Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Pytanie o wymianę rozrządu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Pytanie o wymianę rozrządu
Autor Wiadomość
encor 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 168
Skąd: tbg

Rover 75

  Wysłany: Wto Mar 03, 2009 20:14   [R620] Pytanie o wymianę rozrządu
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam, mam pytanie co ile kilometrów (mniej, więcej) powinno się wymieniać rozrząd w Roverze 620 SDi,
oraz czy wystarczy wymiana samych pasków, czy lepiej wymienić kompletny rozrząd co w czasie kryzysu wiąże się z kosztami :(
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 29, 2011 00:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Mar 03, 2009 20:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Mar 03, 2009 20:17   Re: [620 SDi]Pytanie o wymiane rozrządu

encor napisał/a:
Witam, mam pytanie co ile kilometrów (mniej, więcej) powinno się wymieniać rozrząd w Roverze 620 SDi,
oraz czy wystarczy wymiana samych pasków, czy lepiej wymienić kompletny rozrząd co w czasie kryzysu wiąże się z kosztami :(


rozrząd oczywiście kompletny zmienia się co 60.000 lub co 5 lat zależy co nastąpi pierwsze :smile:
na allegro są zestawy:paski Gates+rolki INA
INA dobra firma,robi popychacze dla VW na pierwszy montaż :smile:
Ostatnio zmieniony przez szoso Wto Mar 03, 2009 20:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
herc 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysoka (Łańcut)



Wysłany: Wto Mar 03, 2009 20:37   

szosownik napisał/a:
co 60.000


tak co 60 000 ale mil czyli co około 100 000 km
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Mar 03, 2009 20:39   

herc napisał/a:
tak co 60 000 ale mil czyli co około 100 000 km


co 60.000km :smile:
 
 
phoenix123 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 100
Skąd: Łomianki



Wysłany: Wto Mar 03, 2009 20:44   

U siebie wymieniłem kompletny( dzięki koledze mechanikowi nawet w czasie kryzysu wyszło całkiem tanio 460zł;) ale po zmianie zostały mi rolki i napinacze które są prawie nie zużyte i gdybym wcześniej nie zakupił części zmieniłbym tylko paski;) ale to tylko moja opinia, za którą jestem wręcz przekonany zostane "zganiony" przez reszte kolegów;)
 
 
herc 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysoka (Łańcut)



Wysłany: Wto Mar 03, 2009 20:44   

I tu się będę kłócił :) ale ok starszy ma racje ;)

[ Dodano: Wto Mar 03, 2009 20:47 ]
phoenix123 napisał/a:
gdybym wcześniej nie zakupił części zmieniłbym tylko paski


To byś bardzo źle zrobił ;) bo mało która rolka wytrzyma dwa paski, wiem z doświadczenia bo już kilka takich przypadków trafiło do mnie do warsztatu, że panowie chcieli oszczędzać na rolkach napinaczy
 
 
 
phoenix123 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 100
Skąd: Łomianki



Wysłany: Wto Mar 03, 2009 20:57   

Nie twierdze że mam racje, a starszy to już chyba napewno nie jestem :mrgreen: napisałem tylko to co mi powiedział, myśle że dobry mechanik :grin:
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Mar 03, 2009 21:02   

rolka musi wytrzymać 60.000 a dłużej to już na własne ryzyko to samo z paskiem :smile:
jeśli założyły rozrząd na oryginalnych częściach ASO to do 120.000km możemy podjechać ale wtedy sam pasek kosztuje 200zł nie mowa o reszcie :smile:
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 03, 2009 21:59   

joł, joł...
Rozrząd cały co 60tysięcy MIL czyli 100tyś. km :wink: co 60 to w twinsparku alfy się zmienia z tego co słyszałem :wink:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Mar 03, 2009 23:28   

Markzo, piszesz o dieslu ?? podaj podstawę :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Mar 05, 2009 16:10   

Szoswnik do mnie pw napisał żebym mowił skąd wiem :razz: wiem, że widziałem, że ma być co 100tys km szukam teraz gdzie to widziałem :mrgreen:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Mar 05, 2009 16:57   

czekam :P
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Czw Mar 05, 2009 17:15   

a czy da sie rolke zregenerowac (tzn łozysko wynienic) ? dosc drogawe one sa (chyba 2szt sa potrzebne o ile sie nie myle)
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Mazak 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 486
Skąd: Hastings/Warszawa

Rover 600

Wysłany: Czw Mar 05, 2009 18:09   

Też gdzieś wyczytałem że co 100tyś, ja osobiście wymieniam w okolicach 80-90 tyś km. (rolki Ruville i nie miałem żądnych problemów)i lepiej nie wymieniać samych pasków bo z tego co wiem to większość rozrządów zrywa się przez zużyte rolki a nie przez paski...
_________________
To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Mar 05, 2009 18:16   

kadzaf napisał/a:
a czy da sie rolke zregenerowac (tzn łozysko wynienic) ? dosc drogawe one sa (chyba 2szt sa potrzebne o ile sie nie myle)

rolka jest łożyskiem jednocześnie, więc nie da się zregenerować ;) komplet teraz z paskami na alledrogo to ok 400PLN - do przeżycia ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Czw Mar 05, 2009 18:17   

ja rolki zmnienam co 2 paski (a paski po 50k) wole wczesniej niz mam potem wiecej wydawac niepotrzebnie kase :wink:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
herc 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysoka (Łańcut)



Wysłany: Czw Mar 05, 2009 19:30   

Brt napisał/a:
rolka jest łożyskiem jednocześnie, więc nie da się zregenerować


Da się zregenerować ;) ale jest to nie zbyt pewne, regeneracja polega na kąpieli we wrzącym smarze, podczas wrzenia smar przyjmuje postać płynną i na nowo smaruje łożysko (rolka jest łożyskiem zamkniętym czyli posiada ochraniacze przeciw zabrudzeniowe, z biegiem czasu i przebiegu smar wysycha i łożysko się zaciera) pewniej jest wymienić całą rolkę :)
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Czw Mar 05, 2009 20:20   

herc napisał/a:
Brt napisał/a:
rolka jest łożyskiem jednocześnie, więc nie da się zregenerować


Da się zregenerować ;) ale jest to nie zbyt pewne, regeneracja polega na kąpieli we wrzącym smarze, podczas wrzenia smar przyjmuje postać płynną i na nowo smaruje łożysko (rolka jest łożyskiem zamkniętym czyli posiada ochraniacze przeciw zabrudzeniowe, z biegiem czasu i przebiegu smar wysycha i łożysko się zaciera) pewniej jest wymienić całą rolkę :)


chodziło mi o wymiane łozyska np zeby założyc nowe łyzosko kryte ( 2RS C3) w alternatorach sa i i wytrzymuja tyle , jesli dałoby sie w miare mozliwosci przełożyc
 
 
herc 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysoka (Łańcut)



Wysłany: Czw Mar 05, 2009 20:25   

W teorii się da, mój kumpel też mechanik taki patent zrobił w citroenie xsara że wymienił samo łożysko od napinacza do paska klimy i alternatora nie wiem jak to długo wytrzymało ale z rozrządem nie radził bym tak eksperymentować no chyba żeby był bezkolizyjny
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Czw Mar 05, 2009 20:30   

w końcu 300 a 30zł różnica jest (bo tyle chyba kosztuje napinacz) jednak masz racje w końcu te 100tys nie robi sie w 1 rok wiec lepiej kupic i miec spokój
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Ile za wymianę rozrządu?
lookacz Rover serii 600, Honda Accord 10 Pią Sie 20, 2010 23:33
zimek-1985
Brak nowych postów [R620] Pytanie o wymianę termostatu
szafa Rover serii 600, Honda Accord 2 Sro Sty 08, 2014 20:31
szafa
Brak nowych postów [R620] Paski rozrządu
Janek123 Rover serii 600, Honda Accord 2 Pią Sty 04, 2008 17:59
Brt
Brak nowych postów [R620] Wymina rozrządu
zimek-1985 Rover serii 600, Honda Accord 5 Sro Cze 09, 2010 09:32
zimek-1985
Brak nowych postów [R620] Wymiana rozrządu co ile km?
pawelekcbr Rover serii 600, Honda Accord 17 Pią Maj 22, 2009 18:29
hrv



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink