Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25 idt '00] szarpanie i zgasl - Pompa Vp30 padla
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25 idt '00] szarpanie i zgasl - Pompa Vp30 padla
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sie 03, 2010 09:37   [R25 idt '00] szarpanie i zgasl - Pompa Vp30 padla

Witam was,

kto tutaj mowil z pompa Vp30 jest dobra :wink: Niestety utknolem na autostradzie dzis w nocy R 25 35km od celu czyli Alp w Austrii :nook: :twisted: Auto zaczelo nagle szarpac i nie reagowalo na gaz i przy zjezdzie z autotrady po prostu zgaslo i juz nie odpali.

Z plakiem odpala ale po chwili gasnie czyli padla pompa a raczej ten glupi tranzystor i to dokladnie przy 206.000km :sad: Niestety do Polski mam stad teraz ponad 1000km i nie wiem co teraz zrobic.

Dwzonilem do serwisu co naprawia pompy w Grazu ale koszt mi mowil facet 780Euro :/ Chyba ja wykrece i bym jakos wyslal do Polski zeby naprawili. Niestety mam strasznie wony internet tutaj i szukanie na forum trwa bardzo dlugo.

Mogl bys mi ktos np Jugol dc jakies namiary na jakas firme co naprawia te pompy :?: :wink: Bym byl bardzo wdzieczny.

Fajnie sie urlop zaczal naprawde :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 03, 2010 09:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Sie 03, 2010 13:31   

KONTAKT: CHIPCAR ul. Orla 42 43-210 Kobiór tel. 0-885-192-943
:ok:
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Sie 03, 2010 15:04   

Ło Jezu...
Przykro mi Remi...
Szybciej wstawiam wtryski od SDi, bo nie chce tak samo skończyć :P
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Wto Sie 03, 2010 15:31   

Remi poszło sms-em :ok: i nie demontuj całej pompy- tylko sam sterownik- 15 min. roboty. I ślij to jakimś DHL-em, to nawet po opłatach zamkniesz się w 700pln, tak myślę :taa:

[ Dodano: Wto Sie 03, 2010 15:31 ]
tu masz pokazówkę, jak go zdemontować bezpiecznie i szybko :

http://www.youtube.com/watch?v=BUXHxXUdB3U
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Sie 03, 2010 16:34   

http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jak wymontujesz to raczej zwykły zdolny elektryk Ci to zrobi :)
I ja chyba tak zrobie jeśli nie daj Boże mi kiedyś padnie. Wymontuje, zaniose do normalnego elektryka. Pokaże filmik i tyle :P
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Wto Sie 03, 2010 16:45   

elektronika, elektronika :) , a swoją drogą dziesiątki tych co na tym zarabiali, pewnikiem gościa teraz przeklinają :lol:
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Sie 03, 2010 18:31   

No ja 7 stów na pewno za takie coś nie dam ;) Pewnie każdy inny nienastawiający się tylko na pompy, ale na ogólnie elektronikę to samo za 100 PLNów zrobi :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sie 03, 2010 18:43   

ahhh szkoda gadac auto stoi na parkingu :wink: Tyle dobrze ze nie ma zadnego zakazu i moze tak stac tam. 700zl to i tak tanio za naprawe i mi nawet warto zainwestowac bo nie mam tutaj lutownicy ani teraz ochoty to lutowac. :wink:

Ja te filmiki znam ale juz nie pamietam dokladnie jak sie sterownik wykreca. Cos mi tutaj youtube nie dziala ale dam jakos rade :mrgreen: Dokladnie autko zgaslo pzy 206.000km :razz: Wiec niech sie nikt nie ludzi ze mu nie padnie :wink: Przy 150.000km mozna zaczac odkladac kase :wink: Dobrze ze mam jeszcze jakos na boku kase to pojdzie w naprawe. Nie sadzilem ze tak szybko padnie. :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Wto Sie 03, 2010 18:46   

Remi55 napisał/a:
kto tutaj mowil z pompa Vp30 jest dobra

...to na pewno nie byłem ja :niee:

[ Dodano: Wto Sie 03, 2010 18:46 ]
Krzysi3k napisał/a:
No ja 7 stów na pewno za takie coś nie dam ;) Pewnie każdy inny nienastawiający się tylko na pompy, ale na ogólnie elektronikę to samo za 100 PLNów zrobi :)


...to była kwota orientacyjna jaką by zapłacił Remi wraz z kurierami w obie strony Austria- Polska- Austria, mnie to wyniosło z kurierami 450 pln i nie żałuję ani złotówki :)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sie 03, 2010 18:48   

Albo moj 2.plan jest taki ze pojade do polski i przywioze swoja pompe mechaniczna i ja wmontuje bo nawet bez sterownika pompa dziala :wink:

[ Dodano: Wto Sie 03, 2010 18:48 ]
No zobaczymy ile to bedzie kosztowac :)

zrobie tak jak tutaj pisze:
http://www.vp44diesel.de/de/demontage-vp3044
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Wto Sie 03, 2010 18:49   

Remi55 napisał/a:
Albo moj 2.plan jest taki ze pojade do polski i przywioze swoja pompe mechaniczna i ja wmontuje bo nawet bez sterownika pompa dziala :wink:


...mówisz o VP- 37, że będzie lottać bez żadnego problemu ??
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sie 03, 2010 18:54   

Jugol, Nie Vp37 ta moja z Rovera SD co jest mechaniczna pompa :) Lata bez komputera ale auto ma troche mniej mocy ale jedzie.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Wto Sie 03, 2010 18:59   

Remi mówimy o tej pompie :

http://www.mrgadgetuk.com...Box%20VP/04.jpg

...czyli o VP-37 :taa:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sie 03, 2010 19:23   

Jugol, No ta z linku jest od SDI nie od SD :wink: Taka nawet tutaj bym za free dostal bo znalazlem na zlomie :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Wto Sie 03, 2010 19:32   

to co siedzi w SD ?? , już lukam , bo zgłupłem :głupek2:

[ Dodano: Wto Sie 03, 2010 19:32 ]
już widzę, że coś innego, ale jaki to ma symbol ?
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Sie 03, 2010 20:17   

Remi55, a VP37 komp nie ogarnie? Może ze złomu wymontuj razem z kompem? ;)
Potem będziesz zawsze mógł opchnąć...
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Wto Sie 03, 2010 20:18   

już znam symbol tej Twej pompki od SD, Bosch VE :
http://www.google.pl/imgr...%26tbs%3Disch:1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Sie 04, 2010 20:49   

I Houston mamy problem, odkrecilem wszystkie sruby od ECU pompy niestety nie udalo odkrecic jednej sruby od tego czujnika walu wpompie co jest zalany Dieslem. Pekli mi dwa klucze i przy 3. kluczu Torx 10 wyrobil sie gwint w srubie i nie odkrece tego :neutral:

CO teraz kurcze zrobic, chyba calkiem utknolem :neutral:

A drugie pytanie jak sie do skreca znow do kupy to trzeba jakos paliwa nalac do pompy czy moze tam byc powietrze bo tak znow poskrecalem i troche ropy przez chusteczke wyciagnalem :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Sro Sie 04, 2010 21:53   

Remi, nic się nie zalewa, składasz to do kupy jakeś to rozbierał, tylko w odwrotnej kolejności, następnie popuszczasz odpowietrznik na pompie i machasz gruchą aż poleci Ci ciurkiem paliwko, następnie popuść min. jeden przewód na wtrysku i też pompuj gruchą, lub zakręć rozrusznikiem- najlepiej jak są dwie osoby wtedy jedna od razu dokręca po odpowietrzeniu przewód.

[ Dodano: Sro Sie 04, 2010 21:53 ]
To w sumie nie pozostaje Ci nic innego jak albo całkowity demontaż pompy- współczuję, lub magik na miejscu, który by wlutował nowy tranzystor, ale wiem , że to chyba tam nierealne będzie ;/
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Sie 04, 2010 23:10   

Jugol, Dziekuje za info wiec tak jeszcze zrobie choc nie bede odpowietrzal ny wytrskach w sumie :wink:

Nie wiem kto ta srube takw pompie dokrecil ze nie da rady jej odkrecic. Pierwsza od czujnika polozenia poszla a w tej 2. sie gewint zepsul dwie nasadki urwane i przy 3. nasadce sie gwint od torx zjechal :sad:

Demontowac tego nie bede zostawie najwyzej tak tutaj Rovera i wroce pociagiem i kiedys go moze jakos z holuje :evil: Mam dosc tego. :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25, 2.0] - pompa wtryskowa padla - jaka zakupic?
kayunia Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Nie Paź 13, 2013 11:38
kayunia
Brak nowych postów [R25,1.4]Padla mi uszczelka pod glowica-auto zgaslo...!
RR25 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Wto Cze 25, 2013 17:22
RR25
Brak nowych postów [R 25 iDT]Problem po awarii sterownika pompy VP30
Jugol Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sro Paź 28, 2009 23:37
Jugol
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [Rover 25] Dla wszystkich odnośnie POMP VP30
Cezool Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Czw Lis 14, 2013 14:11
Raptile
Brak nowych postów [R216 Si] Zgasl i nie chce odpalic.
RadZiu7 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 19 Nie Kwi 24, 2011 01:46
RadZiu7



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink