Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR/R25] Sprężyny obniżające HP-40mm
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR/R25] Sprężyny obniżające HP-40mm

Czy te sprężyny wogóle się nadają??
Autor Wiadomość
kprzemo24 




Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 119
Skąd: Tarnów



Wysłany: Czw Lut 18, 2010 22:25   

Pływak napisał/a:
Gwint jak sama nazwa wskazuje ma gwint, który umożliwia regulacje wysokości zawieszenia, ale jak się nie wie do czego były te dziwne klucze w zestawie to się nie dziwie...


No niestety nie jesteś najinteligentniejszy na forum...
Otóż o to chodzi że auto było kupione na gwincie i żadnych kluczy w samochodzie nie było:D
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lut 18, 2010 22:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Czw Lut 18, 2010 22:50   

kprzemo24 napisał/a:
No niestety nie jesteś najinteligentniejszy na forum...
No ba, prym przecież wiedzie kolega który nie potrafi zadzwonić do dystrybutora KW na Polske i dokupic klucza :mrgreen: nie mówiąc już o tym że można sobie bez niego poradzić. Z kolei kolega sprzedający żółtka niezłe bzdury w ogłoszeniu powypisywał - mam również ten gwint i ma regulację max 3cm. Zółty siedzi już tak nisko, że jest prawdopodobnie ustawiony poniżej dopuszczalnej granicy regulacji na gwincie - mój był maxymalnie obniżony i był ciut wyżej.
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 18, 2010 22:53   

W takim razie zwracam honor bo faktycznie wielki problem i całe 30zł trzeba wydać :rotfl:
Nie ma się co dziwić, ze nie da się nigdzie wjechać skoro gwint skręcony na niemieckie drogi, a ktoś w Polsce próbował na tym zimą jeżdzić :lol:

Kolega marcinmarcin mnie uprzedził
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
kprzemo24 




Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 119
Skąd: Tarnów



Wysłany: Pią Lut 19, 2010 00:23   

marcinmarcin napisał/a:
kolega który nie potrafi zadzwonić do dystrybutora KW na Polske i dokupic klucza


Bardzo wydawałoby się logiczna teza, jednak już wcześniej została przeze mnie wykorzystana i niestety owego klucza dokupić się nie da.

marcinmarcin napisał/a:
można sobie bez niego poradzić

Nie można próbowaliśmy:]

Pływak napisał/a:
ktoś w Polsce próbował na tym zimą jeżdzić :lol:

Jeździmy już od tygodnia:D

A tak na marginesie mam foty tego gwinta, gdy auto było na podnośniku i widac, że jeszcze można opuścić deczko na dół:P

 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Pią Lut 19, 2010 00:26   

a czy nie pojdzie, sciagaczami do sprezyn sciagnac sprezyne i wtedy probowac to pokrecic??:-) niewierze ze polacy niemaja sposobu na ominiecie zapotrzebowania na oryginalny klucz.
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Lut 19, 2010 00:36   

kprzemo24 napisał/a:

Bardzo wydawałoby się logiczna teza, jednak już wcześniej została przeze mnie wykorzystana i niestety owego klucza dokupić się nie da.


30 sekund szukania http://www.moto.allegro.p...a_nakretki.html
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
kprzemo24 




Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 119
Skąd: Tarnów



Wysłany: Pią Lut 19, 2010 00:44   

Pływak napisał/a:
30 sekund szukania


Dzięki kolego. Zwracam nalezyty honor.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lut 19, 2010 08:09   

fajnie na glebie siedzi ten żółtek :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Pią Lut 19, 2010 18:20   

Pływak napisał/a:
30 sekund szukania http://www.moto.allegro.p...a_nakretki.html
dokładnie taki ten klucz jest :)
kprzemo24 napisał/a:
A tak na marginesie mam foty tego gwinta, gdy auto było na podnośniku i widac, że jeszcze można opuścić deczko na dół:P
No właśnie problem w tym że nie ;) w instrukcji (mozna ściągnąć z KW) jest napisany przedział regulacji i jest bardzo wąski (dla przodu to jest 80-110mm licząc od dołu gwintu a dla tyłu 50-80mm). Nawiasem mówiąc bardzo fajny gwint - jak podniesiecie to zmięknie trochę. Przy okazji żeby kręcić tymi nakretkami trzeba bardzo dokładnie gwint umyć - minimalna ilość brudu wystarcza żeby nie ruszyć nawet kluczem. Po umyciu można palcami kręcić.
 
 
kprzemo24 




Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 119
Skąd: Tarnów



Wysłany: Pią Lut 19, 2010 19:08   

Własnie mam ochote na tego gwinta i chyba go przytule:) Mam po sąsiedzku dobrą ofertę cenową:) Tylko oczywiście ja bym samochód lekko podniósł, tak sie jeździc nie da, nie mówiąc juz o pokonywaniu naszych polskich "niskich" progów zwalniających.
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Lut 19, 2010 20:00   

Jak masz w okolicy w miarę dobre drogi bierz gwint jesli nie szukaj jakiegoś kita będzie zdecydowanie dłużej żył na standardowych polskich drogach niż gwint, który na naszych wertepach dość szybko się zużywa. Druga sprawa sprężyny z poprzedniej strony są od 200/25 Ty masz emdzi więc bierz pod uwagę, ze tam podane jest obniżenie od standardowej 2setki, a nie MG które już ma jakieś -30 w stosunku do 200....
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
kprzemo24 




Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 119
Skąd: Tarnów



Wysłany: Pią Lut 19, 2010 21:24   

Pływak napisał/a:
Druga sprawa sprężyny z poprzedniej strony są od 200/25 Ty masz emdzi więc bierz pod uwagę, ze tam podane jest obniżenie od standardowej 2setki, a nie MG które już ma jakieś -30 w stosunku do 200....


Własnie troche posiedziałem na forum i się dowiedziałem jak to jest, dlatego preferuje gwinta. Normlane sprężyny z UK do MG mnie wyjda więcej, niż ten gwint, więc biore gwinta. Zawieszonko jest z 2008 roku, więc chyba jeszcze troszkę pożyje;) Z drogami w okolicy tragedii nie ma, no ale wiadomo jak to Polskie drogi, zwłaszcza teraz po zimie...
 
 
kaaaziuu 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 178
Skąd: Fermoy/Irlandia



Wysłany: Sob Lut 20, 2010 12:34   

Sam chcailem je kupic, ale ktos juz napisal ze te druty sa do 200 i 25 ktore siedza wyzej i prz ZR-kach siadzie na dol tylko kilka mm, a co do jakosci tych sprezyn to musi sie wypowiedziec ktos kto ich uzywal. Ale cos o wysokiej jakosci ma proporcjonalnie wysoka cene ;)
_________________
Mały ale wariat :P
 
 
kprzemo24 




Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 119
Skąd: Tarnów



Wysłany: Pią Mar 05, 2010 18:22   

Miałem brać tego gwinta z żółtego MG, ale jeżdzić się na tym nie da... Pojechalismy się dalej tym przejechać to masakra. Podskakuje tucze, przy 100 km/h samochód wyskakuje w powietrze na koleinach. Dla mnie porażka, więc zostawiam serie:D
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Pią Mar 05, 2010 19:40   

kprzemo24 napisał/a:
Miałem brać tego gwinta z żółtego MG, ale jeżdzić się na tym nie da... Pojechalismy się dalej tym przejechać to masakra. Podskakuje tucze, przy 100 km/h samochód wyskakuje w powietrze na koleinach. Dla mnie porażka, więc zostawiam serie:D
Na tak obniżonym (poniżej zakresu regulacji) to nie ma się co dziwić, bo na odbojnikach siedzi ;) inna sprawa że gwint jest naprawdę bardzo twardy - co nie zmienia faktu że zdecydowałem się go nie sprzedawać i zostawiam dla siebie na lato :)
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 12:38   

Czy mogą być sprężyny do R uniwersalne?
Mam na oku sprężyny i oto opis: "Rover 25/200/214/216/220 Typ RF"
220 wskazuje na to, że one są też do diesla... czy da radę do mojego samochodu?
Mają max obciążenie 915kg/750kg.
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
xel22 



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 54
Skąd: Spalona



Wysłany: Sro Maj 19, 2010 20:10   

Witajcie, kupiłem ostatnio sprężyny HP -40mm i mam mały problem ponieważ w moim dizelku na większych nierównościach amorki dobijają do końca aż w kręgosłupie strzyka i proszę o rade jakie amorki założyć żeby było ok i czy od ZR mogą boć bo skoro MG ma niższe zawieszenie w stosunku do R200 to amorki chyba też mają mniejszy skok.
Z góry dzięki za pomoc
 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Sro Maj 19, 2010 20:22   

od ZR mogą być, ale tylko od wersji dieslowej
_________________
R25 sprzedany :( | Mazda 3
 
 
 
xel22 



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 54
Skąd: Spalona



Wysłany: Sro Maj 19, 2010 20:49   

azer, i na pewno nie będą dobijać do końca bo -40mm to może by było w benzyniaku a u mnie w SDI przód na pewno niżej siedzi
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Sro Maj 19, 2010 21:45   

azer napisał/a:
od ZR mogą być, ale tylko od wersji dieslowej

wedlug Tomiego w wersji benzynowe i w dieslu sa takie same amortyzatory
http://www.tomateam.pl/sk...wieszenie&c=370
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200] Sprężyny obniżające
group1320 Tuning mechaniczny 24 Pią Mar 29, 2019 17:47
Palal
Brak nowych postów [MG ZR] Sprężyny obniżające APEX
camaro17 Tuning mechaniczny 3 Pon Lip 02, 2012 18:42
scorpion
Brak nowych postów [r200] Sprezyny obnizajace na zamowienie
rudealis Tuning mechaniczny 0 Sro Sty 22, 2014 19:04
rudealis
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R25] obniżenie -40mm /opinie/fotkk
PitBull89 Tuning mechaniczny 1 Sro Wrz 25, 2013 16:02
greg-si
Brak nowych postów [R620]Obniżanie Rover 620 Si o 35mm - 40mm
tomii620si Tuning mechaniczny 9 Czw Sty 13, 2011 22:12
takeda666



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink