Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Mój sposób na układ sprzęgła w R 75 :)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Mój sposób na układ sprzęgła w R 75 :)
Autor Wiadomość
vwjacek 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 91
Skąd: ja to wiem....



Wysłany: Nie Lis 22, 2009 23:01   

MaReK napisał/a:

I znowu popraw cytowanie, bo to nie witgut napisal ;P



Nie ogarniam :D
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lis 22, 2009 23:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Thrillco
[Usunięty]






Wysłany: Nie Lis 22, 2009 23:14   

Ja mysle, ze to co wyżej napisane jest dla wykonawcy cięzkie do przełknięcia bo natłukł zaprzeczeń wlasnych pomysłów. Rover 75 - "Jaguar dla ubogich" lol...czym więc jest "jaguar dla ubogich" po wsadzie motoru z "ludowozu".
Z tym sypaniem tez pojechałes ciut za daleko. To że kupiłeś kupe złomu nie oznacza ze tak mają wszystkie... ja miewam awarie...o np. ostatnio zawracałem MaReKowi gitare bo mi sie klocki skończyły...w sumie...w takim razie czujnik zużycia nie działa :/

Prawde mówiąc nie mam najbledszego pojecia co miał autor tematu na myśli wspominając o "klekocie z BMW" w moim R75 i dresach...no ni w picze silnik z dresem mi sie nie kojarzy a klekot TEGO diesla jest o wiele przyjemniejszy w odbiorze od tego który wydaje klekot 1.9TDi założony przez niego...i owiany wrecz legenda....i raczej nienajlepszą śławą jeśli chodzi o odczucia słuchowe.

Mówisz, że najmniejsze znaczneie ma moje odczucie po otwarciu maski i zobaczneia tam VW....jeszcze mniejsze znaczneie ma twoje czepianie sie diesla BMW na którym ostatecznie i tak góruje pokrywa z napisem Rover :)

Osobiście ja uważam za przeróbke wkładanie instalacji LPG....nie oszukujmy sie to jest przeróbka. Więc tego typu kombinatorstwo uwazam za zbyt daleko posuniete i totalnie zbedne....było sprzedac tego złoma jak cie tak to gniotło i kupić Paska czy Golfa, było by prościej i nie musiałbyś sie teraz dziwić, że ktoś na ...jakby nie było forum SYMPATYKÓW marki ROVER (nie mylić z VW) twierdzi żes profan...bo tak jest.

Cała robota mi tak naprawde przypomina śławetne robienie z Tico Ferrari...jedna wada usunieta, kosztem pojawienia sie innych.
Czy taka przeróbka to praca godna podziwu i jak to ktoś napisał mania jaj...tak...trzeba mieć jaja zeby rozpędzić to bez strachu do 100km/h...ja bym sie bał. Wiem jakie rzeczy robi sie w polskich warsztatach i włos sie na głowie jerzy ze pan "mechanik" uważa ze złożenie z 3 bud jednej i pospawanie jest równie dobre jak fabryka..ba..jak to wyżej napisano - nawet lepsze. Pierwsze napotkane drzewo na drodze takiej rzeźby rozwiewa wszelkie watpliwości w temacie wiedzy owego "mechanika"...czeto w takim miejscu pojawiają się krzyże...ale kogo to obchodzi..przeicez jest kozak, bo poskładał cos z...czegoś co słuzyło do zupełnie czego innego...tak to odbieram.
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Nie Lis 22, 2009 23:28   

Thrillco napisał/a:
tak to odbieram.


A ja kładę pokłony za umięjętności i samozaparcie. Jeśli robota zrobiona pożądnie to nie ma się czego czepiać. Jedyną rzeczą o jaką bym się bał to zachowanie sie silnika podczas wypadku...tzn. jak on się przemieści bo fabryczne jest to wszystko liczone a nie chciał bym żeby wjechał mi na kolana. Tylko to mnie zastanawia. Reszta to tylko podziw za ogrom włozonej pracy a to czy tam pracuje diesel z BMW, VW czy z Forda Fiesty już mnie nie rusza. Może troszkę szkoda że został on zamieniony za pięknie grające KV6.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Nie Lis 22, 2009 23:31   

forum jest by wyrazac swoje poglądy:-) a to sie przeradza w klotnie:-) niemożna mieć za zle ze ktoś takie rzeczy czyni bo to pomysl i idea ciekawa ale tak samo kazdy ma prawo powiedziec co uwaza:-) pocu te nerwa?
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 22, 2009 23:32   

uczepiliście sie vwjacka jak rzep psiego ogona, facet zaprezentował Wam swoje zmiany, jak śmiem twierdzić - których nikt z Was nie był by w stanie nawet teoretycznie ogarnąć i zaczeła się głupia rozmowa. Nie gadajcie głupot " każdy może mieć własne zdanie" bo zdanie każdy może mieć ale trzeba umieć pewne sprawy zatrzymać dla siebie, przy babci powiecie to samo co po 5ciu piwach na dyskotece?

Więc zbędne komentarze możecie zachować dla siebie, facet sie napracował i ma prawo się wkurzyć tekstami " profanacja" itd jak było wyżej... Wasze odczucia zatrzymajcie do poduszki.

Powinny być tu pytania odnosnie podłączenia, elektorniku, ECU, zawieszenia itd... a nie głupich komentarzy i docinek. W końcu to usterki i porady techniczne a nie porady życiowe.
Każdy ma swoją wizję i tyle, macie od tego inne działy do wyżalania się.

Jest ciekawa wizja i ciekawa realizacja, zainteresujcie się sprawą techniczną a nie bełkotem o tym " jak on mógł !! ! "

Dziecinada straszna, zresztą co raz częściej...szkoda że nie jestem adminem.
 
 
 
vwjacek 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 91
Skąd: ja to wiem....



Wysłany: Nie Lis 22, 2009 23:38   

Thrillco napisał/a:
Ja mysle, ze to co wyżej napisane jest dla wykonawcy cięzkie do przełknięcia bo natłukł zaprzeczeń wlasnych pomysłów. Rover 75 - "Jaguar dla ubogich" lol...czym więc jest "jaguar dla ubogich" po wsadzie motoru z "ludowozu".


jest dalej Jaguarem dla ubogich dobrym silnikiem

Cytat:
To że kupiłeś kupe złomu nie oznacza ze tak mają wszystkie...

Widzisz...pracuje nad tym :P


Cytat:
diesla BMW na którym ostatecznie i tak góruje pokrywa z napisem Rover :)


czyżby Rover się tego wstydził???

Cytat:
....było sprzedac tego złoma jak cie tak to gniotło i kupić Paska czy Golfa, było by prościej

Czytanie ze zrozumieniem się kłania...było parę postów wyżej wyjaśnione...składamy literki a nie oglądamy tylko obrazki...


Cytat:

Czy taka przeróbka to praca godna podziwu i jak to ktoś napisał mania jaj...tak...trzeba mieć jaja zeby rozpędzić to bez strachu do 100km/h...ja bym sie bał. Wiem jakie rzeczy robi sie w polskich warsztatach i włos sie na głowie jerzy ze pan "mechanik" uważa ze złożenie z 3 bud jednej i pospawanie jest równie dobre jak fabryka..ba..jak to wyżej napisano - nawet lepsze.

Diagnosta chyba wie czy jest bezpieczne podpisując się pod dopuszczeniem do ruchu swoim nazwiskiem.
Oczywiście Ty wiesz lepiej nie oglądając nawet auta...
Cytat:
Pierwsze napotkane drzewo na drodze takiej rzeźby rozwiewa wszelkie watpliwości w temacie wiedzy owego "mechanika"...czeto w takim miejscu pojawiają się krzyże...ale kogo to obchodzi..przeicez jest kozak, bo poskładał cos z...czegoś co słuzyło do zupełnie czego innego...tak to odbieram.


Daruj sobie....
 
 
 
konrad2104 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 60
Skąd: Warszawa

Rover Cabriolet

Wysłany: Nie Lis 22, 2009 23:41   

W sumie chyba nikt sie nie zapytał o aspekty techniczne tego SWAPA, dla mnie wyjątkowo zastanawiające jest jak on ten silnik przymocował do nadwozia i czy musiał spawać łapy itd itp.

Popadacie w przesadyzm pisząc że nie przystoi do rovera silnika VW wkładać.
Nikt nie przyznał że rover 75 jest drogi i ciężki w utrzymaniu. Nawet diagnostyka T4 itd itp...
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Nie Lis 22, 2009 23:42   

Boncky napisał/a:
Powinny być tu pytania odnosnie podłączenia, elektorniku, ECU, zawieszenia itd... a nie głupich komentarzy i docinek

Ja czekam na ochłodzenie klimatu aby zapytać o sprzęgło przed przekładką silnika ale na razie się nie wychylam ;P
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 22, 2009 23:44   

Zukowaty napisał/a:
Boncky napisał/a:
Powinny być tu pytania odnosnie podłączenia, elektorniku, ECU, zawieszenia itd... a nie głupich komentarzy i docinek

Ja czekam na ochłodzenie klimatu aby zapytać o sprzęgło przed przekładką silnika ale na razie się nie wychylam ;P


racja ja też czekam na fajne pytania i odpowiedzi, każdemu się ta wiedza może przydać a głupie gadanie nikomu... wystarczy że w TV non stop pierdoły...
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 22, 2009 23:46   

jestes jego adwokatem czy jak? :roll: zluzuj portki troche, bo sie nie potrzebnie unosisz :roll:
dla mnie rówież jest to profanacja, tak samo jak mówienie, że R ma silniki z :dupa: co się w mojej opini dośc mocno mija z prawdą. Tato miał w pip VW i Audi, na ich temat ma zdanie wyrobione, ja miałem 3 miesięczny kontakt z Passatem B5 1.9Tdi właśnie 110KM i jestem naprawde mega rozczarowany. Może dlatego, że za dużo oczekiwałem, ale po tylu tak pochlebnych opiniach na temat tego silnika co miałem innego myśleć? niestety, kultura pracy jakby ktoś wiadro kamieni do środka nasypał + dźwięk jak 30 letni ursus.... osiąg do tego słabiutkie no i te 5,5l/100km jakoś też nie dało się osiągnąć :/ no ale...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
vwjacek 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 91
Skąd: ja to wiem....



Wysłany: Nie Lis 22, 2009 23:49   

pewnie trafił Ci się taki z milionowym przebiegiem....
 
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 22, 2009 23:52   

Markzo napisał/a:
jestes jego adwokatem czy jak? :roll: zluzuj portki troche, bo sie nie potrzebnie unosisz :roll:
dla mnie rówież jest to profanacja, tak samo jak mówienie, że R ma silniki z :dupa: co się w mojej opini dośc mocno mija z prawdą. Tato miał w pip VW i Audi, na ich temat ma zdanie wyrobione, ja miałem 3 miesięczny kontakt z Passatem B5 1.9Tdi właśnie 110KM i jestem naprawde mega rozczarowany. Może dlatego, że za dużo oczekiwałem, ale po tylu tak pochlebnych opiniach na temat tego silnika co miałem innego myśleć? niestety, kultura pracy jakby ktoś wiadro kamieni do środka nasypał + dźwięk jak 30 letni ursus.... osiąg do tego słabiutkie no i te 5,5l/100km jakoś też nie dało się osiągnąć :/ no ale...



nie, nie jestem adwokatem, niestety nie świadczę tego typu usług. Portki to własnie Ty pokazujesz znowu zaczynając dyskusję "kosy z kamieniem" i co z tego że Tato miał ? i co z tego że to profanacja ? człowieku idź do działu " życiowe ideologie" i tam pisz o twoich doświadczeniach.

Czekaj jak to było : a tata marcina powiedział ?

Chyba każdy tu ma auto, a nawet kilka i miał już nawet kilkanaście i nie od tego to temat żeby pisać jak co komu działało czy kogo silnik jak chodził bo możemy zapisać 10tys stron. Ja sam Nie cierpię Diesli i co z tego ? ktoś miał plan i go zrobił to mnie to ciekawi a nie piszę o profanacji i tego co dziadek miał.

Właśnie w ten sposób zabija się ducha walki i chęci jakiś zmian czy dokonywania jakiś modyfikacji, 90% tylko krytykuje i gada farmazony. Ale to już tendencja Narodowa.
Ostatnio zmieniony przez Boncky Nie Lis 22, 2009 23:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 22, 2009 23:53   

195tyś przejechane, sprawdzone wszystko co sie tylko dało w dość dobrym seriwsie VW, Audi, Merca - Automacher Rzeszów, odpowiedź mechaników = "tak ma być, zdrowe auto". ja podziękuje :)

a tak btw, czy zmieniałeś układ wydechowy?? w sensie od kolektora do konca czy seria została?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Nie Lis 22, 2009 23:59   

Boncky napisał/a:
90% tylko krytykuje i gada farmazony.
Amen
Pełen podziw za pomysł i wykonanie. Wierzę, że technicznie wszystko jest OK skoro vwjacek wie, co robi :D
Sam nie przepadam za 'ludowozami' i jestem zwolennikiem "serii" ale każdy jest Panem SWOJEGO samochodu i ma prawo (w granicach prawa i zdrowego rozsądku) robić z nim to, co chce, dopóki nie zagraża bezpieczeństwu. Jeżeli ktoś chce ze swojego auta (R czy RR - wszystko jedno) zrobić np. gołębnik, to jego sprawa, praca i $$.
 
 
vwjacek 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 91
Skąd: ja to wiem....



Wysłany: Pon Lis 23, 2009 00:00   

Markzo
jak Ci się roverek posypie to tato pewnie znienawidzi również i to auto :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez vwjacek Pon Lis 23, 2009 00:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lis 23, 2009 00:02   

o nienawidzeniu nie pisałem :D wyrobioen zdanie = dober auta, ale za drogie w stosunku do tego co oferują ;)

Odpowiesz co z wydechem?? mozna jakies foto od spodu prosic? :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
vwjacek 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 91
Skąd: ja to wiem....



Wysłany: Pon Lis 23, 2009 00:04   

tak ,odpowiem....
Został z benzyny ponieważ jego średnica przyda się w kolejnych modach...
 
 
 
konrad2104 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 60
Skąd: Warszawa

Rover Cabriolet

Wysłany: Pon Lis 23, 2009 00:06   

Cytat:
tak ,odpowiem....
Został z benzyny ponieważ jego średnica przyda się w kolejnych modach...


Łapy silnika, czy trzeba było spawać coś do budy z przodu ??
 
 
 
vwjacek 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 91
Skąd: ja to wiem....



Wysłany: Pon Lis 23, 2009 00:09   

mocowanie z przodu silnika na głównej belce od zawieszenia,położone na niej i obspawane ,mocowanie skrzyni biegów do oryginalnego punktu,mocowanie za silnikiem do oryginalnego punktu.
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pon Lis 23, 2009 00:27   

To jak się już uspokoiło to powiedz mi co ze sprzęgłem bo pisałeś że jeździłeś na pompie z Vwjeszcze z V6 pod maską. Tak było czy ja sobie uroiłem?? Moze coś więcej w temacie?
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Ulepszony sposób wymiany pompki sprzęgła
mironh Rover serii 75, MG ZT 3 Sob Lip 18, 2015 09:46
Rowan
Brak nowych postów [V6 układ paliwa] Rozmiary oringów Układ paliwa 2,5 V6 pilne
SyntaX Rover serii 75, MG ZT 1 Pią Sie 12, 2016 10:26
adam_26
Brak nowych postów [R75] Sposób na progi
kurtz Rover serii 75, MG ZT 2 Czw Lip 20, 2017 09:56
SeniorA
Brak nowych postów [r75]Sposób na rozklejenie kolektora v6
sebol11 Rover serii 75, MG ZT 2 Nie Maj 24, 2015 23:13
sebol11
Brak nowych postów [R75] Jak w najprostszy sposób zwiekszyć moc ?
GRPac Rover serii 75, MG ZT 4 Sro Maj 17, 2017 15:21
dj_darco



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink