Forum Klubu ROVERki.pl :: SOLVED [R214si 103km 99r.] Pali na dwa tłoki
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 14:09
SOLVED [R214si 103km 99r.] Pali na dwa tłoki
Autor Wiadomość
kacpermag 



Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 14
Skąd: www.roverki.pl



Wysłany: Wto Lut 16, 2010 21:48   SOLVED [R214si 103km 99r.] Pali na dwa tłoki

Dzis podczas jazdy silnik zasłabł i po chwili poprostu zgasł. Z poczatku myślałem ze brakło paliwa ,ale nie. Po zacholowaniu auta do domu odpalił tylko na dwa tłoki. Na waszystkich jest iskra ,tyle sprawdziłem ,pompa paliwa pracuje. model to 214si 103km rok 99.
Czy może mi ktos pomóc w zdiagnozowaniu usterki?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lut 21, 2010 12:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lut 16, 2010 21:48   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
maniek_kda 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 22
Skąd: Olesno/Tarnów



Wysłany: Wto Lut 16, 2010 21:53   

Mogła polecieć uszczelka głowicy między dwoma cylindrami. Miałem tak kiedyś w polonezie.
 
 
kacpermag 



Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 14
Skąd: www.roverki.pl



Wysłany: Wto Lut 16, 2010 21:59   

dodam że silnik zapala i nie reaguje na pedał gazu .Tzn na wolnych odrotach chodzi ale gdy dodam gazu nie wchodi na obroty.I jeszcze ubywa mi płyn w zbiorniczku wyrównawczym , olej czysty
 
 
Gonia 




Pomogła: 20 razy
Dołączyła: 29 Wrz 2001
Posty: 356
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Lut 16, 2010 22:35   

Mniemam, że płyn znajduje się w wydechu...

Nie rób więcej doświadczeń, bo gdy zbierze Ci się wystarczająco dużo płynu w cylindrze, korbowód może wyjść bokiem :(
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10899
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Lut 17, 2010 00:02   

przede wszystkim sprawdź, czy rozrząd nie przeskoczył...(przy sprawdzaniu wykręć świece)... ale też wydaje mi się, że zasysa płyn chłodzący do cylindrów... rano pewnie rozrusznik nawet nie będzie miał siły zakręcić :/ ale lepiej nie sprawdzaj... wymiana uszczelki to bez pośpiechu dzień roboty, a jak obrócisz panewki, to już nigdy nie będzie chodził tak jak powinien..
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sro Lut 17, 2010 08:16   

albo zawór się wypalił , sprawdz ciśnienie sprężania.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
emilanka 




Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 31 Sty 2010
Posty: 49
Skąd: wrocław

Rover 200

Wysłany: Sro Lut 17, 2010 18:08   

Dziwne ale ja miałam dzisiaj identyczną sytuację ;/ do tego identycznym Roverkiem
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kacpermag 



Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 14
Skąd: www.roverki.pl



Wysłany: Sob Lut 20, 2010 18:52   

Czy w układzie wtryskowym powinno być powietrze? Dziś po odkreceniu przewodu paliwowego na filtrze paliwa poszła piana.Pompka paliwowa pracuje ale daje paliwo z powietrzem.

[ Dodano: Sob Lut 20, 2010 18:52 ]
Sprawa załatwiona , po 8 godzinach cieżkiej pracy z odkrecaniem baku, rozpracowaniu zasady działania pompki paliwa i ponownym załorzeniu zbiornika paliwa, okazało sie ze sawiesił sie regulator cisnienia na listwie, powodem tego był brak powrotu paliwa do baku i z tego powodu pompka ciągła powietrze z paliwem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów SOLVED [R214si 103KM '97] Dziwny rezonans...
Dudnienie
dubza Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 14 Pon Mar 03, 2008 08:06
dubza
Brak nowych postów SOLVED[R214Si 1.4 103KM 96] Po nocnym mrozie już nie odpalił
Brak prądu ze stacyjki do wsuwki na rozruszniku. Na krótko odpala.
Szczygus Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 14 Wto Sty 20, 2009 19:31
Szczygus
Brak nowych postów SOLVED [R214Si 103KM 16V 96'] Czujnik oleju - który i gdzie?
Szczygus Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Nie Kwi 05, 2009 19:15
Szczygus
Brak nowych postów [R214Si 97r] Czy tłoki pracują w parach? 2 eksplozje na raz?
ADI-mistrzu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Czw Lis 12, 2009 14:45
konrad2104
Brak nowych postów SOLVED [R25, 1.4, 16v, 103km, 2000r.] Zwariowane tuleje
tuleje belki tylnej
Ronnix Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Wto Paź 27, 2009 19:59
Ronnix



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink