Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200]obniżanie R
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200]obniżanie R

sprężyny
Autor Wiadomość
kepo 




Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 100
Skąd: Ostrołęka

Rover 600

Wysłany: Wto Sie 03, 2010 18:39   

Krzysi3k napisał/a:
Dokładnie, tył też. Tylko Jamexy? Miękki pewnie jest. Amorki nie dobijają? Ile poszedł w dół?
To robią Jamexy to SDi czy kupiłeś od benzyny? Nie wiem jak jest przy R600, ale do R200/25 nie ma do diesla.


w dol poszedl jakies 4cm. wczesniej szpara miedzy kolem a blotnikiem byla jakies 92mm, teraz jest rowno 50

Miekko to srednio jest ;) ciezko powiedziec, bo ja stracilem czucie jak sie przerzucilem z opon 65 na 45.
Przejechalem narazie kilkanascie kilometrow, w tym kawalek po strasznych dziurach i wybojach i jest ok, nie slyszalem zeby amory dobijały.

Jamexy do R600 są tylko jedne - http://allegro.pl/item114..._serii_600.html . Wg opisu pasują do wszystkich 600tek
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 03, 2010 18:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Wto Sie 03, 2010 23:06   

kepo, dalej się tak buja na zakrętach jak na seryjnych sprężynach i gumach?
 
 
kepo 




Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 100
Skąd: Ostrołęka

Rover 600

Wysłany: Sro Sie 04, 2010 08:04   

bastek napisał/a:
kepo, dalej się tak buja na zakrętach jak na seryjnych sprężynach i gumach?


Troche buja, ale to juz chyba natura R600 i ogolnie duzych aut. Ale poprawa na pewno jest.
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Wto Sie 10, 2010 13:22   

kepo, te jamex'y zakładałeś do seryjnych amortyzatorów? , nie ma to jakiegoś negatywnego wpływu na ich stan i pracę oraz prowadzenie samochodu? , przyznam że ładnie to wygląda i piękny wóz :grin:
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 10, 2010 22:00   

zuber84cool wysilił byś się chociaż i przeczytał ten temat :razz:

Cytat:
Pamiętaj, że wypadało by wymienić amortyzatory na takie o krótszym skoku u mnie na razie są zwykłe KYB gazowe ale przy tym obniżeniu po zimie będą i tak do wymiany.


Cytat:
Powiem, że nawet na progresywnych z seryjnymi amorami przy uskoku poprzecznym czasem zawias lubi się dziwnie zachować
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Sro Sie 11, 2010 02:23   

Pływak, a widzisz, czasem bywam tak leniwy, że nie doczytam tematu :razz:
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
ziom3159 




Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 16
Skąd: Poznań



Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 12:31   

Orientujecie się może gdzie można dostać -60mm do rovera 200????
 
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 12:55   

ziom3159 napisał/a:
Orientujecie się może gdzie można dostać -60mm do rovera 200????

taaa, tutaj: http://shop.kwsuspension....6&pg=160&page=1
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 15:02   

wystarczy ze kupisz avo -40 do zr, a Twoja 200 pojdzie 60mm w dol
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 19:25   

Rodi, czy mógłbyś się zorientować, o ile masz czas i ochotę, za ile można dostać amorki + springi obniżające (-40) do coupe? na ebay.co.uk są gwinty AVO i GAZ, jednak różne ceny, widziałem jakiś kit jamexa chyba, mógłbys się rozglądnąć?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 17:58   

To zalezy czego wymagasz. Jesli chcesz Koni to cena raczej powala, ale jesli jakis tanszy to moze sie pojawic problem jakosci. Zestaw Koni do twojego to bagatela 560£, juz gwint pewnie mozna tanszy znalesc. http://www.europerformanc...product=3949568 Jesli chcesz tanszy to mozesz kupic sprezyny plus amorki. Tu masz amorki i sprezyny cobra lub avo

To jest tylko oferta z jednego ze sklepow, ale nie licz ze beda jakies ogromne roznice w cenie. Sam juz chcialem zakupic amorki Koni do sprezyn Xpowera, ale to sie raczej slabo oplaca. Bo za 100 wiecej moge kupic gwint.
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
Gekus 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 161
Skąd: Kraków, Nowa Huta



Wysłany: Pią Paź 29, 2010 20:03   

kepo napisał/a:
Ja właśnie zamontowałem do swojego R jamexy. Narazie tylko na przód, gdyż tył i tak dość nisko siedział.
Jak wygląda? Wrzucać też tył czy zostawić tak jak teraz?

Mi sie osobiscie podoba tak jak jest ;)


Zaiste :ok:
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sro Lis 24, 2010 22:04   

Podczepię się pod temat. Od jakiegoś czasu, zastanawiam się nad obniżeniem swojej Coupe'tki i założenie do Niej jakiś fajnych alusków 16" z oponkami 195/45/R16. Zaznaczam, że zależy mi głównie na efekcie wizualnym, a nie na trakcji, zatem zastanawiam się nad założeniem jedynie sprężyn jamexa -40mm na seryjnych amorach. Proszę Was o opinie, czy taki zabieg ma sens, czy lepiej zostać przy serii.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 25, 2010 19:47   

Skoro chodzi Ci tylko o to by samochód lepiej wyglądał to nawet możesz uciąć sprężyny.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lis 25, 2010 20:08   

wyglądać będzie bardzo fajnie, Tomi miał na zlocie jamexy-40 + amorki kyb exel-g czy coś takiego, wyglądało kozacko, jednak autko jeździło z tego co mówił dużo gorzej :/
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
hertz25 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 538
Skąd: Maków Maz

Rover 200

Wysłany: Czw Lis 25, 2010 21:03   

greg-si napisał/a:
uciąć sprężyny.
muwisz powaznie :lol:
_________________
....special stereo system ....
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 25, 2010 21:13   

hertz25, a u siebie jakie sprężyny wsadziłeś ?? Jak Ci się to spisuje, jak jeździ ?? Bo na fotkach wygląda świetnie.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
hertz25 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 538
Skąd: Maków Maz

Rover 200

Wysłany: Czw Lis 25, 2010 21:55   

tronsek napisał/a:
jakie sprężyny
sprezyny MTS -40mm,
tronsek napisał/a:
Jak Ci się to spisuje, jak jeździ
spisuje sie dobrze :razz: i jezdzi sie tez dobrze ,moze mniejszy kofort ale to jak po dziorach sie jezdzi :lol:
tronsek napisał/a:
na fotkach wygląda świetnie
:wink: dzieki
_________________
....special stereo system ....
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 25, 2010 22:04   

A amortyzatory masz seryjne, czy też wymieniałeś na takie o krótszym skoku ??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
hertz25 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 538
Skąd: Maków Maz

Rover 200

Wysłany: Czw Lis 25, 2010 22:07   

tronsek napisał/a:
czy też wymieniałeś na takie o krótszym skoku
niema potrzeby podobno mozna jezdzic na seryjnych do -40mm :razz: i narazie nic sie niedzieje chyba ze padna bede szukal z krotszym skokiem tylko gdzie :grin:
_________________
....special stereo system ....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Obnizanie
Matej Tuning mechaniczny 5 Pon Paź 11, 2010 20:18
jabco
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R25] Obniżanie samochodu.
SebastianS Tuning mechaniczny 4 Sob Lip 14, 2012 15:09
greg-si
Brak nowych postów [R620]Obniżanie Rover 620 Si o 35mm - 40mm
tomii620si Tuning mechaniczny 9 Czw Sty 13, 2011 22:12
takeda666
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200] 1,4 16V
m35sie2 Tuning mechaniczny 1 Nie Gru 15, 2013 10:36
greg-si
Brak nowych postów [r200 98r. 1,4 16v] Amortyzatory
bula21 Tuning mechaniczny 13 Nie Sty 17, 2010 11:17
michone



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink