Forum Klubu ROVERki.pl :: Różnica w odczuciach - coupe R216 vs. 220 turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Różnica w odczuciach - coupe R216 vs. 220 turbo
Autor Wiadomość
Vesper416 




Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Sob Sty 09, 2010 18:39   

Ja jeśli moge to co czytałem na temat silników diesla tu i o pseudo chip tuningu za 7zł
Każdy powinien wiedzieć że to zwykły rezystor się wstawia za kilkanaście groszy i komputer silnika dostaje błedne dane przez co samochód chodzi jakby cały czas na ssaniu z tąd ta niby dodatkowa moc.... a takie oszustwo komputera kończy się dość często awarią ecu. Nie są to moje doświadczenia ale jest tego multum w sieci zresztą popatrzcie na allegro na komentarze tych sprzedawców z ich super hiper chipami.....
jak diesel i chiptuning to tylko profesjonalnie.

Co do silników seri k to Ja mam Coupe 1.6 z silnikiem 16k4f i spisuje się on na prwadę dobrze i pomimo skrzyni r65 powiem że drugi bieg jest zabójczy powyżej 4tys obrotów wychodzi z niego bestia.

Mnie ogólnie też się podoba pomysł z silnikiem kv6.
Ostatnio miałem okazje zapoznać się bliżej z Coupe z silnikiem T2.0 na który marzyło mi się zrobić swapa ale szczerze stwierdzam że jest to jednak zbędne aż tak bardzo od mojej wersji nie odchodzi tak na moje odczucie z 10% mocniejszy może od mojego więc dla mnie nie opłacalna zabawa wole zainwestować w dolot i wydech.

Na Twoim miejscu brałbym 1.8 z turbo albo 1.8VVC
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sty 09, 2010 18:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kzrr 




Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Sob Sty 09, 2010 18:43   

Vesper416 napisał/a:
Ostatnio miałem okazje zapoznać się bliżej z Coupe z silnikiem T2.0 na który marzyło mi się zrobić swapa ale szczerze stwierdzam że jest to jednak zbędne aż tak bardzo od mojej wersji nie odchodzi tak na moje odczucie z 10% mocniejszy może od mojego



Hmmm ale chyba pomiedzy 122 a 200 jest róznica większa niż 10% no ale może sie myle.....
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
Vesper416 




Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Sob Sty 09, 2010 18:49   

no i co z tego że jest różnica w mocy która tak drastycznie się nie przełożyła na to co na drodze?! konkretniej to 112km bo mam jednostke rovera jak pisałem a nie hondy. ja miałem takie odczucie.

Do tego deska z przed liftingu no i tyle że słychać ten gwizd ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sob Sty 09, 2010 18:51   

Vesper416 napisał/a:

Mnie ogólnie też się podoba pomysł z silnikiem kv6.
Ostatnio miałem okazje zapoznać się bliżej z Coupe z silnikiem T2.0 na który marzyło mi się zrobić swapa ale szczerze stwierdzam że jest to jednak zbędne aż tak bardzo od mojej wersji nie odchodzi tak na moje odczucie z 10% mocniejszy może od mojego więc dla mnie nie opłacalna zabawa wole zainwestować w dolot i wydech.


Jak dla ciebie różnica prawie 3s do setki i 90km to 10% to gratuluje odczucia :ok:

P.S Mam nadzieje, ze rezygnacja ze swapu to nie przez te "kłody co Ci pod nogi rzucałem" :mrgreen:
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Vesper416 




Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Sob Sty 09, 2010 18:59   

A wiesz że ja nawet o tym nie pamiętam że to Ty tak namiętnie mi odradzałeś tego swapa.

Tylko pod uwage też trzeba wziąć stan turbo sprężarki a ta swieża raczej na pewno nie była z resztą gość nic o tym samochodzie nie wiedział poza tym że jeździ! '

Ja miałem po prostu takie odczucie! A temat tego wątku jest zupełnie inny więc skończmy!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sob Sty 09, 2010 20:20   

Vesper416 napisał/a:

Ostatnio miałem okazje zapoznać się bliżej z Coupe z silnikiem T2.0 na który marzyło mi się zrobić swapa ale szczerze stwierdzam że jest to jednak zbędne aż tak bardzo od mojej wersji nie odchodzi tak na moje odczucie z 10% mocniejszy może od mojego więc dla mnie nie opłacalna zabawa wole zainwestować w dolot i wydech.


widocznie samochód musiał być totalna porażka na kołkach zapraszam do WWA przewiozę cie może zmienisz zdanie poniżej 6sek potrafi zrobić wrażenie :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Vesper416 




Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Sob Sty 09, 2010 21:14   

dobryziom,

a czy Ty czasem nie masz mocno podkręconej maszynki?

Nie poweim marzy mi sie turbo ale z moim silnikiem jest to nie możliwe!!! ;/ :cry: :/
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Sty 09, 2010 22:12   

ja jechałem 620Ti i to delikatnie mówiąc urywało łeb... coś kręcisz Vesper :P
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Konix 



Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 473
Skąd: Katowice



Wysłany: Nie Sty 10, 2010 07:42   

Chyba że wtsper trafił na tego rovera turbo bez turbo o którym niedawno było na forum. Wtedy zgadzało by się, że około 10% mocniejszy ;)
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Sty 10, 2010 09:51   

a to wtedy racja, racja :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Vesper416 




Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Nie Sty 10, 2010 13:26   

Pierwsze słysze o Roverze Turbo bez turbo... Jeśłi to coś pomożę to samochodem bawiłem się w Środzie Wielkopolskiej i na Średzkich tablicach był. KOlor zielony metalik i jestem pewien że słyszałem turbine a i jeszcze jedno facet był z brodawskiej z skantransu czy jakos tak i mowil ze samochod 3 lata temu z Essen sprowadzil z gieldy a z tego co powiedział to cytuje "ten samochód kosztował mnie mniej niż koszt rejestracji go w Polsce"
Co jakoś mnie nie zdziwilo bo ja jakos super duzo za swojego nie dałem a był w dobrym stanie a jego egzemplarz nie miał sobie nic do zarzucenia z wierzchu jak i środku.

Ale ogólnie to nie rozumiem tej dyskusji i waszego podniecenia???? Bo temat jest w ogóle inny a tu juz taki offtop
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Nie Sty 10, 2010 13:29   

Vesper416 napisał/a:
dobryziom,

a czy Ty czasem nie masz mocno podkręconej maszynki?



bardzo delikatnie tyle co jak dla mnie seryjnie powinien mieć :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Sty 10, 2010 17:26   

Cytat:
Ja jeśli moge to co czytałem na temat silników diesla tu i o pseudo chip tuningu za 7zł
Każdy powinien wiedzieć że to zwykły rezystor się wstawia za kilkanaście groszy i komputer silnika dostaje błedne dane przez co samochód chodzi jakby cały czas na ssaniu z tąd ta niby dodatkowa moc.... a takie oszustwo komputera kończy się dość często awarią ecu. Nie są to moje doświadczenia ale jest tego multum w sieci zresztą popatrzcie na allegro na komentarze tych sprzedawców z ich super hiper chipami.....
jak diesel i chiptuning to tylko profesjonalnie.


Ecu ... nie sądzę, prędzej wtryski itp. ... a jeśli ktoś chce od wielkiego dzwonu sobie przydusić to nie widzę nic złego w takim tuningu ... sam mam i sobie chwalę ... na oko może 0,1% czasu jazdy go używam czasem start ze świateł ... jakieś ostrzejsze wyprzedzanie ... zgadzam się, że jak na okrągło jeździc to oczywiście zrobić to porządnie :ok: ... wszystko z głową po prostu trzeba robić :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Rover Coupe 220 TURBO ile pali?
Mombrey Offtopic 6 Pon Lut 15, 2010 10:29
dobryziom
Brak nowych postów Coupe 220 Turbo wersja limitowana
dobryziom Offtopic 20 Czw Gru 09, 2010 10:57
borsi
Brak nowych postów [R216 coupe 95r] silnik
kupie silnik~!!!!!!!!!!
beny84 Offtopic 3 Sro Gru 19, 2007 21:56
beny84
Brak nowych postów 1993 Rover 220 Coupe Turbo z jdmlandii ^^
Wojtek88 Offtopic 0 Czw Sty 17, 2013 12:42
Wojtek88
Brak nowych postów Zakup Grupowy dywaniki R220, R216 coupe cabrio + kanciak
dobryziom Offtopic 17 Nie Cze 29, 2014 21:14
xbialyx5



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink