Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220 2,0SD 98r] Błędy odczytane po podpięciu do komputera
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220 2,0SD 98r] Błędy odczytane po podpięciu do komputera
Autor Wiadomość
zywy30 



Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 96
Skąd: Będzin



Wysłany: Pią Sty 23, 2009 04:58   [R220 2,0SD 98r] Błędy odczytane po podpięciu do komputera

Witam
Czy miał z was ktoś do czynienia z takimi błędami jakie u Mnie się pojawiły.
Mam je tylko napisane po angielsku tak jak pisało na testerze, który został podpięty do auta.
2 błędy to airbag:
a)HIGH RESISTANCE IN LH PRETENSIONER CIRCUIT,
b)WARNING LAMP OPEN CIRCUIT,
oraz 3 błędy z silnika:
a)CRANK SENSOR CIRCUIT,
b)EGR SYSTEM,
c)TIMING CONTROL
Przy czym ten ostatni TIMING CONTROL nie szło nawet skaswa. Gdzie wogóle szuka przyczyn pojawienia się błędu.
Proszę o porady
Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sty 23, 2009 04:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Pią Sty 23, 2009 09:53   

zywy30 napisał/a:
a)HIGH RESISTANCE IN LH PRETENSIONER CIRCUIT,
Wysoka rezystancja (oporność) w obwodzie lewego napinacza - kostki pod siedzeniem do sprawdzenia/poprawienia na 99% :D
zywy30 napisał/a:
b)WARNING LAMP OPEN CIRCUIT,
- "Otwarty obwód lampki ostrzegawczej (kontrolki ?)" - może tylko przepalona żarówka?
zywy30 napisał/a:
a)CRANK SENSOR CIRCUIT,
Obwód czujnika wałka (?)
zywy30 napisał/a:
b)EGR SYSTEM,
- to oczywiste :P - może zapchany zawór EGR?
zywy30 napisał/a:
c)TIMING CONTROL
Sterowanie czasu (wtrysku ?)
Te błędy "silnikowe" wskazują na tzw. wiązkę okołosilnikową - przetarcie izolacji, zwarcia, brak styku itp.
Poszukaj na Forum - dużo już było o tym :D
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Sty 23, 2009 10:02   

ale to silnik 86KM z pompą mechaniczną :roll: moze błąd czasu wiaże sie z błedem czujnika wału korbowego :hmm: nie znam tego sterowania niestety ...
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Pią Sty 23, 2009 10:04   

:oops: namieszałem, sorry
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Sty 23, 2009 10:08   

nei nie namieszałeś :) bo same błędy wskazuja na wymienione przez Ciebie elementy :) tylko, nie wiemy jak to dokłądnie w silniku 86KM wyglada i działa ... a coś z autem jest nie tak ?? źle jeździ ??
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
zywy30 



Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 96
Skąd: Będzin



Wysłany: Pon Sty 26, 2009 00:13   

witam
Otóż jak postoi auto przez noc, to są problemy z rozruchem silnika, muszę dużo gazu dodawac by mógł odpalic. Przez 1-2 minuty samochód chodzi nierówno, bardzo twardo jakby miał zaraz zgasnąc. Po około 2 minutach od uruchomienia dopiero słychac jak pracuje silnik równo tak jak powinien chodzic. Czasami mam taki problem ze zapali się check engine przy rozruchu i wogóle go nie mogę odpalic. Dopiero po 3krotnym przekręceniu stacyjki odpala. Świece mają 3tygodnie firmy NGK a akumulator 4 miesiące CENTRA FUTURA 760amh
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pon Sty 26, 2009 00:28   

zywy30 napisał/a:
c)TIMING CONTROL
Sterowanie czasu (wtrysku ?)
Te błędy "silnikowe" wskazują na tzw. wiązkę okołosilnikową - przetarcie izolacji, zwarcia, brak styku itp.
Poszukaj na Forum - dużo już było o tym :D [/quote]

koledzy często ten błąd występuje przy przewalonym kącie wtrysku , tym bardziej jeśli kolega ma problem z zapaleniem , radze sprawdzić kąt.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
krzysztof_ns 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 367
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Pon Sty 26, 2009 07:33   

a moze komercyjnie:)

1.jaki jest koszt podlazcenia SD'ka do komputera?
2.gdzie w pld.malopolsce mozna takowa czynnosc wykonac - ktos ma moze wiedze?

pozdrawiam,
 
 
zywy30 



Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 96
Skąd: Będzin



Wysłany: Pią Lis 06, 2009 09:53   

Witam

Jaki może być koszt usunięcia usterek wyżej wymienionych. Pozatym gdzie tego we wnętrzu szukać?
Interesuje mnie głownie położenie: obwodu czujnika wałka, zaworu EGR, oraz prawidłowe parametry czasu wtrysku i jak to ustawić?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R220] Oznaczenie komputera
kadzaf Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Wto Paź 23, 2007 19:22
kadzaf
Brak nowych postów [R220 SDi] Port do diagnostyki komputera
xel22 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sob Mar 14, 2009 12:17
xel22
Brak nowych postów [R220 SDI] Zwarcie akumulatora z obudową komputera.
KUDLY Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sob Cze 05, 2010 21:05
KUDLY
Brak nowych postów [R25] SW błędy
Vigoslaw Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Sob Lis 30, 2013 20:58
krett
Brak nowych postów [R25 Błędy]
Rifer Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Czw Sie 20, 2020 10:30
Rifer



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink