Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] Ciągnie tylko do około 3900RPM i jest odcięcie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R600] Ciągnie tylko do około 3900RPM i jest odcięcie
Autor Wiadomość
michal-555 




Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 18
Skąd: Olsztyn



Wysłany: Nie Lut 21, 2010 12:18   [R600] Ciągnie tylko do około 3900RPM i jest odcięcie
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam.

Czy ktoś z kolegów wie co może być powodem, że w moim Accordzie gdy dochodzę do około 3,8 3,9 tys obrotów np. na 3 biegu odcina mi paliwo? Max prędkość jaką uzyskuję 170km/h, a z tego co widziałem inni mogą 200km/h. Z przyspieszeniem nie mam problemów. Czy mam coś namieszane w elektronice? Czyżby jakaś blokada? Co można z tym zrobić? Trochę mnie denerwuje, że nie mogę jechać nim szybciej niż 170km/h
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lut 12, 2011 22:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lut 21, 2010 12:18   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
czapaja 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 254
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Lut 21, 2010 20:32   

Turbina? Węże od turbo? Jak z kopceniem, spalaniem, dynamiką?
_________________
'Mówią o mnie, że jestem wariat
ale ja to nieźle ogarniam...':P
 
 
 
michal-555 




Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 18
Skąd: Olsztyn



Wysłany: Nie Lut 21, 2010 21:18   

dynamika jest w porządku, nie mogę narzekać, kopcenia też nie widać. Spalanie jest bardzo dobre, przy 110-140 w trasie spala 5-5,5L
 
 
mcteusz 



Pomógł: 28 razy
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysokie Mazowieckie



Wysłany: Pon Lut 22, 2010 09:06   

Czy na każdym biegu odcina Ci paliwo przy tych samych obrotach? Czy im wyższy bieg tym niższe obroty do osiągnięcia?
Wiem, że dla niektórych jest to sprawa oczywista, ale nie dla wszystkich więc zapytam:
Kiedy były wymieniane filtry? Paliwa o powietrza?
_________________
Hasła są jak majtki. Nie zostawiaj ich w miejscu, w którym inni mogą je zobaczyć, zmieniaj je regularnie ...i lepiej nikomu nie pożyczaj.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Lut 22, 2010 09:16   

sprawdziłeś węże od turbo?
może by tak i błędy sprawdzić
 
 
michal-555 




Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 18
Skąd: Olsztyn



Wysłany: Pon Lut 22, 2010 09:59   

na każdym biegu odcina tak samo, samochód ma dobre przyspieszenie, nie narzekam, dochodzi do 170km/h i koniec, filtry były niedawno wymieniane, a turbo jest całe w oleju, w ogóle olej pojawia się w tej rurze, która idzie do intercoolera, kiedyś ją zdejmowałem i było tam pełno oleju. Może to by miało jakieś znaczenie, ale przyspieszenie jest niezłe. Błędów nie sprawdzałem, bo nie mogę znaleźć tego gniazda diagnostycznego, ale jeśli to ma być odpowiedzą na ten problem to może postaram się je znaleźć.

Pozdrawiam
 
 
Konix 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 473
Skąd: Katowice



Wysłany: Pon Lut 22, 2010 12:55   

michal-555 napisał/a:
w ogóle olej pojawia się w tej rurze, która idzie do intercoolera, kiedyś ją zdejmowałem i było tam pełno oleju


Turbina do regeneracji.
 
 
piterek1812 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 113
Skąd: Kielce



Wysłany: Pon Lut 22, 2010 13:55   

podłączę się pod temat bo u mnie też węże od turbiny są w oleju i na kompie wykazało że słabo kręci mi turbinka. U mnie też kręci max do 4tys. i koniec, przy czym u mnie dynamika jazdy jest słaba... Jaki może być koszt regeneracji turbiny?
 
 
czapaja 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 254
Skąd: Kraków



Wysłany: Pon Lut 22, 2010 19:16   

michal-555, piterek1812, macie turbiny do regeneracji. Koszt ok 1000 zł w zależności od zakłądu.
_________________
'Mówią o mnie, że jestem wariat
ale ja to nieźle ogarniam...':P
 
 
 
michal-555 




Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 18
Skąd: Olsztyn



Wysłany: Pon Lut 22, 2010 19:25   

dzięki. czyli mogę się spodziewać znacznie lepszych osiągów po wymianie turbiny?
 
 
czapaja 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 254
Skąd: Kraków



Wysłany: Pon Lut 22, 2010 21:00   

michal-555 napisał/a:
wymianie turbiny?
nie wymianę - regenerację.Nowa turbina to koszt kilku tysięcy, używanej też nie ma sensu kupować, bo nie wiadomo na co się trafi. Weź swoją i daj do jakiegoś dobrego zakładu na regenerację. Zdecydowanie poprawi to twoje dotychczasowe osiągi i będziesz miał spokój z torbo na jakies 200kkm ;)
_________________
'Mówią o mnie, że jestem wariat
ale ja to nieźle ogarniam...':P
 
 
 
przemek199 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 135
Skąd: Wołów



Wysłany: Pon Lut 22, 2010 21:32   

Witam!
A u mnie ostatnio pękł wąż taki kruciutki łączący turbine z taką czarną rurą, taka redukcja jakby, i tam też jest lekko zasączone olejem, tzn nie ma kropel czy coś ale jak się palcem przejedzie to jest mokry z oleju. Czy turbina już umiera czy ma prawo przy przebiegu 196 tys km i jeszcze troche posmiga? A tak nawiasem mówiąc ma może ktoś taki wężyk na sprzedaż? Pozdro!
 
 
 
michal-555 




Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 18
Skąd: Olsztyn



Wysłany: Pon Lut 22, 2010 21:37   

czapaja napisał/a:
michal-555 napisał/a:
wymianie turbiny?
nie wymianę - regenerację.Nowa turbina to koszt kilku tysięcy, używanej też nie ma sensu kupować, bo nie wiadomo na co się trafi. Weź swoją i daj do jakiegoś dobrego zakładu na regenerację. Zdecydowanie poprawi to twoje dotychczasowe osiągi i będziesz miał spokój z torbo na jakies 200kkm ;)


ok chodziło mi o wymianę bebechów, wirnik, łożysko itd. i regulacje, wiem, że nowa mogłaby kosztować 1/2 wartości samochodu :)
 
 
Konix 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 473
Skąd: Katowice



Wysłany: Pon Lut 22, 2010 21:45   

Przy regeneracji wymienia się uszczelnienia i łożyska. Jeżeli jest do wymiany wirnik to kosztuje to tyle samo, co nowa turbina. Dlatego trzeba zregenerować zanim się wałek zatrze.
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Lut 22, 2010 23:56   

miałem ten problem w 220 sdi tylko u mnie było odciecie przy 3500 obr/min i okazało się ze na turbo zacieł się zawór upustowy i turbo pompowało ile fabryka dawała (1.7bara) i silnik bronił się przed takim ciśnieniem i odcinał dawke paliwa i koniec szleństwa ... :twisted: zdejmij ciegno na turbinie i sprawdz zaworek upustowy powinien lekko chodzić prawo lewo jak nie chodzi masz przyczyne
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Lut 23, 2010 11:06   

trochę zaoliwiony wąż od turbo to nie powód by panikować i pakować kasę w regenerację turbiny
olej który jest w wężu dociera poprzez odmę która jest wpięta przed turbiną także nawet po regeneracji turbiny olej może pozostać i nic to nam nie da
nie przeczę że olej może być przez padającą powoli turbinę ale odma też swoje robi
u mnie turbinka chodzi super i wirnik nie ma luzów a w wężu też mam trochę oleju, turbina też jest mokra i odkąd go kupiłem tak jest a jeżdżę już nim 2 lata non stop
 
 
czapaja 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 254
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Lut 23, 2010 18:07   

michal-555 napisał/a:
a turbo jest całe w oleju, w ogóle olej pojawia się w tej rurze, która idzie do intercoolera, kiedyś ją zdejmowałem i było tam pełno oleju

więc top raczej nie parę kropel ;)
szoso420 napisał/a:
olej który jest w wężu dociera poprzez odmę która jest wpięta przed turbiną także nawet po regeneracji turbiny olej może pozostać i nic to nam nie da

chyba że odepniesz odmę i puścisz długiego węża pod auto, wtedy turbina nie będzie zasyfione;)
szoso420 napisał/a:
trochę zaoliwiony wąż od turbo to nie powód by panikować i pakować kasę w regenerację turbiny

z tym się zgodzę bo sam mam lekko wilgotne węże
przemek199, tego węża dostaniesz w ASO Hondy. Koszt ok. 40 zł ;)
_________________
'Mówią o mnie, że jestem wariat
ale ja to nieźle ogarniam...':P
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Lut 23, 2010 18:20   

przemek199 napisał/a:
A tak nawiasem mówiąc ma może ktoś taki wężyk na sprzedaż?

czapaja napisał/a:
przemek199, tego węża dostaniesz w ASO Hondy. Koszt ok. 40 zł ;)

Bądź u Tomiego:
http://www.tomateam.pl/sk..._dzial=-&c=1567
 
 
czapaja 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 254
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Lut 23, 2010 19:36   

thef, racja trzeba rodzimy rynek wspierać:P
_________________
'Mówią o mnie, że jestem wariat
ale ja to nieźle ogarniam...':P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] Mocno coś buczy przy około 2200-2400
przemek199 Rover serii 600, Honda Accord 5 Czw Mar 18, 2010 21:33
DANTE79R
Brak nowych postów [R600] 2 gen chodzi na 3 gary tylko na gazie
djjacek Rover serii 600, Honda Accord 17 Czw Wrz 09, 2010 01:25
truten23
Brak nowych postów [R600] Lampy z anglika - czy tylko klosz się różni?
slav Rover serii 600, Honda Accord 7 Sob Kwi 09, 2011 08:34
kruszan
Brak nowych postów [R600] Co to jest?!
+ para innych pytań
krechu Rover serii 600, Honda Accord 17 Sro Kwi 21, 2010 12:55
krechu
Brak nowych postów [R600] CO TO JEST??????????????
lysy8484 Rover serii 600, Honda Accord 6 Pon Lut 07, 2011 22:10
lysy8484



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink