Forum Klubu ROVERki.pl :: Zmiana auta
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana auta
Autor Wiadomość
Mayson 




Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Sro Paź 28, 2009 10:18   

Powiem tak; uznaję takie tłumaczenie skrótu BMW - Bangle Mus Weg. Co do Audi - non stop to samo - nuda. Za to Mercedes robi piękne auta, zgadzam się. Ale jeździ tego tyle, że nie ma szans się wyróżnić i poczuć wyjątkowo... to sprawia, że pomimo wyglądu, Merc jest dla mnie nudny. Jedyna opcja Mercedesa, za którą oddałbym swój półroczny karnet do pralni chemicznej; to Mercedes CLS, jak go widzę, to wymiękam i ludzie wokół przystają. Ale ten pułap cenowy, to póki co dla mnie zenit.

[ Dodano: Sro Paź 28, 2009 10:18 ]
dobryziom napisał/a:
samochód się wyróżnia chociażby zastosowaniem kompresora którego nie znajdziesz w żadnej innej marce

ZTCP VW stosuje połączenie turbo i kompresora w TSI.
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Paź 28, 2009 10:18   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Paź 28, 2009 10:20   

Mayson napisał/a:
Brt, wg mnie to: "bo widocznie sie jarasz takimi glosnymi wulgarnymi autami. Dac Ci mugena w wydech i juz sie cieszy." nie jest argumentem, ani poszanowaniem czyjegoś zdania

Wszystkie strony w tym wątku proszę o poszanowanie zdań innych :ok: ;) ... za dużo testosteronu :lol:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Mayson 




Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Sro Paź 28, 2009 10:22   

Tak to już jest, gdy kobieta chce zmienić auto i prosi o poradę na forum motoryzacyjnym :wink:
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
Viniu 




Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 470
Skąd: Żagań



Wysłany: Sro Paź 28, 2009 10:32   

dobryziom napisał/a:
Maniak pisał ze się psuja oczywiście na tle niezniszczalnych beczek na pewno będą wypadać słabo ale nikt już nie robi samochód którym można przekręcić dwa razy licznik i zrobić pierwszy serwis
I to jest dla mnie jeden z argumentów, dla którego szukam auta rocznikowo młodszego, ale technologicznie starszego. Niestety jest tak, że współczesne, nowoczesne auta trwałością i długowiecznością do pięt nie dorastają starszym, prostszym technologiom z kończ XXw. Niestety poziom zaawansowania i skomplikowania technologicznego, zastosowanie coraz większej ilości elektroniki, która okazuje się zawodna powoduje, że to co kiedyś było atutem np. pierwszych TDI, czyli setki tysięcy km bez najmniejszych awari, obecnie jest zmorą. Bo kto widział Audi 80 z 90-konnym TDi, żeby mu turbo wysiadło po 80-100tys. km. ?? A teraz ?? W klubie Octavii nie znam Octy z 2.0TDi, który by pojeździł dużo dłużej niż 100tys. bez wymiany turba i to przy zachowaniu wszelkich zasad eksploatacji nowoczesnego turbodiesla. I nie sądzę, że 10-15 lat temu ktoś studził turbinę ?? Mało kto znał zasady prawidłowej eksploatacji TDi a mimo to auta hulały aż miło i hulają do dziś.

Dlatego też w kręgu moich zainteresowań znalazł się np. Roverek 45 po lifcie (wiem wiem.. piękny to on może i nie jest... kwestia gustu), Pug 406 kombi, Carisma czy Nissan Primera (P11.144). Dlatego również nie mam powodów do narzekania na Octavkę... proste to to jak budowa cepa.. tylko żeby wyposażenie było lepsze.. :(

Niestety słono płacimy za tzw. "postęp"...

Kasjo ... sorki wielkie za taki osobisty wywód w Twoim temacie.. już nie będę. Chodziło mi tylko o to, że decydując się na nowoczesne auto trzeba mieć świadomość wyższych kosztów eksploatacji... To tak na moje usprawiedliwienie.. :D ;)
_________________
S(z)koda Roverka...
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Paź 28, 2009 10:54   

Mayson napisał/a:

dobryziom napisał/a:
samochód się wyróżnia chociażby zastosowaniem kompresora którego nie znajdziesz w żadnej innej marce

ZTCP VW stosuje połączenie turbo i kompresora w TSI.


chodziło mi o klasyczne ujecie tematu :) bo kompresor pokazał się jeszcze w paru autach np. VW corrado zresztą okrzyknięty kultowym samochodem, Lexus is200 oraz w nowym mini.

Viniu

oczywiście masz racje :) wracając do Merola w nowych modelach mankamentem może być tylko elektryka która jest właśnie efektem nieubłaganego postępu jednak reszta podzespołów nadal trzyma klasę :) i te problemy elektryczne raczej były upierdliwe w pierwszych odsłonach modelu później zostały usunięte.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
sobrus 




Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Paź 28, 2009 11:01   

Brat ostatnio kupił Xsare Picasso, choć celował w coś zupełnie innego, nawet oglądaliśmy Mondeo 2.5V6 :D

I nie powiem samochód ten bardzo pozytywnie mnie zaskoczył.
Komfort i przestronność wnętrza są na bardzo wysokim poziomie.
Blacha jest ocynkowana, a mechanicznie jest z lat 90-tych. Dość niezawodna konstrukcja (peugeot306/xsara), nie tylko jak na francuza a części bardzo tanie.

Silnik 1.8 16V 115KM który lubi sie z LPG, ale HDi też są niezłe.

Oczywiście nie ma samochodów idealnych i ten na pewno tez ma swoje wady, ale jest bardzo fajny :)
 
 
kpt 




Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 132
Skąd: Szczecin



Wysłany: Sro Paź 28, 2009 11:13   

sknerko napisał/a:

To marni woźnice byli, znam kolesia który przepędził to stado parę razy na poznańskiej obwodnicy (odcinek autostrady A2) ale nie udało mu się go kupić.

no jak uwazasz. wiele osob jednak sadzi, ze tych 200KM nie czuc, tak jak 200KM w innych autach.

Mayson napisał/a:
Ja poluję na wersję 2,0 lub 2,3 turbo benzyna.

silniki B205 i B235 najlepszej opinii tez nie maja.
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sro Paź 28, 2009 12:35   

faecd napisał/a:
Bmw serii 5 E39 przed ostatni wypust prosukowany do 1996-2003
Jak przesiadziesz sie z R 416 do E39 poczujesz roznice. Polecam 2.0 diesel na common rail ktory ma 130kilka koni, cechuje sie malym spalaniem w porownaniu do 2.5 tds o podobnej mocy

(...)

co do zsa to powiem, ze to jakas paranoja moim zdaniem przesiadac sie w drozszy mlodszy samochod robiony na to samo kopyto! Dalej bedziesz miala to samo "wyciszenie" w kabinie co w 400....


Może gdybyś zobaczył, przejechał się i miał okazję użytkować przez jeden dzień zmieniłbyś zdanie... ale cóż pozostanie Ci być tylko w domysłach jak to może być... i polecać dalej potwór, który przyspiesza do setki w jakieś 11-12 sekund... ale pali mało :)

[ Dodano: Sro Paź 28, 2009 11:35 ]
faecd napisał/a:
Markzo, bo widocznie sie jarasz takimi glosnymi wulgarnymi autami. Dac Ci mugena w wydech i juz sie cieszy.


Widać dokładnie, że nie wiesz o czym mówisz :P

[ Dodano: Sro Paź 28, 2009 12:35 ]
Osobiście (a jest subiektywna opinia) uważam, że za te pieniądze nie kupi się samochodu w tym wieku, który tak wygląda, jeździ i brzmi. Jedyna opcja, to MG ZT, który jest niestety już droższy w eksploatacji.
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 28, 2009 14:37   

Koleś mnie do jakiegos palanta przyrówniał, ale to jest ok :] a co do wiedzy motoryzacyjnej, to totalnie nie masz feacd pojęcia o czym piszesz :] za dedykowany układ wydechowy Mugen bez kolektora do zwykłej hondy Coupe trzeba dać 2k zł :) no ale ;)

Tomi, ZT190 w sedanie jest ciężki do zdobycia, więkoszość to ZTT, które nie wyglądaja tak ładnie jak ZS w wersji 180 :)
pozdro, koniec z mojej strony.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Sro Paź 28, 2009 14:55   

Chłopaki widzę, że na chwilę nie można zostawić Was samych :nonono:

Dla jasności:
Mercedes (ujęłam go wcześniej na liście odrzuconych) nie wchodzi w rachubę. Auto jest za drogie. I szczerze mówiąc to się w nim w ogóle nie widzę.

BMW odpada. Nie chcę go i tyle. Bo tak :razz:

Jeśli chodzi o ZSa to prawda wygląda tak, że stosunek ceny do wyposażenia (nie wspomnę o poziomie lansu i przyjemności z jazdy) nadal wypada chyba najkorzystniej w tym zakresie cenowym.

Co nie zmienia faktu, że inne marki również musimy brać pod uwagę. Dlatego założyłam ten temat. I proszę się mi tu nie kłócić, bo naprawdę nie ma o co.

Mayson napisał/a:
Tak to już jest, gdy kobieta chce zmienić auto i prosi o poradę na forum motoryzacyjnym :wink:
za to zginiesz marnie :diabeł:

Viniu napisał/a:
Dlatego też w kręgu moich zainteresowań znalazł się np. Roverek 45 po lifcie (wiem wiem.. piękny to on może i nie jest... kwestia gustu)
Viniu nie gniewaj się, ja po prostu nie lubię takich aut kapiących chromem :wink:
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Paź 28, 2009 15:00   

kasjopea napisał/a:
Chłopaki widzę, że na chwilę nie można zostawić Was samych :nonono:

Dla jasności:
Mercedes (ujęłam go wcześniej na liście odrzuconych) nie wchodzi w rachubę. Auto jest za drogie. I szczerze mówiąc to się w nim w ogóle nie widzę.



ja tez tak mówiłem że dziadowy że drogi i w ogóle się w nim nie widzę itd.. dopóki kolega nie przywiózł z Niemiec właśnie c32 amg i się nie przejechałam :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Viniu 




Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 470
Skąd: Żagań



Wysłany: Sro Paź 28, 2009 15:04   

kasjopea napisał/a:
Viniu nie gniewaj się
Gniewam się.. uwaga.. teraz strzelam focha... :foch: :P
_________________
S(z)koda Roverka...
 
 
Mayson 




Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Sro Paź 28, 2009 19:12   

kasjopea napisał/a:
Mayson napisał/a:
Tak to już jest, gdy kobieta chce zmienić auto i prosi o poradę na forum motoryzacyjnym
za to zginiesz marnie

Ho ho, niejeden (i niejedna) już mnie chciał wieszać na suchej gałęzi :spoko:

kasjopea, kup tego ZSa z mobile.de, co prawda przekroczysz ciut budżet, ale po zerwaniu nalepek masz piękne auto, w pięknym kolorze, posłuży kilka ładnych lat i nie straci uroku, a do tego masz gwarancję, że bez problemu je w Klubie odsprzedasz za parę lat (chyba, że ulegniesz magii 180KM i go zajeździsz :bezradny: )
:wink:

[ Dodano: Sro Paź 28, 2009 19:12 ]
No i nie zdradzisz Klubu, kupując inną markę, więc ze strony Klubowiczów nie będzie prawdopodobnie :boks2:
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
Jugol 



Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Sro Paź 28, 2009 19:23   

kasjopea napisał/a:
Już nie chciałam na wstępie pisać, że wygląd ma dla mnie podstawowe znaczenie (oraz fajny silnik), żebyście nie powiedzieli, że typowa baba


Kasjo spróbowałem podejść do tematu po Twojemu i wyszło mi coś takiego :
http://moto.allegro.pl/it...str_okazja.html
Co Ty na tą propozycję ?? , ostatnio jak jechałem po kierownicę swą w okolice Jarocina, mijałem kobietę prowadzącą takie cudo- moje wrażenia- pasowali do siebie super :ok:
 
 
sknerko 




Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sro Paź 28, 2009 19:30   

kpt napisał/a:
no jak uwazasz. wiele osob jednak sadzi, ze tych 200KM nie czuc, tak jak 200KM w innych autach.

150KM w R75 też nie czuć a jak przyspiesza to wszyscy w koło jakoś tak wolniej jadą..... :twisted: Lubię auta w których mocy nie czuć a widać ja na zewnątrz dlatego ja celował bym w MG ZS albo Mitsu Galanta. są piękne, wyglądają równie dobrze jak jeżdżą i nikt im na krzyżówkach nie fika już na sam wygląd
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Sro Paź 28, 2009 19:36   

Mayson, no niestety nie takie ciut, bo jak doliczyć do tego opłaty, to już wychodzi dużo ponad budżet :/

Jugol, S-type nie podoba mi się. Na fajnego Jaga w tej chwili nas nie stać.

Galant jest super, tylko faktycznie ledwo łapie się wiekowo.

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za opinie. Naprawdę się przydadzą. Tak jak pisałam, zakup najprędzej styczeń-luty. Zobaczymy co się z tego urodzi :wink:

W każdym razie jeśli będziecie mieli jakieś jeszcze pomysły - piszcie śmiało.
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
Jugol 



Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Sro Paź 28, 2009 19:40   

Kasjo, a Twe serduszko co podpowiada ??
 
 
Mayson 




Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Sro Paź 28, 2009 19:45   

Jugol napisał/a:
a Twe serduszko co podpowiada

Biovital :lol:
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
sobrus 




Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Paź 28, 2009 19:47   

A X-Type? :D :D :D Mi sie strasznie podoba :)
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C5089997
Poza tym że oczywiscie musi być Rover/MG.
Bo jak to Kasjopea bez Roverka? :cry:

Galant też jest super, gdyby nie to ze za duży dla mnie moze miałbym Galanta.
Ostatnio zmieniony przez sobrus Sro Paź 28, 2009 19:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Jugol 



Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Sro Paź 28, 2009 19:47   

Mayson napisał/a:
Biovital

...Kasjo nie wygląda na potrzebującą takich wynalazków, u niej to panie serducho pewnikiem jak dzwon :grin:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Skradzione auta, części
szoso Offtopic 34 Wto Paź 02, 2018 07:03
majsterrr
Brak nowych postów Zmiana Operatora : Internet
Raptile Offtopic 19 Sro Wrz 30, 2009 14:53
maciej
Brak nowych postów Zmiana R216 GTI na R 620SDI
Pawkaz Offtopic 6 Pią Lip 08, 2011 21:03
Pawkaz
Brak nowych postów Instalacja EPC - zmiana daty
plombos Offtopic 9 Pią Paź 12, 2007 11:39
PTE
Brak nowych postów jednak zmiana nastąpiła..
nie ma już MGF-a
Adolf Offtopic 30 Pią Lis 09, 2007 10:16
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink