Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Hamulec ręczny ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: maciej
Czw Lis 18, 2010 09:29
[R620] Hamulec ręczny ?
Autor Wiadomość
maG_xx 



Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 100
Skąd: janow



Wysłany: Wto Paź 05, 2010 12:42   [R620] Hamulec ręczny ?
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994

witam, ostatnio zakupiłem komplet klocków na tyl samochodu po zdemontowaniu starych stwierdziłem ze jeden z cylinderków stanoł, uległa zniszczeniu gumka która zabezpiecza sworzeń, zakupiłem nowe dwa komplety naprawcze oraz jeden sworzeń bo był pordzewiały.
Do tego przetoczyłem jedną tarcze bo były na niej wżery i była troszeczke krzywa.
po założeniu wszystko ok tylko tylko ręczny bardzo słabo trzymał po maxymalnym naciagnięciu. Po tygodniu stwierdziłem ze musze przetoczyć też drugą tarcze, przetoczyłem skręciłem wszystko i jeszcze gorzej bo ręczny juz wcale nie trzyma !! !
Sprawdzałem na cylinderakach recznie sworzen jest wypychany, nowe gumki, klocki, tarcze przetoczone a recznego nie ma !?
Zastanawia mnie tylko czy sworzeń nie za daleko wkręciłem jak zakładałem zacisk na tarcze, bo musiałem go cofnąć bo sie nie mieścił na klockach, jak myślicie ?
_________________
16' ARTEC.MichelinEnergy205/60-PionnerDEH-P9800BT+400WVoiceKraft+Subbufer
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Lut 25, 2011 21:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Paź 05, 2010 12:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
andrewk 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 42



Wysłany: Wto Paź 05, 2010 12:54   

a próbowałeś podciągnąć linke ?? ?
_________________
AgroDane
Przewodnik Grzybiarza
 
 
maG_xx 



Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 100
Skąd: janow



Wysłany: Wto Paź 05, 2010 13:51   

oczywiście podciągnąłem ją nawet do takiego stopnia ze juz na ząbki nie chce zaskakiwać, a nie hamuje dalej ?
Gdzieś widzialem na forum wypowiedz ale teraz nie mogę znaleźć, ze pompuje się pedał hamulca na wyłączonym silniku a poźniej zaciaga reczny czy cos takiego..
_________________
16' ARTEC.MichelinEnergy205/60-PionnerDEH-P9800BT+400WVoiceKraft+Subbufer
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Paź 05, 2010 18:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jarekft 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 73
Skąd: Sulechów

Rover 600

Wysłany: Wto Paź 05, 2010 19:35   

Witam .postapiles zgodnie z instrukcją naciągania ręcznego
1;odpiąć obie linki od regulatorów
2.popompowc pedałem tak ze 3 razy
3.poluzować linke pod [podlokietnikiem
4.rozruszać jesli jest taka potrzeba samoregulatory
5.podpiąć linki sprzwdzić reczny ewentualnie podkrecic

jak to nie zadziala to czyszczenie tłoczków i samoregulatorów

ps uzywać szukaj
 
 
maG_xx 



Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 100
Skąd: janow



Wysłany: Wto Paź 05, 2010 22:40   

tłoczki chodzą bardzo dobrze ! założone nowe zestawy naprawcze, sam recznie sie bawiłem i patrzyłem czy wypycha sie.
Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz bo nie są jeszcze w 100 % odpowietrzone chamulce, czy moze być taka przyczyna ?
_________________
16' ARTEC.MichelinEnergy205/60-PionnerDEH-P9800BT+400WVoiceKraft+Subbufer
 
 
jarekft 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 73
Skąd: Sulechów

Rover 600

Wysłany: Sro Paź 06, 2010 09:22   

Brak odpowietrzenia na pewno morze odznaczac sie brakiem recznego jaki nożnego

1.odpowietrz
2.sprawdz dzialanie
najważniejsze ja podczas wymiany klocków poluzowałem tylko linke obie wisialy luzno a recznego niebyło ważne jest odpięcie linek z zacisków aby samoregulatowy wróciły na swoje miejsce. Po tej operacji po podpięciu linek mimo calkowitego (3-4gwinty)do konca sruby w kabinie linki byly tak napiete ze musiałem odkręcic prawie do tego momentu srube kabinowa ze bałem sie ze spadnie i nie dam rady jej zalozyc teraz reczny idzie bardzo delikatnie ale hamowanie zaczyna sie od 2 ząbka na 4 auto staje
 
 
Kot 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 579
Skąd: Siedlce

Rover 400

Wysłany: Sro Paź 06, 2010 09:44   

jarekft, ja w infodacie mam troche inne dane na temat tego, na ktorym zabku powinien brac reczny :)
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Sro Paź 06, 2010 09:58   

Według manuala Hondy Accord ma to być 7-11 ząbek do zablokowania :wink: .

_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
jarekft 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 73
Skąd: Sulechów

Rover 600

Wysłany: Sro Paź 06, 2010 10:14   

Ale oczywiście ja nie napisałem że tak ma być,napisalem żę od 2 zaczyna sie hamowanie na 4 auto wyrażnie zaczyna zwalniac i sie zatrzymuje nie używam ręcznego do wariactw .ale przy testach po wymianie klocków czyszczeniu i regulacji zacisków taki byl efekt na chwile obecną auto (ręczny)zatrzymuje pojazd gdzieś w połowie pracy dzwigni ręcznego nie wiem ile jest to ząbków wiadomo jest że klocki musza sie ulożyc i w międzyczasie wskazane jest aby podregulowywac linki od czasu do czasu .Poprostu po poście wywnioskowalem ze kolega ma jakies pojęcie o mechanice skoro sam rozbieral i czyścil zaciski
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Sro Paź 06, 2010 10:19   

U mnie ręczny działa bdb, całkowite zablokowanie kół następuje po zaciągnięciu dźwigni w okolicę 8-9 ząbka :wink:
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
maG_xx 



Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 100
Skąd: janow



Wysłany: Sro Paź 06, 2010 11:00   

hamulce są , ale jeszcze nie taki jak byc powinny. 2 razy juz odpowietrzałem po przejechniu kilku kilometrów, i za kazdym razem jeszcze było powietrze. W zeszłym sezonie jak wykręciłem cilinderki całkowicie to musiałęm kupić pompe nową bo sie nie dało odpowietrzyć!
Czekam na kumpla i biore sie za powtórne odpowietrzanie, linki juz wypiete z cylinderków zobaczymy czy sprawdzi sie wyżej opisany sposób


Pomogło odpowietrzanie, 2 razy poszło jeszcze powietrze z lewego koła.
Założyłem linki i koła stoją. jedna linka jes tak jak by bardziej wyciągnieta. Podczas zakładania linek było to widać, musiałem poluzować po popielniczka linke aby założyc drugą linke na cylinderek.
nie naciagałem go jeszcze dobrze aby się klocki dobrze dotarły
_________________
16' ARTEC.MichelinEnergy205/60-PionnerDEH-P9800BT+400WVoiceKraft+Subbufer
 
 
siema977 



Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 49
Skąd: maszewo



Wysłany: Wto Paź 12, 2010 11:37   

a co gdy dzwignia nie dotyka sworznia tak jak na rysunku
 
 
karino 



Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 52
Skąd: Puławy



Wysłany: Wto Paź 19, 2010 10:40   [600] sdi

na jakiej zasadzie działa hamulec recxzny w roverku 600sdi? chce wymienic tarcze i klocki ale do recznego nie moge nic znalesc Prosze o podpowiedz

[ Dodano: Wto Paź 19, 2010 10:40 ]
koledzy czy rozmiary tarcz 282 wystepowały tylko w automacie a w manualu 260?
 
 
 
jarekft 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 73
Skąd: Sulechów

Rover 600

Wysłany: Wto Paź 19, 2010 10:42   

siema977 podejrzewam że wtedy masz lekko podciągnięty ręczny który do końca nie odbija

karino mam fotorelacje z wymiany i naprawy ale żaden z Administratorów nie odpowiedział na mojego meila nie jest to moja fotorelacja może dlatego ale niema autora i waży 32mb
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Wto Paź 19, 2010 12:02   

Zaraz wrzucę fotorelację w PDF to sobie pobierzecie :wink: .

O proszę :razz: :

http://rapidshare.com/fil...7_rover_600.pdf
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
jarekft 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 73
Skąd: Sulechów

Rover 600

Wysłany: Wto Paź 19, 2010 12:23   

Właśnie mam ten sam plik tylko umnie waży 32mb zapomniałem że mamy coś takiego jak pdf :oops:

http://rapidshare.com/fil...ulec_reczny.rar
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Wto Paź 19, 2010 12:35   

karino, 282mm byly w 623, 620Ti
U Ciebie sa 262mm, ale tutaj mowimy o przednich hamulcach.
Z tylu sa takie same w kazdej 600.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
daro300 



Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 2
Skąd: rochale



Wysłany: Sro Paź 27, 2010 12:09   

Czesc mam problem z recznym w moim roverku 600.Reczny nie dzialal wiec wziolem sie do roboty podnioslem tyl,zdiolem oslony wyczyscilem napinacze [sprezyny],poluzowalem linki pod lokietnikiem,prubowalem odczepic z tylu od napinaczy i wtedy zaczely sie schody.Okazalo sie ze sa zamontowane na srobki i nie mozna ich odkrecic uzywalem wd40,nie chcialem ich obcinac bo nie mam nowych.Wiec ograniczylem sie do dokladnego oczyszczenia i rozruszania napinaczy podciagniecia recznego w kabinie.Kiedy skaczylem reczny zaczol troche pracowac ,kiedy wciskam pedal hamulca i zaciagam reczny to trzyma.Prosze o pomoc moze trzeba wy mienic linki bo sa juz stare.

_________________
 
 
jarekft 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 73
Skąd: Sulechów

Rover 600

Wysłany: Sro Paź 27, 2010 16:25   

daro300 zerknij 2-3 posty wyżej masz dokładnie opisane w plikach do pobrania co i jak prościej się już nie da
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Sro Paź 27, 2010 19:29   

Perez napisał/a:
282mm byly w 623, 620Ti
były też w wersji ze skrzynią Automat 620 i 623 :razz: :wink: .

daro300, zobacz na mój poprzedni post, masz tam fotorelację w pdf :wink: .
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Hamulec ręczny
przemo191180 Rover serii 600, Honda Accord 11 Wto Lis 03, 2009 16:15
mcteusz
Brak nowych postów [620 SDI] Hamulec Reczny - co to jest?
maxtczew Rover serii 600, Honda Accord 1 Sro Sty 15, 2014 20:08
szafa
Brak nowych postów [R600] Hamulec ręczny
Nie zapieczony a nie działa
przemek199 Rover serii 600, Honda Accord 9 Sob Lut 13, 2010 11:13
sTERYD
Brak nowych postów [R618] Hamulec ręczny
Andrz Rover serii 600, Honda Accord 13 Nie Lis 02, 2014 11:25
Zubek
Brak nowych postów [R600] Hamulec ręczny ?
maG_xx Rover serii 600, Honda Accord 3 Pon Maj 18, 2009 21:02
maG_xx



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink