Forum Klubu ROVERki.pl :: [R820] Czy można zastąpić silnik 180KM silnikiem 200 KM
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Czw Lis 18, 2010 12:33
[R820] Czy można zastąpić silnik 180KM silnikiem 200 KM
Autor Wiadomość
marcus 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 97
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Sob Lip 21, 2007 11:42   [R820] Czy można zastąpić silnik 180KM silnikiem 200 KM
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Dokładnie jak w temacie, silnik jest z roverka serii 600, ale taki sam jak u mnie, tyle że 200 KM, u mnie jest 180 KM, mam zamiar go kupić, jednak pytanie czy nie będę miał problemów z montażem. Moge go mieć z turbiną i wtryskiwaczami.
Aha jeszcze rocznik ten silnik jest z 94 roku
Z góry dzieki za pomoc
Jest to silnik z allegro, a to link do niego
http://moto.allegro.pl/it...pe_620_820.html
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 01, 2011 17:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lip 21, 2007 11:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
GG 




Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 191
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Lip 21, 2007 16:50   

Chyba łatwiej (taniej) było by "stiuningować" ten który masz. Może przeprogramowanie komputera by wystarczyło... Ale lepiej niech się wypowie ktoś mądrzejszy.
 
 
marcus 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 97
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Sob Lip 21, 2007 21:16   

Problem jest w tymż że nie koniecznie chce go tuningowac. Poprostu silnik mi padł w moim roverku i mam problemy z zakupem tłoków i różnych innych pierdół. Mam możliwość kupić inny i chyba tak będzie łatwiej.
Dzieki za zainteresowanie
_________________
2.0 16V 200 KM Turbo
Pozdrawiam Marek
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Lip 22, 2007 18:16   

Myślę że nie będzie większego problemu. Różnice pomiędzy modelami wynikają jedynie z małych zmian technicznych i posiadania lub nie klimatyzacji w konkretnym modelu. Na obu zdjęciach silników z allegro są wersjami z aut bez klimy. Ale jak będziesz miał swój silnik i którykolwiek z tych sprawnych to myślę że złożysz wszystko do kupy i będzie ok.
Kiedyś na ebay-u widziałem silnik 2.0 turbo nówkę sztukę jeszcze zapakowaną w skrzynie i papiery cczyściutki - piękny za 500-600 funciaków to dopiero okazja
 
 
marcus 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 97
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Nie Lip 22, 2007 21:49   

Dzięki myślę że wstawię silnik kuiony i chyba niebędzie większego problemu z dostosowaniem klimy i dostosowaniem kompa.
_________________
2.0 16V 200 KM Turbo
Pozdrawiam Marek
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Lip 23, 2007 13:20   

marcus napisał/a:
Dokładnie jak w temacie, silnik jest z roverka serii 600, ale taki sam jak u mnie, tyle że 200 KM, u mnie jest 180 KM, mam zamiar go kupić, jednak pytanie czy nie będę miał problemów z montażem. Moge go mieć z turbiną i wtryskiwaczami.

Czy seria T o mocy 180KM to nie jest po prostu zdławione 200KM (zmiany oprogramowania w komputerze)?
Silnik był dławiony bo w tamtym czasie "flagowym" i najmocniejszym silnikiem było 2.7 V6 Hondy. Później politykę zmieniono.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
marcus 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 97
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Pon Lip 23, 2007 14:11   

[ Dodano: Pon Lip 23, 2007 2:17 pm ]
piter34 napisał/a:
Czy seria T o mocy 180KM to nie jest po prostu zdławione 200KM (zmiany oprogramowania w komputerze)?


Serdeczne dzięki. Oto właśnie mi chodziło. Ty to potrafisz uszczęśliwiać ludzi.
Swoją drogą, tak myślałem, ale zawsze lepiej zapytać lepszych odemnie.
Jeszcze jak byś potwierdził, że nie będzie kłopotu z klimą, bo w tamtym roverku skąd pochodzi silnik, klimy niebyło, to już całkowicie bedę chepi.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Lip 23, 2007 14:22   

marcus napisał/a:
Jeszcze jak byś potwierdził, że nie będzie kłopotu z klimą, bo w tamtym roverku skąd pochodzi silnik, klimy niebyło, to już całkowicie bedę chepi.

Jeżeli zamontujesz nowy silnik i do niego włożysz swój osprzęt to nie powinno być problemu.
Oczywiście powyższe przy założeniu, że mocowania np. sprężarki klimy i alternatora są takie same (a powinny być).
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
marcus 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 97
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Pon Lip 23, 2007 14:27   

No zobaczymy, w związku z tym mysle że problemu nie powinno być.
jeszcze raz dzięki
_________________
2.0 16V 200 KM Turbo
Pozdrawiam Marek
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R820] Problemy z silnikiem, szarpie itp
patryk12.93 Rover serii 800 38 Wto Sty 20, 2009 09:19
pajak2103
Brak nowych postów [R820] Uszczelki - silnik 20T4H
Przemo77 Rover serii 800 1 Sro Wrz 26, 2007 22:18
Brt
Brak nowych postów [R820] silnik dmuchawy nawiewu
Phobos83 Rover serii 800 2 Pon Lut 14, 2011 21:41
blue827
Brak nowych postów [R820] Bardzo słaby silnik do 2000 rpm.
Silnik 20T4 136KM rok 1993 - Problem rozwiązany. Rozrząd. Pompa. Filtr.
Maciek321 Rover serii 800 32 Czw Cze 07, 2007 16:00
Maciek321
Brak nowych postów [R820ti 180KM] Wężyki podciśnienia do turbo
rover820rs Rover serii 800 10 Pon Sie 20, 2012 13:33
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink