Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420] Zimny silnik po przejechaniu 150km
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420] Zimny silnik po przejechaniu 150km
Autor Wiadomość
chrupol 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 148
Skąd: Białystok



Wysłany: Wto Sty 20, 2009 17:55   [R420] Zimny silnik po przejechaniu 150km
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam

Dosc zwawko pokonalem ostatnio 150 km Bialystok - Suwalki (objaw nie tylko na tej trasie) i poziom wskaznika tem. praktycznie wcale sie nie podniosl na dodatek do kabiny ze srodkowej kolumny dmuchalo zimnym powietrzem, no i lekko cieplym w pozostalych szczelinach ... podejzewam, ze mam uszkodzony termostat ale czy to normalny objaw ?

Termostat o ile sie nie myle miesci sie w gumowej rurze od chlodnicy do pompy wody (sa tam chyba nawet 2 termostaty 420Si wersja z klima) tak wiec prosilbym o jakas rade jak to zdiagnozowac ...
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Mar 08, 2011 00:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sty 20, 2009 17:55   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
b0b3k 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 210
Skąd: Sosnowiec



Wysłany: Wto Sty 20, 2009 18:16   

masz otwary obieg w termostacie a sam termostat padł (zawiesil sie ) wymien ;) sam to ostatnio przerabialem a tera grzeje jak glupi
 
 
timer 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 21 Kwi 2005
Posty: 143
Skąd: okolice Krakowa



Wysłany: Wto Sty 20, 2009 21:28   

zdiagnozować można prosto startujesz silnik czekasz aż sie zagrzeje .Jak temperatura dojdzie do normalnego poziomu wsiadasz i robisz jakieś takie może 5km kółko jak temperatura spadnie masz pewność że to termostat :) ale po opisie wynika że to będzie to
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Sty 20, 2009 21:50   

na dyuży % termostat :ok: nie wiem czasem, czy nie jest taki jak w dieslu SDi (konstrukcje silnika są zbieżne)
http://www.tomateam.pl/sk...al=silnik&c=869
niech ktoś potwierdzi :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
farek 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 224
Skąd: Międzylesie



Wysłany: Wto Sty 20, 2009 23:40   

Cytat:
na dyuży % termostat :ok: nie wiem czasem, czy nie jest taki jak w dieslu SDi (konstrukcje silnika są zbieżne)
http://www.tomateam.pl/sk...al=silnik&c=869
niech ktoś potwierdzi :ok:


pewnie i termostat do wymiany ale chyba nie ten, który podaleś. On przeznaczony do naszych diesli. Prędzej któryś z tych dwoch nizej ale tez gwarancji nie daje :)

http://www.tomateam.pl/sk...al=silnik&c=729

lub

http://www.tomateam.pl/sk...al=silnik&c=730

Edit: ten drugi to chyba zamiennik
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Sty 20, 2009 23:56   

Silnik 2.0 serii T jest konstrukcyjnie spokrewniony właśnie z klekotami ;) do serii K to mu daleeko ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
farek 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 224
Skąd: Międzylesie



Wysłany: Wto Sty 20, 2009 23:58   

no i oczywiscie znowu cos nie doczytałem ze to nie ten silnik jak trzeba :) myslalem ze seria K. sory za zamieszanie :smile:
 
 
 
chrupol 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 148
Skąd: Białystok



Wysłany: Sro Sty 21, 2009 09:22   

tak to termostat bo auto sie nagrzeje ale jak zrobie te 5km to juz zimne sie robi wiec na 99% to to ...

ale termostat wlasnie w moim roverku jest bardzo w dziwnym miejscu otoz sa 2 termostaty wcisniete w rure i chyba ich wyjac sie nie da bez rozrywania rury ?
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10894
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Sty 21, 2009 10:29   

da sie ;)
ktoś już opisywał jak to zrobić, ale nie pamiętam dokładnie...
w rave piszą, żeby przesmarować wąż od środka mydłem technicznym ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420 D] Zimny silnik, ciężko odpala :(
harpagon83 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 18 Czw Wrz 15, 2011 14:40
harpagon83
Brak nowych postów [R420] Na zimny silnik odpala zawsze za 2 razem ?!?
chrupol Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Sro Sie 29, 2007 09:41
morris
Brak nowych postów [R416 1,6 ]gaśnie silnik po przejechaniu 10-20km
Gość Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 37 Sro Cze 02, 2010 14:59
naprawpc
Brak nowych postów [R420] Brak przyspieszenia po 150km/godz
lysy_vet Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Pon Maj 05, 2008 07:55
lysy_vet
Brak nowych postów [R416Si + LPG] zimny silnik
lleewwyy Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Paź 31, 2012 20:35
truten23



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink