Forum Klubu ROVERki.pl :: camaro17 - R400
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Pią Maj 20, 2011 09:36
camaro17 - R400
Autor Wiadomość
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Nie Paź 18, 2009 20:41   [camaro17 - R400]

:ok: ROVER 414 by Camaro17

Witajcie,
Przedstawiam wam swego Roverka.

• MODEL: 1999r, K-series 4D Saloon
• SILNIK: 1,4 16v 103KM (i taki zostaje )
- Wymiana Akumulatora 45Ah zrobione
- Świece NGK zrobione
- Skrzynia zalana Valvoline zrobione
- Nowe sprzęgło LUK zrobione
- Olej w silniku - Mobil 1 - 10W40 - wymiana oleju co 15kkm zrobione

• UKŁAD DOLOTOWY: seria
- sportowy filtr powietrza stożek był i już nie będzie :)
- OEM wkładka w obudowie zrobione
- silikonowe kolano 90st dolotu w 3 warstwowym oplocie zrobione

• UKŁAD WYDECHOWY:
- brak katalizatora zrobione
- kompletny nowy wydech od złączki elastycznej zrobione
- sportowa końcówka tłumika Ulter zrobione

• ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
- nowe uziemienie silnika i całej budy zrobione
- Przednie Halogeny przeciwmgielne WESEM zrobione
- Przerobione tarcze zegarów zrobione
- Podświetlane wskazówki zegarów zrobione
- Dimmer ściemniający OEM Honda zrobione
- Sterowanie szybą w drzwiach pasażera do zrobienia
- podgrzewane lusterka zewnętrzne do zrobienia

• UKŁAD NAPĘDOWY:
- Opony zimowe - Maxiss 14' na stalówkach zrobione
- Opony letnie FULDA EXELERO 95V 195/45 16' na org. felgach MG ZR zrobione

• ZAWIESZENIE:
- Stabilizator tylny od MG ZS 2,5 V6 zrobione
- Rozpórka górna od Honda Civic VTi zrobione
- Obniżenie do zrobienia

• UKŁAD HAMULCOWY: ABS,
- Malowanie zacisków hamulcowych na złoto zrobione
- Sportowe tarcze hamulców do zrobienia
- Mocniejsze klocki hamulcowe do zrobienia
- Przewody hamulcowe w oplocie do zrobienia

• BODY-KIT: seria
- OEM fartuchy przeciw błotne przednie do zrobienia
- mała lotka na klapie bagażnika MG ZS do zrobienia
- soczewkowe reflektory przednie do zrobienia
- spryskiwacze mgłowe zrobione
- lusterka zewnętrzne od Rover 45 do zrobienia

• ŚRODEK:
- Podłokietnik z Rover 400 beż zrobiony
- Ala-Skórzano-drewniana gałka zmiany biegów zrobiona
- Montaż sportowych nakładek na pedały zrobione
- oklejenie folią drewno podobna wszystkich plastików zrobione
- skórzany mieszek zmiany biegów zrobione
- ALU ramki na pokrętła i zegary zrobione
- Osłona przeciwsłoneczna tylna- roleta zrobiona
- Podświetlenie przednie nóg zrobione
- Nowe liczniki MG ZS zrobione
- zabudowa słupków zrobione
- 3 dodatkowe wskaźniki zrobione
- Podstopnik od Hondy Civic VTi - do zrobienia
- Lusterko wsteczne z Maplight - do zrobienia
- Cup holder - do zrobienia
- Skórzana-mała kierownica z MG MGF do zrobienia
- Tylnie oparcie kanały z podłokietnikiem i zagłówkami do zrobienia

• CAR-AUDIO:
- kompletne wygłuszenie drzwi przednich do zrobienia
- głośniki wysokotonowe zrobione
- nowe głośniki przednie do zrobienia
- nowe głośniki tylne do zrobienia
- OEM radio Rover zrobione
- OEM sterowanie przy kierownicy radiem zrobione
- OEM zegarek z funkcją RDS do zrobienia

Samochód krótko po zakupie :



Pierwsze podejście do poprawienia wnętrza :



Roletka :



Nowe kółka na lato :



Następne podejście do oświetlenia wnętrza :



Podświetlenie zegarów plus nowe wskazówki starcie chyba ostatnie :) :



Montaż zegarów :



Stan obecny :

Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Maj 20, 2011 22:34, w całości zmieniany 8 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Paź 18, 2009 20:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Nie Paź 18, 2009 20:48   

jak prosisz o komentarz to dodam coś od siebie. Dlaczego kolejny temat swojego postu piszesz drukowanymi? Strasznie mnie to drażni i nie rozumiem po co to robisz. Chcesz się wyróżnić w jakiś sposób, myślę że twoje auto samo powinno się obronić.

A co do samego auta to moje zdanie jest takie, że balansujesz nad pewną granicą i jesteś blisko jej przekroczenia. Narazie na plus większość modyfikacji.
 
 
 
michu1123 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 147
Skąd: Środa Wlkp.

Rover 400

Wysłany: Nie Paź 18, 2009 21:08   

Fajnie, że założyłeś temat, w którym umieścisz wszystkie swoje modyfikacje w Roverku. Brakuje właśnie takiej zakładki, gdzie można w jednym poście przedstawiać swoje autko od A do Z.
Co do modyfikacji to wielkie :brawa: za pomysły i wykonanie. Oby tak dalej.
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Pon Paź 19, 2009 21:59   

Dobra jedziemy z tym koksem....................


Dzisiaj nowe graty do R400 zakupione



OEM rozpórka z Hondy Civic 5d 1,8 VTi made in JAPAN :mrgreen:
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pon Paź 19, 2009 22:30   

Tak z ciekawości zapytam po co Ci rozpórka? Jakieś poważniejsze zmiany się szykują?
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
SeevS 




Pomógł: 19 razy
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 285
Skąd: Poznań



Wysłany: Pon Paź 19, 2009 23:30   

O ja... mam mokrą klawiaturę... :/
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Paź 20, 2009 15:24   

Pływak napisał/a:
Tak z ciekawości zapytam po co Ci rozpórka? Jakieś poważniejsze zmiany się szykują?

A czy zakładanie rozpórki musi nieść za sobą jakieś straszne mody?

Też będę za jakiś czas zakładał rozpórkę oraz stabilizatory z VTi.
Jak wiesz zmiany takie niosą za sobą poprawę stabilności auta w zakrętach a co za tym idzie bezpieczeństwo. Tak samo jak i gleba w aucie (oczywiście zrobiona z głową a nie przycinanie sprężyn czy zmiana na jakieś jamexy).
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
dudus87 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 161
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Paź 20, 2009 15:30   

greg-si napisał/a:
Pływak napisał/a:
Tak z ciekawości zapytam po co Ci rozpórka? Jakieś poważniejsze zmiany się szykują?

A czy zakładanie rozpórki musi nieść za sobą jakieś straszne mody?

Też będę za jakiś czas zakładał rozpórkę oraz stabilizatory z VTi.
Jak wiesz zmiany takie niosą za sobą poprawę stabilności auta w zakrętach a co za tym idzie bezpieczeństwo. Tak samo jak i gleba w aucie (oczywiście zrobiona z głową a nie przycinanie sprężyn czy zmiana na jakieś jamexy).


jestem ciekaw jakiez to wielkie odczucie będziesz miał z rozpórką na serii :rotfl: widać że pojęcia nie masz, ale rób Twoje pieniądze Twój fun
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 20, 2009 15:33   

greg-si napisał/a:
Pływak napisał/a:
Tak z ciekawości zapytam po co Ci rozpórka? Jakieś poważniejsze zmiany się szykują?

A czy zakładanie rozpórki musi nieść za sobą jakieś straszne mody?

Też będę za jakiś czas zakładał rozpórkę oraz stabilizatory z VTi.
Jak wiesz zmiany takie niosą za sobą poprawę stabilności auta w zakrętach a co za tym idzie bezpieczeństwo. Tak samo jak i gleba w aucie (oczywiście zrobiona z głową a nie przycinanie sprężyn czy zmiana na jakieś jamexy).


No faktycznie z takimi prędkościami pokonuje się zakręty w rodzinnym sedanie, ze trzeba rozpórki zakładać, a przy seryjnym zawiasie to akurat różnica jak cholera :lol: . Camaro pisał "no to jedziemy z tym koksem" myślałem, ze rozpórka to jedna z planowanych modyfikacji bo jesli nie to nie widzę sensu takiego rozwiązania. Co do jamexów to rozumiem, że miałeś założone i nie spełniły twoich wymagań? Możesz więcej mi napisać dlaczego nie byłeś zadowolony?
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Wto Paź 20, 2009 15:41   

dudus87, każdy montuje do samochodu to co chce, jedni jeżdżą seryjnym inni coś tam modzą to wszystko zależy od kierowcy i jego zainteresowań, ważne aby wszystko składało się w ładną i przyjemna całość.

Co do rozpórki to odczucia w normalnym użytkowaniu na pewno są, np. blachę podjeżdżanie pod krawężnik jedną stroną, buda jest stabilniejsza nie jest poddana na ruchy karoserii co za tym idzie możemy wyeliminować problem pękania przedniej szyby co jest bardzo częstym przypadkiem w R400 innych modelach a czego nie wiedza ich użytkownicy.
W czasie jazdy też jest odczuwalne stabilniejsze prowadzenie samochodu, a po za tym jest to wstęp do dalszych modyfikacji jakim będzie obniżenie zawieszenia.


Pływak proponuje tobie też się nad tym zastanowić, bawisz się w częste przymiarki felg po za tym posadziłeś swego R także nie widzę żadnych przeszkód a na pewno to wyjdzie ci na plus. Przecież montaż rozpórki nie jest jakimś nie wiadomo jakim osiągnięciem.
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 20, 2009 15:55   

camaro17 napisał/a:

W czasie jazdy też jest odczuwalne stabilniejsze prowadzenie samochodu, a po za tym jest to wstęp do dalszych modyfikacji jakim będzie obniżenie zawieszenia.


No i właśnie tak myślałem, że coś przy zawieszeniu będziesz grzebał dlatego pytałem :mrgreen:

Co do rozpórki u mnie na razie nie ma w planach ale też nie mówię, ze nigdy się nie pojawi bo nic nie wiadomo ;)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Paź 20, 2009 16:14   

dudus87 napisał/a:
jestem ciekaw jakiez to wielkie odczucie będziesz miał z rozpórką na serii :rotfl: widać że pojęcia nie masz, ale rób Twoje pieniądze Twój fun

a kto powiedział jak jeżdżę? Prowadziłeś kiedyś w ogóle R400 bo widzę że nie. Całkowicie inaczej ten samochód trzyma się drogi jak R200

Pływak napisał/a:
No faktycznie z takimi prędkościami pokonuje się zakręty w rodzinnym sedanie, ze trzeba rozpórki zakładać, a przy seryjnym zawiasie to akurat różnica jak cholera :lol:

Każdy jeździ jak uważa. Gdybym wiedział że jest to wyrzucenie pieniędzy w kałużę zaręczam Cię że na pewno bym nie myślał o takich dodatkach.

Pływak napisał/a:
Co do jamexów to rozumiem, że miałeś założone i nie spełniły twoich wymagań? Możesz więcej mi napisać dlaczego nie byłeś zadowolony?

Jestem z takich ludzi których nie stać na tanie rzeczy. U siebie jamexów nie miałem i nie będę miał. Kumpel sobie założył i samochód stał się niestabilny w zakrętach.
Mam sprężyny H&R które czekają aż mi drogę do domu skończą robić bo na serii wąsami pod hol zaczepiam w tym momencie.

Jak to mówią 'Mój cyrk moje małpy' dlatego takie bezsensowne zdania jak Twoje dudus87, są zbędnym dodatkiem.

Nawet jakbym miał montować rozpórkę tylko po to by mieć na czym się oprzeć przy zaglądaniu tu i tam to jest sens ją montować bo będzie spełniała swoją funkcję :)

Z mojej strony koniec bo nie ma sensu śmiecić w temacie camaro17
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 20, 2009 16:25   

Cytat:

Jestem z takich ludzi których nie stać na tanie rzeczy. U siebie jamexów nie miałem i nie będę miał. Kumpel sobie założył i samochód stał się niestabilny w zakrętach.
Mam sprężyny H&R które czekają aż mi drogę do domu skończą robić bo na serii wąsami pod hol zaczepiam w tym momencie.


A kumpel mojego kumpla miał H&R i mówił, że ma 5km mniej po ich założeniu :lol: Opinie z drugiej ręki zachowaj dla siebie bo nie lubię jak ktoś się wypowiada o czymś z czym nie miał styczności. Po za tym jak był niestabilny to trzeba było oddawać na gwarancje 5 lat na jamexy jest no chyba, że nie był w 100% pewny, że to tylko i wyłącznie przez sprężyny :]
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Paź 20, 2009 16:43   

Pływak napisał/a:
Cytat:

Jestem z takich ludzi których nie stać na tanie rzeczy. U siebie jamexów nie miałem i nie będę miał. Kumpel sobie założył i samochód stał się niestabilny w zakrętach.
Mam sprężyny H&R które czekają aż mi drogę do domu skończą robić bo na serii wąsami pod hol zaczepiam w tym momencie.


A kumpel mojego kumpla miał H&R i mówił, że ma 5km mniej po ich założeniu :lol: Opinie z drugiej ręki zachowaj dla siebie bo nie lubię jak ktoś się wypowiada o czymś z czym nie miał styczności. Po za tym jak był niestabilny to trzeba było oddawać na gwarancje 5 lat na jamexy jest no chyba, że nie był w 100% pewny, że to tylko i wyłącznie przez sprężyny :]

Nie jest to zesłyszane czy wyczytane od ojca matki brata sąsiadki. Sam to stwierdził po tym jak mało co go tył nie wyprzedził na zakręcie gdzie na serii przy takiej prędkości nie miało to miejsca. Była to na pewno wina sprężyn bo po zmianie na serię wszystko wróciło do normy. Zresztą widziałem to w lusterku jak kontrował. Może jakby ustawił kąty i zbieżność to byłoby lepiej.
W każdym razie mało kto przyzna się do utopienia kasy.
A co do 5km mniej to byłby przynajmniej impuls do szybszych modów ;)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 20, 2009 16:53   

No to już wszystko wiadomo :lol: Wnioskuje, ze sprężyny założył na seryjne amory? Jeśli do tego nie ustawił zbieżności to już sobie sam odpowiedziałeś co było przyczyna dziwnego zachowania. Nawet jak byś sprężyny koni, czy eibach wsadził na seryjne amortyzatory bez ustawienie geometrii i zbieżności to będzie kupa, a coś o tym wiem bo ze zbieżnością po obniżeniu też walczyłem. No ale co tam ktoś założył sprężyny za 350zł i myślał, że na tym wydatki się skończą, a on będzie miał wyścigówkę :lol:
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Wto Paź 20, 2009 17:11   

Dobra panowie nie przesadzajcie temat jest poświęcony memu R400 i modom które w nim będę robił. Skończy na tym, że zakupiłem rozpórkę od Hondy Civic 1.8 VTi i bardziej liczyłem na pytania tego typu: a dlaczego właśnie taka a nie taką jakie są dostępne na allegro czyli zamienniki "tuningowe"???

Co do przydatności takiego elementu w konstrukcji zawieszenia to już myślę, że wiecie do czczego ono służy i czy jest przydatne. TAK jest. Zresztą sami sobie na to odpowiedzieliście. A co po niektórzy potraktowali to jakbym chciał pod maską jakieś nie wiadomo jakie egzotyczne elementy zamontować. :razz:
 
 
 
walkie 




Pomogła: 19 razy
Dołączyła: 14 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Lubnów/Wroc/Krk

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 20, 2009 20:50   

fajne te zabawy z podświetleniami i diodami, podoba mi się to, felgi też bardzo fajne

jak dla mnie na minus te dodatkowe zegary i złote bębny (złota nie lubię) ;)
_________________
Nic nie trwa wiecznie...
 
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Wto Paź 20, 2009 22:11   

walkie, dzięki :wink:
 
 
 
walkie 




Pomogła: 19 razy
Dołączyła: 14 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Lubnów/Wroc/Krk

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 20, 2009 23:11   

camaro17, 5 zł :D
(żartuję oczywiście) ;)
_________________
Nic nie trwa wiecznie...
 
 
 
komarek 




Pomógł: 32 razy
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 785
Skąd: Koszalin

Rover 75

Wysłany: Wto Paź 20, 2009 23:24   

camaro17 napisał/a:
liczyłem na pytania tego typu: a dlaczego właśnie taka a nie taką jakie są dostępne na allegro czyli zamienniki "tuningowe"???
no właśnie dlaczego taką? :mrgreen:
_________________
R400 -> R75
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink