Forum Klubu ROVERki.pl :: [R All] Short shifter do skrzyni R65
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R All] Short shifter do skrzyni R65
Autor Wiadomość
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Sro Mar 17, 2010 14:50   



tak to wygląda u mnie ;P
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Mar 17, 2010 14:50   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 17, 2010 16:50   

a jak działa??
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Wto Mar 23, 2010 15:47   

krótszy skok lewarka, szybciej biegi przerzucam :D a caly koszt to 15 zł :P
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Wto Mar 23, 2010 15:58   

No to jak masz mozlwiosci to zrb wiecej. Na forum wielu by chyba chciało po 50, bo i taniej o pół i nie ma problemu ze z wysp. Wszsycy beda szczesliwi. Ja juz zamówiłem i tak :razz:

Swoja droga jake to małe, po zdjeciach myslałem ze z 1o cm minimum a włąsnie odebrałem przesyłke i sie az zdziwiłem.
Teraz widze ze zdjecie wyzej na laptopie co daje jakis punkt odniesienia.
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Sro Mar 24, 2010 18:36   

U mnie działa to tak http://www.youtube.com/watch?v=0Jp76ECoScI

były wprowadzone małe modyfikacje żeby uzyskać regulacje :)



_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Pon Mar 29, 2010 17:07   

Da sie to zalożyc z góry, czy raczej trzeba na kanał, bo dalej tam nie zaglądałem, tzn zaglądałem gdzie ale nie przymierzałem czesci do zmiany.
Swoja droga byliby chetni na takei shortshiftery, bo rozmawiałem z kumplem co by wyciac laserowo na aluminium takim stopie jak ten orginalny. MAteriał mamy, firme co to wytnie niedrogo (a jak dokłądnie bo nie ręcznie) tez. Nie orientowałem sie tylko za srubkami samokontrujacymi (ale to nie problem) no i nie wiem co z ta duza z kulka na górze czy da sie taka dosatc itp. Jak bede montwal to sie zorientuje czy to cos musi byc stricte taki ksdztałt i rozmiar.
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pon Mar 29, 2010 19:57   

Da sie, da sie :wink: troche trzeba rece powyginac, ale jest to mozliwe.
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
Patrick 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 24
Skąd: Lublin

Rover 200

Wysłany: Pon Mar 29, 2010 21:51   

bula21, ta regulacja polepsza precyzje biegu czy skok ? :D ciekawy wyrób założyłeś to u siebie zdaje egzamin ?
 
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Pon Mar 29, 2010 22:24   

reguluje skok :) działa filmik wyżej a jezdzi sie tez calkiem inaczej :D silnik nie zdąży stracić obrotów zbyt duzo przy zmienie biegu
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Patrick 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 24
Skąd: Lublin

Rover 200

Wysłany: Pon Mar 29, 2010 22:33   

i Ty to tak samemu :D ? produkcji Made in Ja ? :D
 
 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Wto Mar 30, 2010 21:18   

Koledzy, jak wykonac przy zakładaniu SS pierwszy krok, czyli oddzilic od siebie te dwa elementy? Dsep tam jest słaby ale mysle e wystarczajacy, probuje sciagnac te czapeczke z tej kulki i nic. Za bardzo nie ma jak podwazyc a tez nie chce ciagnac za bardzo zeby nei uszkodzic tych ramion. Jest jais patent? Jak Wy to robiiscie?
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Wto Mar 30, 2010 21:36   

Albo podwaz, albo pociagnij do gory az zejdzie. Nic tam sie nie zegnie, pierwszy raz zawsze ciezko zdjac.
Powodzenia
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Czw Kwi 01, 2010 12:48   

Patrick napisał/a:
i Ty to tak samemu :D ? produkcji Made in Ja ? :D


heh z znajomym w jego warsztacie :P ... moje rysunki jak to ma wyglądać a później tylko ustawić maszyny i samo się robi :P

co do ściągania to mi też ciężko schodziło
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Nie Kwi 04, 2010 14:00   

Za Chiny Ludowe mi to nie chce zejsc. Zaczyna mnie to denerwowac...
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Nie Kwi 04, 2010 17:25   

niuton napisał/a:
Za Chiny Ludowe mi to nie chce zejsc

tzn ze musisz wybrac sie na silke wczesniej, a pozniej naprawiac :razz:
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Nie Kwi 04, 2010 18:36   

Zgrzałem sie i nie mogłem sie s=cieszyc swietami. Zszedłe do auta i poszło. Bede testował wieczorem. Dzieki za wiare :razz:

Siłka przeszkadza bo rece sie nie mieszcza własnie...
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pon Kwi 05, 2010 16:24   

No i jak sie jezdzi?
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Pon Kwi 05, 2010 20:24   

Jezdzi sie fajnie. Kozacko skrocił sie czas zmany biegu choc trzba sie d tego przyzwyczaic. W południe po nocnym grzaniu wsiadłem do auta to 3 razy wrzucalem jedynke, mysałem ze nie wchodzi i dopiero se przypomniałem ze są zmiany :>

Fajna sprawa, polecam.
 
 
f1x 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 187
Skąd: Lubartów/Wrocław

Rover Cabriolet

Wysłany: Sob Maj 29, 2010 22:45   

Ja również dołączę się do tematu. Z racji tego, że ostatnio mój Roverek jest dość mocno modernizowany, to przy okazji chciałbym wmontować sobie takiego short shiftera. Czy jest możliwość kupna takiego cuda w polsce? Jakie w ogóle są teraz koszty czegoś takiego? Posiadam skrzynię R65.
 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Pon Maj 31, 2010 17:03   

a w teamcie nie masz napisane czasem. Link na pieerwszej stronie masz, jak nei maja na stanie trtzba napisac maila, tylko wysyłka a Angli, chyab ze ktos Ci sam utoczy. Wychodzi 20 funtów łacznie czyli w stówce sie zamykasz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [All z PG1] Short Shifter w PG1
Remigiusz Tuning mechaniczny 466 Pią Paź 16, 2020 10:15
Rokan
Brak nowych postów [R75] Short
szpynior Tuning mechaniczny 10 Wto Mar 19, 2013 14:01
dawidd
Brak nowych postów [R all] Tuleja wybieraka do skrzyni PG1
Markzo Tuning mechaniczny 8 Nie Lut 16, 2014 21:41
bioly
Brak nowych postów [R 200] Wymiana skrzyni manualnej na automat.
maciek75 Tuning mechaniczny 5 Czw Maj 03, 2012 09:13
lucas202
Brak nowych postów [R620Si] Zmiana skrzyni na automat??
jabco Tuning mechaniczny 2 Pon Gru 07, 2009 22:20
grzegh22



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink