Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400, 2.0 TD 99r] totalnie zamulony:( wymiana turbinki?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400, 2.0 TD 99r] totalnie zamulony:( wymiana turbinki?
Autor Wiadomość
Marsik88 



Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 1
Skąd: Grójec



Wysłany: Sro Gru 16, 2009 23:04   [R400, 2.0 TD 99r] totalnie zamulony:( wymiana turbinki?

Witam. Mam na imię Łukasz i od 4 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem ROVERA 400 z 99r. Autko bardzo mi się podoba (jasne wnętrze, spolerowany,nabłyszczony, porobione progi, nadkola) jednak coś mu dolega i to mnie boli. Cztery miesiące temu wymieniłem kompletny rozrząd(1000zł), filtry, olej i pozbyłem się katalizatora.Auto jest strsznie zamulone, wolne, nie wchodzi w obroty. Mam takie wrażenie jakby ze 105 koni uciekła połowa. Nie żądam od niego aby przyśpieszał jak auto wyścigowe ale zeby dało sie nim standardowo i bezpiecznie jezdzić. (Z pod świateł załadowana ciężarówka szybciej się bujnie niż ja, nie mówiac o jakimś większym wzniesieniu) Dodam, że Rover ma przelatane 300 000 tys:( Wczoraj wymieniając świece żarowe zauważyłem ze "grucha" która jest odpowiedzialna za kierowanie turbosprężarką jest zastała(zapieczona). Myślę ze ta turbinka jest uszkodzona lub zajechana. Jest troszke zalana olejem(rozszczelniona). Myśicie ze wymiana tego mechanizmu coś pomoże? Za ile kupie taka turbinkę (ma allegro cena ok. 500zł) za rekeneracje w warszawie powiedzieli mi 900zł. Od jakich modeli Rovera pasuje jeszcze turbo do niego. Może założyc jakieś wieksze i wydajniejsze? Moze zrobić mu jakis program chipowy? Prosze o jakąś wskazówkę ponieważ nie wiem jaki krok podjąć dalej.... Z poważaniem,
Łukasz.

[ Dodano: Sro Gru 16, 2009 23:04 ]
dajcie jakąś sugestie...?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Gru 16, 2009 23:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Gru 16, 2009 23:09   

może zacznij od porządniej DIAGNOSTYKI co mu dolega .... olej na turbinie o niczym jeszcze nie świadczy ... a i skad wiesz, ze zawór jest zapieczony .. odpinałeś ciegło z zaworu ??

Sprawdź to i napisz w tym wątku co ustaliłeś :ok:

http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#50

95% użytkowników diesli pierwsze co to obwiniają turbinę ... a w 95% przypadków przyczyna jest zupełnie inna :ok: ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400 1,6l 2000r] totalnie nie działający nawiew powierza
natenczas Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Wto Maj 10, 2011 19:34
gregor13
Brak nowych postów [R400] Zamulony?
Pawson Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 23 Pon Lut 11, 2008 13:28
piter34
Brak nowych postów [R400 1.6 16v 99r] Jak by zamulony... obroty duże V niska...
Pawson Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Sro Kwi 14, 2010 21:51
bagin1980
Brak nowych postów [R420] Koniec turbinki?
zuko123456 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Sro Lip 09, 2008 08:16
NEOSSS
Brak nowych postów [civic 2.0 itd] syczenie z turbinki?
piter-t Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sob Kwi 26, 2014 14:16
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink