Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT] Przekładka Anglika na PL drogi
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT] Przekładka Anglika na PL drogi
Autor Wiadomość
Botanix 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 775
Skąd: Głogów / Leeds w UK



Wysłany: Sro Maj 20, 2009 15:03   [MG ZT] Przekładka Anglika na PL drogi
Typ: V8 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 4.6 Rok produkcji: 2005

Witam
Zamierzam sprowadzić dla ojca samochód wymieniony w temacie. Problem jest jeden, samochód jest przystosowany do prawostronnego ruchu. Z tego co się orientuję wystarczy przełożyć układ kierowniczy, pedały na lewą stronę. Do tego kupić europejskie światła oraz zegary ( choć to jest najmniej konieczne ). Pytania mam dwa. Gdzie i za ile mogę zrobić taką przekładkę.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Gru 08, 2010 21:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Maj 20, 2009 15:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Sro Maj 20, 2009 15:12   

Botanix napisał/a:
samochód jest przystosowany do prawostronnego ruchu
to chyba dobrze :mrgreen:
Botanix napisał/a:
wystarczy przełożyć układ kierowniczy, pedały na lewą stronę. Do tego kupić europejskie światła oraz zegary
nazbiera sie tego sporo wiecej niz Ci sie wydaje.
 
 
 
Botanix 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 775
Skąd: Głogów / Leeds w UK



Wysłany: Sro Maj 20, 2009 15:16   

Cytat:
Botanix napisał/a:
samochód jest przystosowany do prawostronnego ruchu
to chyba dobrze :mrgreen:


Ups miało być lewostronnego :)

Cytat:
nazbiera sie tego sporo wiecej niz Ci sie wydaje.


A dokładniej o jakie elementy chodzi i jak cenowo to wygląda? W 10-15 tysiącach się zmieszczę?
_________________
reservasjonerb
est deals
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Maj 20, 2009 15:17   

wycieraczki, deska, elementy układu wentylacji i klimatyzacji, do tego wszystkiego elektryka .... nie jest to niewykonalne ale pracy bedzie troche ...no i nie wiadomo, czy ściana grodziowa jest przystosowana do obu stron.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Botanix 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 775
Skąd: Głogów / Leeds w UK



Wysłany: Sro Maj 20, 2009 15:18   

Nakład pracy jestem w stanie odpowiednio docenić :) . Jak to cenowo by wyglądało i gdzie można coś takiego zrobić w okolicach Głogowa?
_________________
reservasjonerb
est deals
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Maj 20, 2009 15:35   

Botanix, :bezradny: nie znam nikogo takiego
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Maj 20, 2009 16:54   

Najlepiej samemu ;) zrobisz sobie solidnie i będziesz miał pewnośc, że Ci kierowncia w rękach nei zostanie na zakrecie... Schematy z rave'a, garaż i jazda!
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Maj 20, 2009 17:10   

Skontaktuj się z Mariuszem418 albo przyjedź na Zlot - ztcw to ma informacje o podobnym projekcie robionym przez ludzi z Art-Bizar na własne potrzeby, ale projekt trwa już chyba z 1,5 roku, więc raczej nie jest prosty...

Pamiętaj, że np. nie ma układu kierowniczego do ruchu prawostronnego odpowiadającego dokładnie wersji V8 (bo ztcp to takie były tylko lewostronne) z powodu, że wersja V8 ma napęd na tylną oś...
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Sro Maj 20, 2009 21:30   

Jak dla mnie taka impreza jest niopłacalna :( i może być dość niebezpieczna, zwłaszcza że mocno ingeruje się w układ hamulcowy i kierowniczy ...
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Sro Maj 20, 2009 22:37   

maciej napisał/a:
Pamiętaj, że np. nie ma układu kierowniczego do ruchu prawostronnego odpowiadającego dokładnie wersji V8 (bo ztcp to takie były tylko lewostronne) z powodu, że wersja V8 ma napęd na tylną oś...

sorry a te wszystkie auta na mobile .de ?
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
KILLERMGZT190 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 44
Skąd: Luton



Wysłany: Sro Maj 20, 2009 22:41   

Obiło mi się o uszy że można już rejestrować ''angliki'' w Polsce.
Wymienione przez Ciebie auto (zt 260 v8) będzie moim następnym :mrgreen:
Pozdrawiam
_________________
KILLERMGZT190
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Sro Maj 20, 2009 23:04   

Rejestrowac Anglikow nie mozna...
Mozna ubezpieczyc na okres 30 dni w PZU jako dojazd do domu i czas na przystosowanie auta do ruchu panujacego u nas...

V8 przerobic? Prawie nierealne na dzis... (czesci)
 
 
 
Botanix 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 775
Skąd: Głogów / Leeds w UK



Wysłany: Czw Maj 21, 2009 01:54   

Hmm skoro takie to trudne to może odpuszczę,raczej z kierownicą po drugiej stronie by jeździć nie chciał. A gdyby wziąć pod uwagę wersję 2.5 V6, ojciec lubi mocne silniki :) . Chociaż V8 forda mustanga to nie tylko moc... ten warkot super sprawa. Jak cenowo wygląda przekładka zwykłego MG 2,5l i ewentualnie jak trudna jest ta robocizna gdyby ktoś chciał spróbować sam ( jest to w ogóle legalne? ). Doświadczenia nie mam ale łapię szybko. Co do takiel przekładki trzeba. Mógłby ktoś zrobić listę cenową :) ?
_________________
reservasjonerb
est deals
 
 
 
wieslaw_b. 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 64
Skąd: Sulechów



Wysłany: Czw Maj 21, 2009 11:45   

Czasami sprzedają cały komplet części do przekładki i życzą sobie za to 5-6 tysięcy. Do tego robocizna a to już sprawa do domówienia ale w granicach 2-4 tysięcy.
Roverki 75 nie maja przystosowanej ściany grodziowej do swobodnego przekładania kierownicy i to jest największy ból ponieważ mechanior będzie rzeźbił w "żywym organizmie" (kątówka i spawarka) ale jest to do zrobienia.
_________________
Wiesław B. (wawwie@wp.pl)
Poszukuję przewodów ze skrzynką przekaźników do wentylatora chłodnicy Rover 75, jeśli ktoś ma na zbyciu to chętnie odkupię.
 
 
tetryk 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 372
Skąd: z gór



Wysłany: Czw Maj 21, 2009 12:16   

wieslaw_b. napisał/a:
Czasami sprzedają cały komplet części do przekładki i życzą sobie za to 5-6 tysięcy. Do tego robocizna a to już sprawa do domówienia ale w granicach 2-4 tysięcy.
Roverki 75 nie maja przystosowanej ściany grodziowej do swobodnego przekładania kierownicy i to jest największy ból ponieważ mechanior będzie rzeźbił w "żywym organizmie" (kątówka i spawarka) ale jest to do zrobienia.
-ja osobiście nie chcialbym "dosiadać" takiego "rumaka"........ :roll:
 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Czw Maj 21, 2009 14:58   

Nie wiadomo co z tego wyjdzie jak będzie wiercił dziury w ściance grodziowej. Krzywo powierci i potem będzie ból.
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 21, 2009 15:06   

Ciufcia napisał/a:
a te wszystkie auta na mobile .de ?

Mój błąd, a wydawało mi się, że były tylko w wersji angielskiej...

Ale w takim razie te kilka-kilkanaście tysięcy na przekładkę przeznaczyłbym na dopłatę i kupił takiego "normalnego", a nie przerabiał anglika...

Chyba, że to, ostatnio modny, motyw z przekładką i którką rejestracją w Niemczech, żeby się klient nie połapał, że auto przyjechał z UK... ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
R-200 



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 744
Skąd: Ostrów



Wysłany: Czw Maj 21, 2009 22:50   

Taka przeróbka niemieckiego przeglądu nie przejdzie. :cool:
_________________
Pozdrowienia Piotr.
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Czw Maj 21, 2009 23:17   

przejdzie bez przeróbki ! wystarczy jechać z wymienionymi lampami na tuv z kierownicą po prawej stronie całość z rejestracją kosztuje ok 300 euro.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Botanix 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 775
Skąd: Głogów / Leeds w UK



Wysłany: Pią Maj 22, 2009 00:06   

Cytat:
Ale w takim razie te kilka-kilkanaście tysięcy na przekładkę przeznaczyłbym na dopłatę i kupił takiego "normalnego", a nie przerabiał anglika...

Chyba, że to, ostatnio modny, motyw z przekładką i którką rejestracją w Niemczech, żeby się klient nie połapał, że auto przyjechał z UK... ;)


Tylko że Anglika kupie za 25.000zł a w Polsce trzeba dać 50. Więc chyba jednak opłaca się przerobić mimo wszystko za te 10k więcej.

Gdzie mógłbym coś takiego zrobić i co z tym przeglądem, na bank nie przejdzie?
_________________
reservasjonerb
est deals
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [All] Warsztaty - przekładka z anglika
maciekstasio Rover serii 75, MG ZT 13 Nie Kwi 24, 2011 20:52
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] Drogi wysprzęglik, zamienniki
Q-bak Rover serii 75, MG ZT 2 Sro Sty 09, 2013 17:50
apples
Brak nowych postów [R75] Przekładka
gogo Rover serii 75, MG ZT 17 Nie Kwi 14, 2013 12:57
rafalmis1
Brak nowych postów [R75] Przekładka
mattlon Rover serii 75, MG ZT 2 Wto Cze 01, 2010 17:45
Gość
Brak nowych postów [R75] Lusterka z anglika do R75 ...
gipsy2 Rover serii 75, MG ZT 3 Czw Mar 13, 2008 07:52
argail



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink