Forum Klubu ROVERki.pl :: [R ALL] Podgrzewane wtryski w LPG - czy warto ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 13:06
[R ALL] Podgrzewane wtryski w LPG - czy warto ?
Autor Wiadomość
longas 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 144



Wysłany: Wto Mar 23, 2010 21:41   

memphisto napisał/a:
z tego co zrozumiałem, to za kilkadziesiąt zł można sobie to dokupić po czasie

paff napisał/a:
sam takie mam i sam mialem zakladana listwe podgrzewajaca. cena listwy z montazem to 75pln :D


a u mnie różnica w cenie = 450 złotych


ale chyba mowa o jakims specjalnym układzie podgrzewajacym wtryski była mowa....a to za 75zł to jest zwykła alu listewka grzejaca listwe, i to słabo, bo szybciej sie gaz przełacza jak dobrze listwa nagrzeje
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Mar 23, 2010 21:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Sro Mar 24, 2010 11:23   

Witam. Auto u gazownika będzie następująca konfiguracja

Cena 2200 PLN Po negocjacjach ! Miało być 2500 ! Ale się nie dałem !

będzie Stag i podgrzewane wtryski MAGIK JET czy jakoś tak ten Pan mówił.

Butla w kole, zatankowana za 20 zł, i wlew pod klapką paliwa :))

Udało mi się zejść na podgrzewane wtryski o 300 zł hehe :D jedna wada - auto u gaziarzy do odebrania dopiero jutro :(

oby było warto !
 
 
paff 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Sro Mar 24, 2010 11:28   

uwazaj zeby twoje negocjacje nie odbiły sie na jakosci instalacji, bo jak wiadomo nie ma nic za darmo :-)
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Sro Mar 24, 2010 13:31   

dlatego dzisiejsza noc będzie nie przespana :P a jutro strach przy dodawaniu gazu..

Jedyne co mnie pociesza to 2 letnia gwarancja :P
 
 
hudy23_1985 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 361



Wysłany: Sro Mar 24, 2010 20:54   

Powinno być Ok

Oby tylko gaziarze wiedzieli co robią
Jak odbierzesz auto podziel sie z nami wrażeniami

W razie co wiem jak zrobić kabel do staga za 15 zł
A jaki reduktor ?? ?
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Czw Mar 25, 2010 10:00   

zapytam się o reduktor jak dziś będę odbierał bo nie wiem : ))

Ojaaa ale sie stresuje, że wcisnę gaz w aucie a on zamuli albo coś nietak.

No nic o 15 odbieram, mam nadzieje, że nie przeciągną tego aż do jutra.. :P

Jak tylko po odbiorze wrócę do domu dam znać co i jak :mrgreen:
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Czw Mar 25, 2010 10:06   

ja odbierzesz auto to dawaj zdjecia z pod machy ocenimy instalacje pod wzlegem prawidlowego montazu i estetyki.

hudy23_1985, Ty juz kolegi nie namawiaj, wystarczy, ze ja Ciebie posulchalem, zlozylem kabel za 5 zl (kupilem sam wtyk superseal, a kabel od nokii znalazlem w szufladzie) i rozstroilem instalacje na maxa i juz 3ci dzien staram sie ustawic tak jak bylo :P

[ Dodano: Czw Mar 25, 2010 10:06 ]
memphisto, jak powiedza ze alaska to krzycz byz mieniali bo alaska obsluzy max 90KM, jak juz to scorpion mini musi byc!!! lub pokrewny
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Czw Mar 25, 2010 14:24   

Alaska może chyba obsłużyć więcej.
A Rover osiąga pełną moc dopiero przy 6000rpm więc tragedii nie ma.
Mam Alaskę, brat ma Alaskę (Citroen 1.8@115KM) i działa.

W dodatku ten reduktor ma chyba podgrzewanie, zawsze jakiś plus ;)


Ale różnica w cenie między Alaską a czymś mocniejszym jest niewielka więc można pokrzyczeć :) Gdybym był gazownikiem to chyba każdemu montowałbym Magic III (350KM) bo 10 czy 20zł chyba nikomu różnicy nie zrobi.

faecd a nie ma w zenicie możliwości zapisania aktualnego stanu na dysk?
ja też bede kombinował ze swoim więc lepiej żeby była.... ;)
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Czw Mar 25, 2010 14:39   

Cytat:
ja odbierzesz auto to dawaj zdjecia z pod machy ocenimy instalacje pod wzlegem prawidlowego montazu i estetyki.


Zdjęcia porobię pod wieczór !

Auto już odebrane po 5 km wydaje się wszystko ok.

Fajnie i estetycznie jest zrobiony ten wskaźnik poziomu gazu w kabinie nie mam klimy i wsadzili go w miejsce tego pstryczka od klimy. Dla mnie wygląda bosko. Nie wiedziałem, że będę miał w ogóle wskaźnik gazu. Pokazuje mi ile gazu jest w zbiorniku na 5'cio stopniowej skali :)

Zestaw jaki mam:

Stag 300+ (podobno stag 300 nie ogarniał)
Podgrzewane wtryski MagicJET czy jakoś tak
Reduktor Alaska
Wlew pod klapką paliwa


Cena 2200 gwarancja 2 lata butla w kole 42 Litry.

Zaraz jadę zalać na full i w eter po katowicach jeździć <Radocha> 100km sobie strzelę do jakiegoś Centrum handlowego wrócę to dam fotki jak to wygląda :) po 5 km jestem zadwolonony. Napiszę jak to wygląda po 100km dziś z zdjęciami.

Aha jak się przełącza na gaz lub benzynę to autko i obroty ani nie drgną :)

"mocy" chyba nie ubyło :P
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Czw Mar 25, 2010 14:56   

sobrus, tez tak mi sie wydawalo do wczoraj ze alaska obsluzy wiecej. Na stronie producenta tomasetto tez jest napisane, ze nawet do 135KM. Jednak chlopaki na lpg forum uswiadomili mi, ze to nie prawda. Na prawde to skutecznie alaska obsluzy do 90km.

sobrus napisał/a:
Ale różnica w cenie między Alaską a czymś mocniejszym jest niewielka więc można pokrzyczeć :) Gdybym był gazownikiem to chyba każdemu montowałbym Magic III (350KM) bo 10 czy 20zł chyba nikomu różnicy nie zrobi.
Tylko, ze magic szybko sie sypie! Do regeneracji po ilus tam kkm. Alaska jest trwalsza ale do d. Wiec gaziarze druciarze zakladaja alaski by nie miec problemow z reduktorami. Niech auto szarpie i jedzie niz w ogole nie jedzie. Taka polityke przyjmuja.

sobrus napisał/a:
faecd a nie ma w zenicie możliwości zapisania aktualnego stanu na dysk?
ja też bede kombinował ze swoim więc lepiej żeby była.... ;)
jest :) tylko ja glupi nie zapisalem :P i rozpiepszylem wszystko...najsmieszniejsze jest to ze pozniej ogarnalem i auto smiga wszystko fajnie ale po nocy lub nawet po 30min centralka gubi ustawienia i po przelaczeniu na lpg gasnie :/ Dzis by przywrocic dzialanie podlaczylem lapa, wczytalem ustawienia i dziala...pytanie tylko ile podziala...

memphisto napisał/a:
"mocy" chyba nie ubyło :P
przelacz na bene, 2 bieg i but w deche. pozniej zwolnij, przelacz na gaz, 2 bieg nadal i but w deche. Aha ciagnij tak do 6krpm i zobaczysz czy sa rozniece w lpg a bena. Moga byc bardzo delikatne. ale nie musza...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
f1x 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 187
Skąd: Lubartów/Wrocław

Rover Cabriolet

Wysłany: Czw Mar 25, 2010 16:22   

Ja trzymam kciuki, żeby auto kolegi nie wyjechało z warsztatu tylko po autokalibracji - tak jak moje. Co ja się teraz z nim mam... 3 dzień już ustawiam i jak jedno działa, to drugie nie. 3000zł poszło w błoto.

Tak przy okazji zapytam. Czy ktoś posiada w swoim Roverku (silnik K Seria 1.4 16V 104KM) instalacje Landi Renzo Omegas, która działa bez zarzutu oraz byłby tak miły i mógłby sczytać ustawienia z centralki? Dysponuje laptopem, programem i sprzętem, gdyby ktoś nie posiadał i był z Wrocławia lub okolic, ewentualnie z Lublina i okolic...
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Czw Mar 25, 2010 19:08   

zgodnie z obietnicą wklejam fotki :) 100 km przejechane, wskaźnik chyba działa bo ubyło 1 kreskę : D









Moje odczucia - wszystko super fajnie ale wydaje mi się, że jak np na 4 biegu na sekunde popuszcze gaz a później szybko dodam to auto przyspiesza inaczej niż normalnie. Na 1 z pod świateł 0 problemów wszystko chodzi jak chodziło tylko przy podwyższonych obrotach np 3 na chwilkę zdejmę noge szybko dodam gazu to tak niby żabka niby nic ale miałem 3 pasażerów i nikt tego nie czuł tylko ja, więc może jakiś shizzz :P :mrgreen:
 
 
DawidNB 



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 590
Skąd: Zabrze



Wysłany: Czw Mar 25, 2010 20:20   

widzę ze pod maską taka sama druciarnia jak u mnie ;) była
gdzie zakłądałeś?
_________________
D-4D + Ubot 520xl
 
 
hudy23_1985 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 361



Wysłany: Czw Mar 25, 2010 21:21   

O losie ale drut
trójnik pomiarowy przed filtrem gazu
wtryski za daleko( za długie weżyki) spokojnie wejdą koło kolektora
Alaska haha dobre sobie(moze do malucha sie nada) ale ty masz 8v 75 km to moze i daje rade(trzeba by sie pod kompa podpiąc i sprawdzic spadek cisnienia przy maz bucie
wtryski to masz valtek a nie MJ wiec cie oszukali
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Czw Mar 25, 2010 21:59   

dokladnie!!! Wsadzili Ci listwe wtryskowa valtek 3 ohm za okolo 140 zl a nie MagicJeta za 200. Nie wiem jak w silniku 8v ale w 16V to te wtryski to o kant dupy rozbic. Tak jak i u mnie listwe polozyli na pokrywie silnika (w takim razie ja tez mam podgrzewane)...

hahaha.. Wracaj tam do nich i kaz poprawiac i wymieniac ta listwe albo niech spier...z ta instalacja i kasa z powrotem.

memphisto, pozwolisz ze wkleje te zdjecia na lpg forum i zatytuluje "jak pokarano kolege z roverki.pl" hahaha...no to bedziesz mial wesolo :) Skoro takie z nich cfaniaki to moze wsadziuli mu centralke zenita i tylko naklejke stag ogarneli skads i nakleili co by nikt sie nie czapial :)

ale jajca.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Czw Mar 25, 2010 22:34   

ojacie to mnie załamaliście..

Moglibyście mi napisać co mam nie tak z "obiecanej" konfiguracji:

stag300+
reduktor Alaska
MagicJet rzekomo podgrzewane
 
 
f1x 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 187
Skąd: Lubartów/Wrocław

Rover Cabriolet

Wysłany: Czw Mar 25, 2010 22:42   

Potwierdzam - wtryski to Valteki Czerwone - przynajmniej na takie wyglądają.

Niestety opinie mają nienajlepszą, a wręcz fatalną. Zostałeś oszukany i ja bym za zamontowanie wtrysków o klasę gorszych i tańszych niż obiecane zrobił niezłego rabanu.
_________________
Czerwone jest szybsze ;) .
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Czw Mar 25, 2010 22:46   

kurcze najbardziej mnie ta listwa podgrzewana boli... kazali dopłacić do listwy a tu co? dali najgorszy komplet :/ żeby aż tak kłamali..? możecie na 100% stwierdzić że nie mam podgrzewanych wtrysków? Pojade do nich i poproszę o zwrot nadpłaty ponieważ miały być podgrzewane wtryski magic jet a mam zwykłe valteki.

Bardzo bym prosił o "zdanie" które mam im powiedzieć. Ewentualnie jak nie jesteście pewni czy mam podgrzewane wtryski to moge porobić dodatkowe zdjęcia, tylko powiedzcie gdzie..

powiem, że albo chce zwrot nadpłaconej kwoty albo zmiane na podgrzewane MJ, w każdym razie proszę o pomoc jak mam działać, co mówić, na co się podawać/powoływać
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Pią Mar 26, 2010 01:17   

1. Mialy byc MagicJet (MJ) a sa valteki. Tutaj nie kombinuj o zwrot nadplaty tylko mialy byc MJ zaplaciles za MJ niech zakladaja MJ! Pod zadnym pozorem nie przystan na Waldemarach bo szkoda zachodu. Koniecznie musisz miec MJ. Zaoszczedzisz nerwow, czasu i pieniedzy jak bedziesz mial porzadne wtryski.

2. Faktycznie masz silnik 75KM wiec reduktor moze byc. Ciekawe jakie cisnienie podaje przy bucie...

3. Ja tam zadnego podgrzewania nie widze. Jest poprostu waz od gazu, ktory dochodzi do listwy wtryskowej a z niej 4 weze do kolektora...w ogole dziwnie to wyglada bo u mnie z listwy wychodzi jeszcze jeden waz. Lacznie jest ich 6. Nie wiem jak to sie nazywa i czemu sluzy ale Ty masz inaczej. Nie wiem czy to dobrze czy nie, niech ktos sie na ten temat wypowie.

4. No i niechlujstwo! Waz od reduktora zapiepsza prawie po obudowie filtra powietrza. Jak Ty teraz wymienisz ten filtr? niech Ci ten waz puszcza pod rura dolotowa. Do tego wtryski mozna upchac "tam za silnikiem" tak jakby. Czyli miedzy silnik a kolektor dolotowy. Spokojnie wejda a i weze od listwy do kolektora beda krotsze, bo i tak te weze musza byc JAK NAJKROTSZE!!!

A podgrzewanie wtryskow polega na tym, ze listwa lezy na deklu silnika, jak ten sie nagrzeje to i podgrzeje listwe :P

PS zrob skan faktury, bo moze Ci w jajo zrobili, zobaczyli, ze mlody jestes i na fakturze masz po prostu Valteki i nawet wzmianki nie ma o podgrzewanych wtryskach!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Pią Mar 26, 2010 13:59   

Valteki, sam takie miałem. Magicjety są "chromowane", a przynajmniej takie mają naklejki.
Z rokiem produkcji, made ich czech republic.

faecd czyli ustawiłeś zenita? ok to w razie czego bede miał sie kogo pytać :)

dokładnie tak jak piszesz valteki miałem założone nad kolektorem dolotowym, a magicjety upchali pod.
Ktoś kto montował moją instalację to partacz jakich mało (albo ten co zakładał tak oszczędzał).

Wyobraź sobie że komputer lata sobie przy akumulatorze a z resztą połączony jest 1,5m kablem. I nikt mi tego nie chce przerobić, bo mówią ze to dużo roboty.
Jak sam nie zrobie to tak zostanie, a wiązka ma od cholery przewodów i jeszcze troche.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R All] Podgrzewane spryskiwacze.
SyntaX Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 16 Wto Paź 12, 2010 22:51
Gość
Brak nowych postów [R all] podgrzewane lusterka - instalacja
podgrzewane lusterka - pytanie
kmisiowy Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 8 Sob Sty 16, 2010 14:23
sknerko
Brak nowych postów [R all] Wtryski Benzyna różnice
Vesper416 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 23 Pią Lip 16, 2010 21:25
Tomek1212
Brak nowych postów [R all K-series] podstawki pod wtryski do lpg
sknerko Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 6 Nie Sty 24, 2016 11:12
Wiesia92
Brak nowych postów [LPG] Gdzie powinny być umiejscowione wtryski LPG
truten23 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 17 Sro Sty 14, 2009 21:44
truten23



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink