyłem to do 100km/h ma ok 10s to chyba żadna rewelacja co nie??
Jako ciekawostke dodam ze mój sąsiad ma seata Ibize 1.9 tdi AFN gdzie moment obrotowy powizycie u pewnego nie tainego czarodzieja zmierzony na hamowni wynosi 360nm I Panowie raz w tyg jezdze ową Ibizą i płakać mi sie chce jak musze ją oddać... To jest taki pocisk ze glowa za mała znajomego który miał seata leona 1.8 turbo Cupra 4wd objechał bez problemu
Vectra 2,5, zdrowa, na hamowni 171KM, seria. Mierzona gtechem, a nie stoperem, od 0 do 96km/h (amerykanskie jednostki) ma 8s. Szedlem z nia prawie leb w leb swoim dawnym Volvo 850 2,5 tez seria 177KM, wedlug instrukcji 8,8s do 100km/h.
A z tym objechaniem Cupry to nie wierze, seryjnie to ma chyba 225KM + naped na 4 kola. Na samym starcie zje auto z napedem FWD. AFN ma 110KM, 240Nm obrotu. Chip u Goduli ktory daje 380Nm to 145KM. Dalej 80KM mniej od Cupry. Kierownik tej Cupry musi naprawde kiepsko ruszac z miejsca.
seria cupry ma 180km naped 4wd tez zabiera mocy! a jak nie wierzysz to zapraszam kiedys do PPL to sam sie przekonasz!
piszesz kolego "wedlug instrukcji 8,8s do 100km/h" nie sugeruj sie instrukcja tylko realnymi danymi z zycia!!
i kolego ja nie napisałem ze to byl start ze swiateł czy coś tylko ta cupra nas chciala wyprzedzić i do samego kalisza nie dała rady a miejsca było ze hoho! MOMENT ROBI SWOJE
seria cupry ma 180km naped 4wd tez zabiera mocy! a jak nie wierzysz to zapraszam kiedys do PPL to sam sie przekonasz!
piszesz kolego "wedlug instrukcji 8,8s do 100km/h" nie sugeruj sie instrukcja tylko realnymi danymi z zycia!!
i kolego ja nie napisałem ze to byl start ze swiateł czy coś tylko ta cupra nas chciala wyprzedzić i do samego kalisza nie dała rady a miejsca było ze hoho! MOMENT ROBI SWOJE
Cupra ma 225KM starsza, nowa 240KM (inny silnik). przekonywac sie nie musze, bo mialem
A co do Vectry sugeruje sie danymi z zycia, bo raczej gtech daje dokladniejsze dane niz stoper.
A momentem sie nie ma tak co zachwycac, bo to domena nie diesli tylko turbo. Ta cupra tez ma go sporo (chyba 280Nm). No i moment jest scisle zwiazany z moca i obrotami.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Sty 14, 2009 12:29
Ja tylko dorzuce od siebie, ze to nie istotne czy vectra ma 230 a R 280Nm , bo przy predkosci 120-200 to juz raczej ten niuton duzo nie daje, tylko moca samochod jedzie. Im wyzej do max predkosci tym wieksza role gra moc silnika.
tu kolega w innym temacie wyraził sie prosto i jasno cytuje
bosniak napisał/a:
A świstak siedzi i zawija w te sreberka, skąd pomysł ze się nie da tuningować, czy chip'ować????????????????? A i konie maja tu najmniej do gadania, no chyba, że te u Ciebie w stajni, bo jak co to odwiecznym problemem jest moment obrotowy, ale Ty to jeszcze najpierw poczytaj na ten temat najlepiej w google zanim palniesz głupotę na forum.
Moment obrotowy wyraza elastyczność auta w przyśpieszaniu a konie mechaniczne dają prędkość maksymalna
Wikipedia sie kłania i dziadek google do kolegi gpredki
" Pierwszy León Cupra (później Cupra T) posiadał silnik 1.8 Turbo produkujący 180 KM " http://pl.wikipedia.org/wiki/SEAT_Le%C3%B3n
Wiec Kolego Ty miałeś 225km to miałeś juz nowsza Cupre ale nie spieraj się ze nie było słabszych bo poczytaj troche w necie jesli sie z tym wcześniej nie spotkaleś
Następna sprawa jesli juz mamy podstawy ze Ibiza AFN o której mowa ma moment obrotowy rzedu 360-380NM i Seat Leon którego Suma NM wynosi 235 nie powinno być żadnych wątpliwości kto wygra ta walke!! Pozatym Ludzie jak słyszą 4WD to mówią "ale kopyto ma wtedy" I Sie Myla Auto z napędem na 4 koła traci troszke na mocy lepiej sie trzyma drogi ale traci tej mocy
Ostatnie wyjaśnienie ibiza na trasie objechała tą Cupre bez najmniejszych problemów i nie był to wyscig jak to chyba kolega gpredki Mysli na V-max tylko w zakresie od 100-200km/h i za kazdym radem jak Cupra wylatywała na lewy pas to ani razu nie dała rady i chowała sie spowrotem
Ostatnio zmieniony przez piter34 Sro Sty 14, 2009 16:21, w całości zmieniany 4 razy
Cytowałem Kolege bosniak-a
Wątek [r45 2.0 tdi 02r.] jak zwiekszyc ilosc kucykow pod maska?
Następny cytat to Wikipedia " Pierwszy León Cupra (później Cupra T) posiadał silnik 1.8 Turbo produkujący 180 KM "
Firq, pisz zatem poprawnie i popraw swojego posta podając link do wątku oraz do hasła na wikipedii. Popraw też cytat, bo na razie to wskazuje na to, że cytujesz kolegę pgrad, a nie bosniaka.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Oj Pomyłka jakaś z Twojej Strony Chyba Bo Przed Chwila zaczym usunąłem Tekst kto cytował było napisane Bośniak napisał!! sprawdzałem to kilkakrotnie ale OK
Pozatym Ludzie jak słyszą 4WD to mówią "ale kopyto ma wtedy" I Sie Myla Auto z napędem na 4 koła traci troszke na mocy lepiej sie trzyma drogi ale traci tej mocy
jest w tym dużo prawdy ponieważ napęd na 4 łapy daje naprawdę dobry start z miejsca przy czym zwykle od 3 biegu zaczyna stopniowo hamować samochód prawa fizyki... potwierdzone sprawdzane testowane z życia
następnie ile KM ma ta Ibiza 1.9 tdi bo jakoś się nie doczytałem... trochę ciężko mi uwierzyć ze łyka cupre ale kto tam wie znane są różne przypadki samochodów i kierowców... trochę dziwne jak dla mnie porównywanie diesla i benzyny turbo bo przewaga benzyny przy samochodach o tej samej mocy będzie ewidentna.
na koniec spis Cupr oczywiście wersja 240KM istnieje
# 1.8 T 20V 4 (180KM)
# 1.8 T Cupra R (210KM)
# 1.9 TDi PD Cupra (150KM)
# 2.8 T Cupra R (204KM)
# 1.8 T Cupra R (225KM)
# 2.0 T Cupra (240 KM) TFSI
_________________ Tomcata na części info na PW
Ostatnio zmieniony przez piter34 Sro Sty 14, 2009 17:02, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum