Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 214Si,103km,96r.] Problemy z chłodzeniem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Czw Lis 18, 2010 09:16
[Rover 214Si,103km,96r.] Problemy z chłodzeniem
Autor Wiadomość
MarekLampart 



Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 3
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Czw Cze 24, 2010 13:36   [Rover 214Si,103km,96r.] Problemy z chłodzeniem

Witam. Od kilku miesięcy jestem posiadaczem rovera, model 214 Si, jednak trudno jest mi się z niego cieszyć gdyż mało co nim jeżdżę. Powodem jest ciągłe gotowanie się płynu chłodniczego. Dobry znajomy, mechanik wymienił mi już uszczelkę pod głowicą, sprawdził elektronikę, naprawił wentylator ( wcześniej nie działał, teraz już się włącza ale i tak dalej grzeje ), ogólnie wszystko co mógł żeby to naprawić ( chyba wszystko, nie wiem, nie jestem mechanikiem ) a on dalej grzeję. Dlatego proszę o pomoc, może ktoś miał podobny problem lub wie co trzeba zrobić. Z góry dziękuje za pomoc!
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 24, 2010 13:36   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
McGAJveR 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 294
Skąd: Norraby - Konin

Rover 600

Wysłany: Czw Cze 24, 2010 13:51   

Opisz dokładnie objawy od momentu odpalenia silnika do momentu jego zgaszenia...
Tylko tak w sensowny sposób ktokolwiek będzie mógł Ci pomóc...
Przyczyn może być wiele i tylko dokładny opis może pomóc w postawieniu właściwej diagnozy.
_________________
http://e-stacja-rna.pl
Tylko muzyka Niezależnych Artystów.
 
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Czw Cze 24, 2010 13:55   

Płyn gotuje sie bez wyraźnego powodu więc.

Ja bym wymienił korek na zbiorniczku wyrównawczym.

I odpowietrzył układ chłodzenia, jeżeli jeszcze nie jest odpowietrzony.
 
 
gorgoroth80 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 138
Skąd: Zabrze