witam mam jeszcze pytanie. Rozkręciłem ten zawór i przeczyściłem. Zaczął odpalać. Ale po paru razach znowusz nie pali. Podejrzewam że może być zapchany filter paliwa i zapycha mi ten zawór. Da się filter wyczyścić czy trzeba nowy kupować?
SPAMU¦
Wysłany: Pią Maj 01, 2009 13:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Sob Maj 02, 2009 13:58
pemek1606, nie ma sprawy, mogłem Ci powiedzieć wcześniej, ale chciałem, żebyś poszukał na forum, pisałem o tym tyle razy, że znaleźć jest łatwo, ale jednak niektórzy nie mają takie determinacji No ale cóż, od tego tu jestem, żeby pomagać
witam z przykrością muszę prosić was jeszcze raz o pomoc.po wymianie filtra na nowy i wyczyszczeniu czujnika ciśnienia autko zaczęło poprawnie działać.Niestety ten problem powraca,po kilkakrotnym poprawnym uruchomieniu problem powraca,próbowałem czyścić sprężarką ten czujnik i fakt pomaga, ale jest to niestety tylko na pół dnia jazdy i znowu d...co mam robić?
teraz to już wogóle nie odpali, nawet na pycha. Rozrusznik kręci żwawo. A na dwa aku nie sprawdzałem. A problem z odpalanie może być spowodowany tym błędem 7680 CAN??
heh... u mnie zaczyna pojawiać się podobny problem - ciepły odpala po 3 sekundach, zimny - nawet po 10 sekundach. czytałem na forum o silnikach BMW - że to dość częsty problem związany z pompą paliwową - podobno sczytuje temp. silnika przed ustawieniem ciśnienia i dawki paliwa - gdy silnik jest ciepły - podaje mniejsze ciśnienie - zwiem że są do kupienia CHIPY które niwelują tą usterkę ( 90 pln) jednakże nie zastąpią rege neracji pompy czy też wymiany ( 1000-3000pln) Proszę informacji nie traktować jako porady - ponieważ sam jestem na etapie poszukiwania skutecznego rozwiązania - puki co 10 sekund nie robi mi problemu.
Dziś mnie zdziwiło - po raz pierwszy przekręciłem kluczyk przy włączonych światłach, włączonej klimie, CD - i odpalił od 1 dotknięcia .... nie zdiagnozowałem jeszcze czy to przypadek- ale zaskoczyło mnie pozytywnie
serwusik.tą pompkę w baku słychać,a ta koło aku ciśnie ropę.ja mam dość ten rover mnie przerósł.powiedz jak sprawdzić ewentualnie te pompki dokładniej.tak mnie zagotowało to autko że wczoraj wieczorem wystawiłem go do sprzedania,tylko muszę go zrobić aby chodził,dlatego proszę o pomoc.
pemek1606, sorki ze nie na temat ale te informacje mogą ci się przydać: silnik jaki masz to nie DTI a raczej CDT, i o tempomacie też zapomnij bo go nie masz(chyba że nie twoje ogłoszenie oglądałem, ale raczej się nie mylę).
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Sro Maj 06, 2009 14:43
pemek1606, no dobra, jeśli chodzi o te wtryski, to fakt, może być i tak, że są uwalone i dymi, znam przypadek, ale bajka, że używek się nie zaprogramuje to już wyssana z palca teza, jeśli wtrysk ma taki sam numer, to nie trzeba go programować.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum