Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200, 98] robie LPG
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200, 98] robie LPG

i co dalej
Autor Wiadomość
iktorn73 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 530
Skąd: Warszawa/Magdalenka



Wysłany: Pon Cze 15, 2009 11:39   

Ja miałem II generację w R 214,8V. Bez zarzutu,spalanie około 10l/100km.Zero problemów.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Cze 15, 2009 11:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kqba 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 262
Skąd: Żory



Wysłany: Pon Cze 15, 2009 16:04   

Może mi doradzicie. Mam do wyboru dwie instalki:

Stag 300+
wtryski OMVL
zbiornik w kole + wlew w klapce za 2800zł

albo
Stag 300
wtryski Valtek czerwony
strojenie na hamowni z pomiarem mocy na PB i LP
zbiornik w kole + wlew w klapce za 2400zł
(ten gazownik powiedział że regulacja co ok 12 tys km przy wymianie filtrów. Łączny koszt przeglądu ok 150zł)


Warto dopłacać te 400zł?
 
 
DawidNB 



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 590
Skąd: Zabrze



Wysłany: Wto Cze 16, 2009 09:17   

kqba,
ja mam tak
- kontroler wtrysku gazu STAG-300
- listwa wtryskiwaczy WALTEK
- reduktor Skorpion
- zbiornik tor. 39l
- wlew w klapce

całość 2000 zł w promocji ;) normalnie montaz w klapce to dodatkowe 100zł ;]
_________________
D-4D + Ubot 520xl
 
 
WojtekKrakow 



Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 66
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Cze 16, 2009 09:22   

A ja chyba znowu kupie Rovera ... i zagazuje ... szukam czegoś do 10 000zł gaz wyjdzie jakieś 2300 wiec całość 12300 ....
 
 
DawidNB 



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 590
Skąd: Zabrze



Wysłany: Wto Cze 16, 2009 09:23   

WojtekKrakow, słusznie ;]
_________________
D-4D + Ubot 520xl
 
 
iktorn73 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 530
Skąd: Warszawa/Magdalenka



Wysłany: Wto Cze 16, 2009 09:27   

Nigdy w życiu Valteków,bardzo kiepskie urządzenie. Ja zakładam gaz w poniedziałek,butla 42l,reduktor Silver,instalacja KNE wydajność do 250 koników. Koszt 2100 zł. 2 lata gwarancji. Zakładane u gazownika zaufanego,dobrego i po wielu aktualnych szkoleniach . Wszyscy odradzają Valteki i już ich nie montują.
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Wto Cze 16, 2009 10:35   

stety niestety u mnie sa valteki. Instalacja zakladana w sierpniu 2008 roku. Poki co chyba nie ma problemow...bo jedzie:P
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
secio 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 387
Skąd: Ruda Śląska



Wysłany: Wto Cze 16, 2009 10:43   

DawidNB napisał/a:
kqba,
ja mam tak
- kontroler wtrysku gazu STAG-300
- listwa wtryskiwaczy WALTEK
- reduktor Skorpion
- zbiornik tor. 39l
- wlew w klapce


Mozesz przy okazji wrzucic foto jak to jest poukladane pod maską ? Jakie dlugie wezyki od wtryskiwaczy etc.
Domyslam sie, ze robiles instalacje w firmie na S ;) .
Ostatnio zmieniony przez secio Wto Cze 16, 2009 10:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
iktorn73 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 530
Skąd: Warszawa/Magdalenka



Wysłany: Wto Cze 16, 2009 10:43   

I tak ma być :) . Oby jeździły jak najdłużej. W mojej okolicy dobre zakłady nie montują już Valteków,tylko "specjaliści" ( a znam ich kilku :) ) je polecają. Ale pewnie nie można generalizować.Może są partie gorsze i lepsze? Ja wiem że ten u którego będe to robił da mi gwarancję na 2 lata i jak coś będzie nie tak to bez problemu wymieni mi na co tylko będę chciał :) . Najważniejszy tak naprawdę to jest majster który to robi.
 
 
DawidNB 



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 590
Skąd: Zabrze



Wysłany: Wto Cze 16, 2009 10:48   

secio,
pod maską druciarnia straszna i silnik leje ;) z każdej strony szkoda fotek wklejać ;)
jak będę w domu pstryknę coś i wrzucę.
tak robiłem w firmie durt ;) z wygody
_________________
D-4D + Ubot 520xl
 
 
kqba 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 262
Skąd: Żory



Wysłany: Sro Cze 17, 2009 09:41   

Wczoraj jechałem już odstawić auto do gazownika (druga opcja), ale po drodze zajechałem jeszcze do jednego sprawdzonego warsztatu i dostałem ofertę na poniższy zestaw 2350zł. No i się umówiłem na poniedziałek, a tych poprzednich odwołałem.

Stag 300
wtryski MagicJet
zbiornik w kole + wlew w klapce

Przy okazji serwis klimy (wymiana oleju i czynnika), bo ostatni serwis był robiony w 2004roku. Działa wprawdzie, ale wolę dmuchać na zimne.
 
 
ToMaSs1986 



Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 48
Skąd: Włocławek



Wysłany: Czw Cze 18, 2009 01:29   

Siemka. Też mam zamiar zagazować swojego Roverka ale mam problem, mieszkam od niedawna we Wrocławiu, ale tutaj pracuje i tu chce zagazować auto. Ale może ktoś zna z tego miasta warte i godne polecenia gazownie? Prosiłbym naprawdę o jakieś porady
 
 
 
Toshiro 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 212
Skąd: Przemyśl

Rover 200

Wysłany: Czw Cze 18, 2009 13:00   

ja mieszkam w Przemyślu, swojego Roverka 214i V8 zagazowałem instalacją II generacji, bez zarzutów chodzi mi jak trzeba spalanie około 10l/100km przy normalnej jeździe ;)
zbiorniczek mam w miejscu koła zapasowego o pojemności 35l. Montaż wykonał dobry gazownik, patrząc na to jak wiele aut zagazował mojemu ojcu który nie miał z gazem problemu i nadal nie ma. Jeżeli ktoś by chciał zagazować Roverka i jest z Przemyśla chętnie podam namiary ;)

Pozdrawiam
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Czw Cze 18, 2009 20:59   

U mnie jest tak:

- Reduktor: Landi Li02
- Zawór gazowy: Med. Tecnica Landi Renzo
- Wielozawór: Tomasetto
- Centrala sterująca: Stag 300
- Butla w kole 42l

i póki co wszystko działa jak należy. Spalanie w granicahc 8 - 8,5l na 100km/ przy prędkościach ok. 120km. Szybciej nie jeżdżę bo jest za głośno :wink: Koszt instalacji w Lutym 2009to równiutko 2500zł.
 
 
 
Homi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 111
Skąd: Kraków



Wysłany: Czw Cze 18, 2009 21:31   

Tak w temacie gazu, to jakiej wielkości butla mieści się zamiast koła w R200?

Btw. Ja zakładam BRC Sequent we wtorek. :wink:
 
 
secio 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 387
Skąd: Ruda Śląska



Wysłany: Czw Cze 18, 2009 21:38   

Homi napisał/a:
Tak w temacie gazu, to jakiej wielkości butla mieści się zamiast koła w R200?


Moja nominalnie ma 44litry. Wchodzi maks okolo 34 litrow LPG.

Pzdr,
Mariusz
 
 
 
thot83 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 71
Skąd: Olsztyn

Rover 400

Wysłany: Czw Cze 18, 2009 21:52   

A u mnie jest tak:

- Reduktor: Tomasetto
- Zawór gazowy: Tomasetto
- Wielozawór: Tomasetto
- Centrala sterująca: KME
- Butla w kole: STAKO 42l
- Obudowa wielozaworu: STAKO
- Wtryski jakies czerwone ale nie wiem jakiej firmy

Jak narazie tez jestem zadowolony choć jeżdżę dopiero dwa tyg. moim Roverkiem. Ale poprzedni właściciel przejechał na tym zestawieniu ponad 50 kkm i nie narzekał. Zobaczymy jak będzie:)
 
 
 
kqba 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 262
Skąd: Żory



Wysłany: Wto Cze 23, 2009 11:44   

Ja już też po zagazowaniu. Na razie jest bardzo dobrze. Nie czuję żadnej różnicy w stosunku do benzyny (jedynie finansową)

- Reduktor: Tomasetto
- Zawór gazowy: Tomasetto
- Wielozawór: Tomasetto
- Komputer: Stag300
- Butla w kole: 48l
- Wtryski: MagicJet
- wlew pod klapką

Cena: 2350zł (Jastrzębie Zdrój)
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Wto Cze 23, 2009 14:43   

Chlopaki przeczytalem caly watek od poczatku do konca, wszelkie uwagi co do wtryskow i innych. Moj Rover mial zakladana instalacje w wawie w sierpniu 2008. W Pazdzierniku kupilem auto juz z zalozona instalacja. Od tamtej pory auto przejechalo jakies 15tys km wiec czas najwyzszy na wymiane filtrow i regulacje.

Pare stron dalej paff napisal
paff napisał/a:
"bolaczka" silnikow serii K sa bardzo krotkie (2ms) czasy wtryski na jalowym i tutaj sie Valteki nie wyrobią. I lepiej dac tutaj wtryski magicjet, matrix serii HD. czesto tez gaziarze montuja listwe wtryskowa na plastiku zakrywajacym swiece "ROVER". wtedy weze sa za dlugie i znow sa problemy przy starcie z jalowych, auto sie ksztusi i kiśnie.

Dokladnie to samo jest u mnie! Listwa czerwona valtek zamocowana na plastikowej oslonie swiec, ktora mnie wk...denerwuje gdy grzebie cos przy przewodach oraz swiecach!
Jak radzicie, przy okazji wymienic ta liste na te magici czy matrixy? sadzicie, ze to pomoze? U mnie jak mam na full pelny zbiornik gazu jedzie sie okej, natomiast jak juz zostaje ostatni kropka z czterech badz ostatnia miga to czesto przy ruszaniu potrafi zgasnac albo szarpie! :(

Co do mojej instalacji to moge jedynie napisac co widnieje na fakturze a mianowicie, zbiornik stako 42l (wchodzi tylko 25 litrow max podczas tankowania) wielozawor tor 200/204, pierdoly takie jak waz trojnik przewod miedziany a w cenie 1311 widnieje 242. zenit-4 A/v4.1'c-NR...

I zastanawiam sie czy cala ta instalacja zenita dedykowana jest do R416? Piszecie, ze zakladaliscie stagi, brc...

Prosze o porade czy wymienic listwe wtryskowa czy ta czerwona valteka nie jest taka zla i czy moze ja przelozyc blizej dolotu co by nie szarpalo/gaslo auto podczas ruszania??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Barciu 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 48



Wysłany: Wto Cze 23, 2009 19:17   

Witam wszystkich! Ja założyłem instalację miesiąc temu za cenę 1900zł niedaleko Mińska Mazowieckiego, a mam takie podzespoły:

-reduktor: tomasetto
-zawór gazowy: tomasetto
-zbiornik: bormech 44l wchodzi jakieś 36-37,
-wielozawór: tomasetto
-zawór tankowania: tomasetto pod klapką wlewu
-przełącznik: KME
-sterownik: KME diego3
wtryskiwacze: potępiane Valteki

Kiedy chciałem Staga+magicjety lub matrixy to gaziarz mi powiedział, że nie ma problemu, wtedy cena 2100, ale mówił że zrobi mi to na KME + valteki, daje gwarancję na 2 lata, a jeśli całość nie będzie chodziła jakbym chciał, wtedy mi wymieni na moją konfigurację. Wspomniał coś, że miał nieco problemów ze stagiem w zimie przy niskich temperaturach i dlatego montuje KME. Proszę tylko nie pisać, że to bzdura, bo to nie moje słowa tylko cytat.
Zrobiłem już na tej instalacji 2kkm i żadnych problemów nie mam. Jedynie podniosłem temperaturę startu gazu o 5st C. Spadku mocy nie zauważyłem, silnik chodzi równo, reaguje na pedał tak samo jak na benzynie i co mnie zdziwiło: jest ciszej;) Aaa i spalanie: 9-10 litrów/100, no ale nie oszukujmy się: gazu nie szkoda tak jak benzyny;) pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 14:24
Prescenn
Brak nowych postów [rover 200 1.4 16v ] robie gaz
pytanie
ryba1947 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 19 Pią Cze 26, 2009 13:18
maciej
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200] Próba/pomysł kolejnej modyfikacji mojego R200
red Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pon Cze 09, 2014 07:40
Adrian
Brak nowych postów [r200]lakier LVD czy produkowano r200 w podobnym kolorze?
alexkret Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sro Sie 15, 2012 00:01
AndrewS
Brak nowych postów [R200] Czy silnik z R414 16V pasuje do R200 ?
memphisto Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Wto Mar 15, 2011 19:54
bonus89



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink