Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200] Czy silnik z R414 16V pasuje do R200 ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200] Czy silnik z R414 16V pasuje do R200 ?
Autor Wiadomość
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 15, 2011 14:15   [R200] Czy silnik z R414 16V pasuje do R200 ?
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: wszystkie

Witam, podobnie jak kolega bonus przymierzam się do zwiększenia mocy bo wskoczył HGF i warto podnieść mocy trochę :)

Jak się zorientowałem trzeba niewiele rzeczy wymieniać ale jak je zsumowałem no to nie jest ciekawie

W moim wypadku ceny z wysyłką:

głowica 450, kolektor wylotowy 120, ssący i wtryski 200 + pokrywa zaworów 100 + obudowa rozrządu 100 to daje mi w sumie 870 PLN a mam możliwość nieopodal domu kupić z sprawnego R414 silnik auto na chodzie itp oberwało w dupsko.

O to aukcja: http://allegro.pl/rover-4...1499547187.html

Pytanie czy to będzie pasować? Niby i to i to seria K no ale wolę spytać. I w takiej sytuacji może lepiej zrobić przekładkę silnika zamiast przekładać te elementy?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Mar 15, 2011 14:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 15, 2011 14:24   

memphisto, to jest ten sam silnik z R200. Pewnie, że podejdzie. :wink: Tylko ciekawe w jakim stanie jest ten silnik. :/
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 15, 2011 14:32   

pewno nie gorszym niż mój :mrgreen:
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 15, 2011 14:34   

Bo jak zamontujesz i pojeździsz trochę i cie lapnie znowu HGF. :/
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 15, 2011 15:16   

Leszczu mówi dobrze, też dlatego robie tak jak robie. Kupisz silnik kompletny i nie wiadomo jak był użytkowany, uszczelka może być już na wykończeniu ale nie puszczać bąków, pojeździsz miesiąc i okaże się że do roboty, a tak zrobisz i masz PEWNIAKA. (ps. wysłałem atrape właśnie)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 15, 2011 19:31   

bonus89, a swoją droga jak tam twoja furka? już trybi ? Bo wiem, że się cos przedłużało no i miałeś jakąś wtyczkę magiczną, która w nowym ssącym była

i jakieś komplikacje były ?
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 15, 2011 19:36   

ta wtyczka z ssaka poprostu ma być nie podłączona a dodatkowe wyjście na ten czujnik ciśnienia jest i w tym nowym kolektorze także plug&play. A z mechanikiem ciężka sprawa, za dużo aut nabrał i ciężko mu się było zebrać, ale dziś dostałem informacje że głowice jutro odbiera (próby ciśnieniowe na kanały wodne wyszły ok, jedynie zregenerowali zawory wszystkie 16 sztuk co by było wszystko już super cacy.) I jutro się umawiam więc pewnie w czwartek/piątek samochód będzie złożony :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 15, 2011 19:46   

no to fajnie, a powiedz mi, bo ty masz LPG wyczytałem

Co z LPG? on Ci też podpina LPG? bo go trzeba przecież na nowo dostroić

I kable zmieniałeś na nowe ? bo te z 8V nie pasują do 16V : (
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 15, 2011 19:54   

kable, świece, kopułke i palec zmieniam przy okazji na nowe. Kolektor ssący jak był na wierzchu oddałem do kumpla który zakłada instalacje i dorobił mi nowsze dysze w ssącym kierunkowe do tego tylko podepne kabelki z listwy wtryskowej (mechanik to zrobi) A LPG stroje sobie sam, kilka razy jeździłem do nie jednego partacza i ciągle było coś nie tak, kupiłem sobie przewód, oprogramowanie do staga ze sterownikami jest w necie i sam stroje sobie na lpg auto, metodą prób i błędów doszedłem jakie ustawienie jest najlepsze.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 14:24
Prescenn
Brak nowych postów [ R200 1,1 '98] Silnik 1,4 pasuje za 1,1??!!
opal21 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sro Mar 12, 2008 10:21
Brt
Brak nowych postów [R200] Kingdragon , czy pasuje?
Krakowiak Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Czw Gru 09, 2010 23:56
kasjopea
Brak nowych postów [r200] ALL czy gril od 400 pasuje do 200
zapal Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Sro Maj 23, 2012 07:09
tronsek
Brak nowych postów [R200] Jarzmo hamulca czy pasuje od R25?
pistolet Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Nie Kwi 13, 2014 10:12
tronsek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink