Forum Klubu ROVERki.pl :: [R820ti 180KM] Wężyki podciśnienia do turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R820ti 180KM] Wężyki podciśnienia do turbo
Autor Wiadomość
rover820rs 



Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 8



  Wysłany: Pią Sie 03, 2012 11:53   [R820ti 180KM] Wężyki podciśnienia do turbo
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Witam! Mam mały problem. W moim R820ti naprawiany był silnik i zostały odłączone wszystkie węże od podciśnienia. :neutral: Teraz muszę to podłączyć i potrzebny mi jest jakiś schemat lub rysunek. Proszę o pomoc w tej sprawie. Pozdrawiam.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sie 03, 2012 11:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Sie 08, 2012 00:42   

prosze :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
rover820rs 



Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 8



Wysłany: Wto Sie 14, 2012 13:18   

Dzięki za pomoc. Na pewno mi się to przyda. Jak byś miał może jakieśzdjęcie albo coś w tym stylu to bym sobie sprawdził. Wielkie dzięki
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 14, 2012 13:34   

foto to nie problem, tylko czego dokladnie potrzebujsz?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
rover820rs 



Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 8



Wysłany: Wto Sie 14, 2012 14:00   

Kurde nie wiem jak to wytłumaczyć. Nie wiem co to jest MBC
A poza tym z tyłu silnika na trójniku też było odłączone wszystko. Czyli praktycznie jak idą te węże od turbo do przepustnicy , kolektora i dalej kawałek za silnikiem ten co do okoła po ścianie idzie. Nie wiem jak inaczej to wytłumaczyć.

[ Dodano: Wto Sie 14, 2012 14:00 ]
Ale jak by była możliwość to poproszę o jakieś foto. Każda pomoc mi coś już daje.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sie 20, 2012 11:13   

Z tyłu do kolektora ssącego podłączone możesz mieć jedynie Zegar Boost czyli ciśnienia panującego w układzie oraz wężyk idący do mapsensora w komputerze.

reszta węży ma układ taki...

Jeden idzie od DV czyli takiej zaślepki z rurka na turbinie do przepustnicy ( rurki wychodzą pod przepustnica od dołu)

drugi idzie od acuratora czyli tego grzybka z dźwigienka na turbinie do seryjnego EBC czyli takiego plastikowego pudelka który reguluje sam ciśnienie przechodzi przez nie i z drugiej strony wychodzi i idzie dalej przewodem do przepustnicy. MBC wkłada się zamiast EBC dokładnie tak jak idzie w oryginale...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Sie 20, 2012 11:56   

A który wężyk odpiąć z DV żeby auto sapało? :D
_________________
Roverlution
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sie 20, 2012 12:14   

Wojtek88 napisał/a:
A który wężyk odpiąć z DV żeby auto sapało? :D


żeby sapało musi mieć z czego :) same odpiecie weżyka spowoduje zpadek cisniania a tym samym brak mocy...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Sie 20, 2012 12:19   

Co Pan mówisz, poważnie, kumpel odpiął i lekko sapało, nie było mowy o mniejszym dmuchaniu ;)
_________________
Roverlution
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Sie 20, 2012 12:56   

ja mam wsio podpięte tak jak Dobryziom mi kazał i auto jeździ jak wściekłe :) dolot na rurach 63,4mm do turbo + stozek i nie dosc, że fajnie sapie, to dmucha po 0,9bara :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sie 20, 2012 13:33   

Wojtek88 napisał/a:
Co Pan mówisz, poważnie, kumpel odpiął i lekko sapało, nie było mowy o mniejszym dmuchaniu ;)


wiesz możesz sprobować i sie przekonać :razz:

juz sprzedajesz Tomcata? http://otomoto.pl/rover-2...-C25571414.html
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R820Ti 96r.] Wymiana chłodnicy wody i IC w wersji turbo
Yog-Sothoth Rover serii 800 12 Pon Wrz 19, 2011 19:05
Yog-Sothoth
Brak nowych postów [R820] Czy można zastąpić silnik 180KM silnikiem 200 KM
marcus Rover serii 800 8 Pon Lip 23, 2007 14:27
marcus
Brak nowych postów [R 825 SD] Jak podlaczyc wezyki podcisnieniowe
Mateusz825SD Rover serii 800 3 Pią Lis 08, 2013 21:19
Vigoslaw
Brak nowych postów [R820Ti] Wydech
Perez Rover serii 800 9 Wto Maj 10, 2011 12:33
paff
Brak nowych postów [R820Ti] Demontaż maglownicy
Yog-Sothoth Rover serii 800 2 Czw Maj 03, 2012 00:07
Yog-Sothoth



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink