Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] Górna osłona silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R600] Górna osłona silnika
Autor Wiadomość
dr 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 61
Skąd: Ryki/Piaseczno



Wysłany: Sob Wrz 19, 2009 17:57   [R600] Górna osłona silnika
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam
Zastanawiam się czy można jeździć bez górnej osłony silnika? Czy po rozgrzaniu nie spowoduje to przypalenia tej osłony przyczepionej pod maską? Wiem że na krótkim dystansie nic się nie dzieje ale czy na dłuższej trasie będzie ok?
Pozdro
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lut 05, 2011 22:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Wrz 19, 2009 17:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kipy 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 103
Skąd: nowy sącz



Wysłany: Sob Wrz 19, 2009 18:40   Re: [R600SDI] Górna osłona silnika

dr napisał/a:
Witam
Zastanawiam się czy można jeździć bez górnej osłony silnika? Czy po rozgrzaniu nie spowoduje to przypalenia tej osłony przyczepionej pod maską? Wiem że na krótkim dystansie nic się nie dzieje ale czy na dłuższej trasie będzie ok?
Pozdro
Witam ja mam roverka 200 sdi i jeżdże bez osłony od około roku i jest w porządku, nawet po dłuższej trasie nic się nie przytapia :grin:
 
 
 
dr 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 61
Skąd: Ryki/Piaseczno



Wysłany: Sob Wrz 19, 2009 19:36   

Dzięki, na taką odpowiedź liczyłem :grin:
 
 
PopaY 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 986
Skąd: ..: R-M :..



Wysłany: Sob Wrz 19, 2009 19:42   

Ja mam osłonę i jeżdżę z nią od 3 lat (była od zawsze). M.in. 1700km na trasie, kilka przystanków po drodze - nic się nie stało :) Nie masz się co martwić :ok:
 
 
dr 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 61
Skąd: Ryki/Piaseczno



Wysłany: Nie Wrz 20, 2009 10:12   

Cytat:
Ja mam osłonę i jeżdżę z nią od 3 lat (była od zawsze)

Ja też mam osłonę, ale ostatnio częściej grzebie przy silniku a przez ciągłe odkręcanie jej i przykręcanie ukręciłem jeden gwint :sad: Dlatego moje pytanie brzmiało, czy mogę przez jakiś czas jeździć bez niej żeby mieć swobodny dostęp bez ciągłego zdejmowania?
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Nie Wrz 20, 2009 17:04   

dr napisał/a:
czy mogę przez jakiś czas jeździć bez niej żeby mieć swobodny dostęp bez ciągłego zdejmowania?

ja jeżdżę z nią i bez niej to zależy
też mam gwint ukręcony w tej śrubie z przodu ale jakoś sobie poradziłem i jest dobrze
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Nie Wrz 20, 2009 22:51   

Bez osłony jeździłem jakoś po zimie chwile i nic się nie działo.
A co do tych szpilek to ja je wykręciłem i znajomy mi dotoczył za flaszkę więc żaden problem...
 
 
dr 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 61
Skąd: Ryki/Piaseczno



Wysłany: Pon Wrz 21, 2009 09:29   

filo,
Cytat:
A co do tych szpilek

Jakich szpilek? ja mam 3 śrubki.
U mnie ukręcony jest gwint w silniku, śruba okazała się wytrzymalsza, więc najpierw będę musiał spróbować przegwintować a potem dobrać odpowiednią śrubkę. Tak czy inaczej na 2 śrubkach też się trzyma.

Wczoraj przejechałem 100km na trasie i nic się nie stało, czyli prawdopodobnie głównym zadaniem tej osłony jest wyciszenie.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Wrz 21, 2009 09:34   

dr napisał/a:
prawdopodobnie głównym zadaniem tej osłony jest wyciszenie.

:ok: :) oprócz zwiększenia hałasu nic się nie stanie podczas jazdy bez tej osłony.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Wrz 21, 2009 09:38   

dr napisał/a:
ja mam 3 śrubki.

3-cią mam przewierconą na wylot i wkręcona śrubka 10-tka bo wkręt oryginalny nie trzymał
Cytat:
czyli prawdopodobnie głównym zadaniem tej osłony jest wyciszenie.

nie tylko,chodziło również o wygląd
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Pon Wrz 21, 2009 18:49   

dr napisał/a:
Jakich szpilek? ja mam 3 śrubki


Ja mam szpilki-w silnik wkręcane na gwint coś koło śruby 12 a z drugiej całą osłonę przykręcam nakrętką 10 lub 10/8 nie pamiętam już...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] Dolna osłona silnika - taka sama we wszystkich?
Liponek Rover serii 600, Honda Accord 0 Czw Sty 12, 2017 11:22
Liponek
Brak nowych postów [R600] Osłona przegubu
rudy250 Rover serii 600, Honda Accord 2 Sob Lis 08, 2008 00:43
rudy250
Brak nowych postów [R600] Osłona przegubu
Zubek Rover serii 600, Honda Accord 2 Czw Maj 10, 2012 20:35
Zubek
Brak nowych postów [Rover 620 ti] rura górna chłodnicy
rafald86 Rover serii 600, Honda Accord 21 Czw Cze 07, 2012 23:56
BorysOpole
Brak nowych postów [R620] Pęknieta górna gumowa rura od interkulera
ewdar2 Rover serii 600, Honda Accord 13 Pią Maj 27, 2011 16:23
Kulmas



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink