Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Problem z turbiną
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400] Problem z turbiną

poszukuje specjalisty
Autor Wiadomość
mariusz66 



Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 12
Skąd: posenn



Wysłany: Pon Mar 30, 2009 13:15   [R400] Problem z turbiną
Typ: D Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam ostatnio zauwazyłem plamki oleju pod moim samochodem , udałem sie do mechanika i stwierdził ze turbina "rzyga olejem " .
No i mam dylemat co do mechanika do jakiego sie udac . :?:

Polecacie jakiś zakład w okolicy Poznania , tak zeby wszystkim sie zajeli , zrobii to dobrze i w miare nie drogo .
Interesowały by mnie jakies namiary na daną firmę i najlepiej polecenie przez byłych klientów. :roll:
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Mar 15, 2011 23:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 30, 2009 13:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Mar 30, 2009 13:56   

mariusz66 napisał/a:
Witam ostatnio zauwazyłem plamki oleju pod moim samochodem , udałem sie do mechanika i stwierdził ze turbina "rzyga olejem " .

dużo ci ubywa oleju?
słuchaj ja też miałem zarzyganą turbinę ale znalazłem przyczynę a też myślałem że turbo do naprawy
leciało z odmy po przewodzie powietrza na turbinę dokładnie z tego grzybka co jest wpięty w przewód
uszczelniłem wszystko i turbina jest sucha
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Mar 30, 2009 15:03   

Też kiedyś miałem u siebie tego typu wyciek. Pomogła opaska ślimakowa za 2,5 PLN. Puszczał przewód przy samym turbo. Proponuje dokładnie sprawdzić skąd leci i nie dać się przypadkiem naciągnąć :wink:
Mechanicy widząc Rovera często sieją panikę...przecież to taka egzotyczna marka :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Mar 30, 2009 15:06   

Mixtated napisał/a:
Mechanicy widząc Rovera często sieją panikę...przecież to taka egzotyczna marka :mrgreen:

mało tego potrafią policzyć za robotę więcej niż się powinno zapłacić bo to Rover :wink:
 
 
mariusz66 



Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 12
Skąd: posenn



Wysłany: Pon Mar 30, 2009 15:21   

hmm no leci dosc sporo , choc ubytku oleju na bagnecie pomiarowym nie zauważyłem .
jednak wydaje mi sie ze cos jest nie tak z turbo , poniewaz podczas jazdy przy okolo 2 tys
obrotach i chęci wolnemu przyśpieszeniu słychac takie dziwne przerywanie , jakby w pracy
turbiny . Przy mocniejszym wcisnięciu gazu ustaje :???:
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Mar 30, 2009 15:47   

Może turbina ma za mało oleju (przez to, że ucieka) i kręci trochę na sucho. Ja bym zaczął od usunięcia wycieku, a później, po tym zabiegu sprawdził jak zachowuje się turbina...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
mariusz66 



Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 12
Skąd: posenn



Wysłany: Pon Mar 30, 2009 19:47   

niestety nie mam warunków aby grzebać pod samochodem , wiec licze na jakies namiary na fachowców :roll:
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Mar 30, 2009 20:18   

Teoretycznie do takiej operacji wystarczy nawet wyższy krawężnik.
A zlokalizowałeś skąd dokładnie leci olej, czy opierasz się tylko na tym, co powiedział mechanik?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Mar 30, 2009 20:37   

Cytat:
Teoretycznie do takiej operacji wystarczy nawet wyższy krawężnik

jak ma osłonę pod silnikiem to nie jest takie chop siup z krawężnika :wink:
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Mar 30, 2009 20:39   

Cytat:
jak ma osłonę pod silnikiem to nie jest takie chop siup z krawężnika :wink:

Jak ma osłonę to mu zazdroszczę, bo sam zamierzam kupić. ZTCP nie widziałem jeszcze ani jednego R400/R45 z taką osłoną - widać z tego luksus to nieziemski :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Mar 30, 2009 20:46   

Mixtated napisał/a:
nie widziałem jeszcze ani jednego R400/R45 z taką osłoną - widać z tego luksus to nieziemski :mrgreen:

nie wiem czy to luksus ale ja taką osłonę mam :smile:
i tylko z kanału mogę ją odkręcić :wink:
 
 
mariusz66 



Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 12
Skąd: posenn



Wysłany: Pon Mar 30, 2009 22:04   

no ja ową osłone posiadam niestety , a moze i stety. :lol:
a mechanik powiedział ze jest do wymiany bo rzyga olejem i jak teraz jezdze
to mam patrzec czy nie zostawiam za sobą chmury dymu bo to oznacza ze turbo
wyssało cały olej z silnika .
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Mar 30, 2009 22:09   

Że turbina mokra to jeszcze nic nei znaczy, ale trzeba się przyjrzeć. Sprawdzic możesz ją od góry. Powycierać szmatką, posprawdzać opaski, i musisz zdjać rurę od strony filtra powietrza, wtedy masz możliwosć sprawdzenia palcami czt wirnik ma luz ... jesli możesz nim poruszyć gora dół, to trzeba się przymierzać do naprawy "śmigła". Może nie w trybie natychmiastowym, ale lepiej zacząć szukac mechanika :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
magneto 




Pomógł: 80 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 1047
Skąd: Nakło Śląskie



Wysłany: Pon Mar 30, 2009 22:11   

jak turbo się będzie kończyć to powinien kopcić na niebiesko.jak nie kopci to wystarczy uszczelnić jak wyżej napisali przedmówcy
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] Turbina
dylemat na temat kupna turbiny
mariusz66 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Lut 01, 2009 14:33
NEOSSS
Brak nowych postów [R400 2,0DI 98'] Turbina/skrzynia wyje
moriel Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 21 Wto Lis 03, 2009 20:29
filo
Brak nowych postów [R400] JAKIE konsekwencje jazdy z padniętą turbiną ?
JeRRy3D Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 20 Czw Lip 26, 2012 21:33
marcin316
Brak nowych postów [R420 SDi `98] Problem z turbina.
colorone Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 16 Sro Cze 17, 2009 23:13
colorone
Brak nowych postów [R420D 98r]Problem z turbiną
kacper81 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pon Kwi 05, 2010 21:19
cesta



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink