U mnie jest właśnie odwrotnie, jak chodzi klima to działa tylko ten przy silniku, ale skoro jest jak mówisz, no to mi działa tylko od chłodnicy...
A klima chłodzi dobrze, więc nie wiem co jest...
Co do przekaźników to czytałem te tematy - jeden nic nie mówi, drugi jest to benzynówki...
Zaraz wkleję fotki to łopatologicznie będzie można stwierdzić, który przekaźnik jest od wentylatora bliżej zderzaka
SPAMU¦
Wysłany: Sro Maj 27, 2009 10:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
No właśnie, tylko który R3 czy R5
Bezpieczniki wyglądają ok - nawet na zdjęciu można zobaczyć
Przekaźników raczej sprawdzić się nie da, trzeba kupić nowy i zobaczyć, tak?
Pewnie oba są od wentylatrów przy chłodnicach. CZy po zamianie dalej działają jak działały Bezpieczniki ok Przejrzyj schemat w rave a znajdziesz odpowiedź 100% który jest od czego
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
Krzysi3k5, no wlasnie - u mnie bylo to samo. Przy wlaczonej klimie zalaczal sie tylko ten od chlodnicy. Takze wydawalo mi sie ze klima chodzila ale jak potem sie okazalo nie tak efektywnie. Niestety nie zapytalam sie mechanika o ktore przekazniki u mnie chodzilo.
Pewnie oba są od wentylatrów przy chłodnicach. CZy po zamianie dalej działają jak działały
Po zmianie dalej włącza się tylko ten bliżej silnika na włączonej klimie - bez klimy żaden ani drgnie... Chciałem popatrzyć kable idące od tamtego wentylatora, ale trzeba wyciągać aku, żeby dojście było
[ Dodano: Sro Maj 27, 2009 11:45 ]
Co prawda silnik zimny...
w R200 z klimą włączoną działają oba wentylatory chłodnic, bez klimy jeszcze nie udało mi się doprowadzić do włączenia wentylatorów samym rozgrzaniem silnika
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
możesz bez wyjmiowania sprawdzić omomierzem lub woltomierzem czy masz przejście lub napiecie na przewodach Dalej nie wiem, czy bezpieczniki sprawdzałes Schemat w łapę i szukaj kolejno .... nie ma innej drogi, a na forum na odległosć gdybaniem już nic nie wskóramy
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
Brt, jakbyś mógł u siebie zobaczyć, bo zdaje mi się, że chyba znalazłem przyczynę.
Jak na mój gust jest wstawiony po prostu zły przekaźnik - w tym gnieździe i w tym pustym ze znaczkiem dystrybutora paliwa jest pięć wejść od przekaźnika - cała reszta ma cztery. I właśnie w tym też siedział ten z czterema. Zobacz jak to u Ciebie jest jak możesz
Poza tym na wsadzonym i wyjętym przekaźniku nie ma żadnej, ale to żadnej różnicy - dalej się jeden kręci
OK - chwile potrwa bo jestem w pracy a garaz mam kawalek dalej.
Jusz....
Wyglada na to ze byl wymieniony ten blizej skrzynki z przekaznikami, ten ktory widac na Twojej fotce w calosci P1040071.JPG. Nie dam sobie glowy obciac ale to miejsce pokazywal mechanik (dodatkowo mialam zwalone gniazdo). Jesli chcesz fot. jak jest u mnie to wyslij mi numer telefonu na PW - wysle MMS bo nie moge w pracy zrzucic na kompa.
Zolte przekazniki w skrzynce sa wszystkie jednakowe - takie same jak u Ciebie.
Ostatnio zmieniony przez martens Sro Maj 27, 2009 13:51, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum