Forum Klubu ROVERki.pl :: Następca Coupe, czyli Markzo i MG ZS 180
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Następca Coupe, czyli Markzo i MG ZS 180
Autor Wiadomość
Bidi
[Usunięty]






Wysłany: Pon Paź 25, 2010 16:54   

autko na 100 % nie bylo bite i malowane bo ogladalem sam go jak bylo to autko na gieldzie w lublinie :) ogolnie autko warte ten ceny za taki stan jaki prezentuje :) milego uzytkowania :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Paź 25, 2010 16:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Paź 25, 2010 19:49   

nie ma to jak dobra wiadomość ;) dzięki wielkie Bidi ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Paź 25, 2010 21:05   

ja to czekam aż się chłopak odkuje i dmuchnie ten silnik kompresorem to było by coś :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
faecd 




Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Pon Paź 25, 2010 22:21   

Markzo napisał/a:
za 10 000
wow sporo...ale Ty tam miales chyba silnik 1.6? czy 2.0T?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
des 



Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Pon Paź 25, 2010 23:36   

1.6 Hondy.
_________________
Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Paź 26, 2010 09:15   

aiwer napisał/a:
1.6 Hondy.

dokładnie :)
faecd napisał/a:
wow sporo...

doprowadzenie coupe do takiego stanu jak moje, kosztowało by pewnie nawet więcej, Łukasz któy ją kupił, przerejestrował na siebie i śmiga, bo w zasadzie nie ma nic do roboty na już :)
dobryziom napisał/a:
ja to czekam aż się chłopak odkuje i dmuchnie ten silnik kompresorem to było by coś

heh...jeździ taki ZS w UK:
http://www.youtube.com/wa...feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=K43zN2OazBQ

ja narazie o takich modach nie myśle ;) ogarnąć VIS na alu kolektorze, do tego jakiś miły wydech i szperka z coupe turbo :) bardzo jestem ciekaw, czy ecu master dał by rade w 2.5 ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
faecd 




Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Wto Paź 26, 2010 12:25   

A po mojemu to nic nie kombinuj w aucie. Poza kolorowymi zawieszkami zapachowymi i postojowkami led ja bym nie ruszal nic.

Silnik ten jest dosc oporny do modyfikacji...chodzi o ogolna latwosc, wiedze i dostepnosc czesci do wymiany. Jezeli chciales kupic auto by zmodyfikowac silnik prosze bardzo bylo mazde mx 5 kupic tam z silnika 1.8 idzie nawet 300 koni wyciagnac i to bez wiekszego problemu.

Zreszta jezeli mowisz, ze w ZSie jest ta "wspaniala" skrzynia PG1 ktora przy silniku K seriii 1,6 111KM potrafi dac dupy to przy mocniejszej wersji 2,5 KV6 tym bardziej padnie predzej czy pozniej...i po co... ;P
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Paź 26, 2010 12:47   

faecd napisał/a:
A po mojemu to nic nie kombinuj w aucie. Poza kolorowymi zawieszkami zapachowymi i postojowkami led ja bym nie ruszal nic.

nie ma takiej opcji :P mam alergie na te zapaszki :D
faecd napisał/a:
Silnik ten jest dosc oporny do modyfikacji...chodzi o ogolna latwosc, wiedze i dostepnosc czesci do wymiany. Jezeli chciales kupic auto by zmodyfikowac silnik prosze bardzo bylo mazde mx 5 kupic tam z silnika 1.8 idzie nawet 300 koni wyciagnac i to bez wiekszego problemu.

tu bym się kłucił, mazda wcale nie jest taka wspaniała do tuningu, tak samo jak honda, jesto to bardzo droga impreza. Czy jest oporny? skoro po wydechu,podłubaniu dolotu i czipsie wypluwa nawet 210-215KM to chyba nie jest tak jak mówisz :)
faecd napisał/a:
Zreszta jezeli mowisz, ze w ZSie jest ta "wspaniala" skrzynia PG1 ktora przy silniku K seriii 1,6 111KM potrafi dac dupy to przy mocniejszej wersji 2,5 KV6 tym bardziej padnie predzej czy pozniej...i po co...

PG1 była przy 1.8, przy 1.6 było to samo co przy 1.4, podobno w zs/zr były juz jakieś poprawione PG1, okaże sie :) narazie priorytet to ogarnięcie VISu :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tronsek 




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Wto Paź 26, 2010 12:47   

faecd napisał/a:
PG1 ktora przy silniku K seriii 1,6 111KM
Skrzynia PG1 nie była montowana do tego silnika. Do 1,6-K-series jest przewidziana skrzynia R65.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
UniculTLX 




Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 176
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Paź 26, 2010 14:34   

Co tu dużo mówić, bardzo fajny samochodzik :wink: Wg mnie najlepiej utrzymać autko z zewnątrz w pełnym oryginale, a pod maską pomodzić będzie można, ale chyba na tą chwilę standardowe 180 wystarcza Ci w zupełności :razz:
 
 
 
Ciufa 




Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Wto Paź 26, 2010 14:38   

UniculTLX napisał/a:
Wg mnie najlepiej utrzymać autko z zewnątrz w pełnym oryginale,

byzydura ;)
spojler na tylnej klapie musi byc duuuuży :D
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Paź 26, 2010 16:51   

big wing rulez, po prostu tam pasuje ta lotka x-powera :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Paź 26, 2010 19:42   

faecd napisał/a:
wow sporo...


wszyscy by chcieli za darmo... na allegro znajdziesz coupe nawet za 2-3tys. tylko co z tego jak to żywe trupy...

Markzo napisał/a:

heh...jeździ taki ZS w UK:


no brzmi ciekawie :)

Markzo napisał/a:

ja narazie o takich modach nie myśle ;) ogarnąć VIS na alu kolektorze, do tego jakiś miły wydech i szperka z coupe turbo :) bardzo jestem ciekaw, czy ecu master dał by rade w 2.5 ;)


pewnie ze by dał wydech dolot podciągacie trochę map i już to będzie inaczej wyglądać :)

faecd napisał/a:
Silnik ten jest dosc oporny do modyfikacji...chodzi o ogolna latwosc, wiedze i dostepnosc czesci do wymiany. Jezeli chciales kupic auto by zmodyfikowac silnik prosze bardzo bylo mazde mx 5 kupic tam z silnika 1.8 idzie nawet 300 koni wyciagnac i to bez wiekszego problemu.


a czemu piszesz ze oporny bo mało osób go robiło? silnik jak silnik modyfikacje typu dolot wydech plus strojenie to żadna filozofia a przyrost już widoczny. mx5 300km bez większego problemu? człowieku ludzi i sprzętu... a potem spróbuj tym pojechać...

faecd napisał/a:

Zreszta jezeli mowisz, ze w ZSie jest ta "wspaniala" skrzynia PG1 ktora przy silniku K seriii 1,6 111KM potrafi dac dupy to przy mocniejszej wersji 2,5 KV6 tym bardziej padnie predzej czy pozniej...i po co... ;P



hmmm a co masz do tej skrzyni użytkujesz ja ze tak ci nie pasuje? ja po regeneracji jestem bardzo zadowolony mimo ze musi znosić 330Nm... nie wiem ile więcej by wytrzymała ale do ZS nawet po zrobieniu tego co wyżej to świat i ludzie....
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
des 



Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Wto Paź 26, 2010 20:38   

Markzo, może by tak przemalować felgi na czarno?
_________________
Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
 
 
 
faecd 




Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Wto Paź 26, 2010 20:49   

Dzieki za poprawki...ale ja tam nadal bede sceptycznie nastawiony do rovera, a tym bardziej do odgrzewanych kotletow w postaci mg zs...


Ale badz co badz mg zs to fajne autko :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Paź 26, 2010 20:55   

faecd napisał/a:
Dzieki za poprawki...ale ja tam nadal bede sceptycznie nastawiony do rovera, a tym bardziej do odgrzewanych kotletow w postaci mg zs...


ale o co chodzi z tymi kotletami? ZS180 na ma prawdę bardzo fajny agresywny wygląd którego daleko by szukać w samochodach z tego rocznika i za ta kasę... może silnik nie jest jakiś super wyścigowy ale odpycha się żwawo i daje bardzo przyjemny pomruk V6.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
faecd 




Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Wto Paź 26, 2010 20:56   

:) nvm, fajna bryka i tyle
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Paź 26, 2010 23:07   

hmm, faecd jeździłeś kiedykolwiek czymś, co ma pod maską KV6? odgrzewany kotlet? :roll: heh, spoko... felgi nie zmienią koloru, jak coś to zmienie felgi na takie, żeby ET zrównało felgi z nadkolami, może poza lepszym wypełnieniem nadkoli poprawi to jeszcze prowadzenie :)

Przed kupnem ZS przymierzałem się do ex Docentowego Tomcata, jednak wizja 200konnego coupe niezbyt przypadła do gustu reszcie domowników :( zwłaszcza tacie.

BTW, wykonałem pare pomiarów :) sprintu 0-100 nie mierzyłem, bo przy takiej temp i mokrej jezdni te 100km/h osiągam w miejscu paląc opony na 2 biegu :/

60km/h do 100km/h na 4 biegu: 6,5s
60km/h do 100km/h na 3 biegu: 4,5s

co myślicie o tym?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Paź 27, 2010 00:30   

Markzo napisał/a:
60km/h do 100km/h na 4 biegu: 6,5s

to mam w alfie ;)

Markzo napisał/a:
60km/h do 100km/h na 3 biegu: 4,5s

tego nie mierzyłem, ale na moje koślawe oko nie dam rady takiego czasu wyciągnac na 3 alfą bo mi powyżej 3800 obr moment leci na pysk ;)

aaaaai drobny drobiazg ... Ty jeszcze pewnie na 2 możesz to zmierzyć :P :D :lol: ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 27, 2010 06:43   

tak Brcik, 2 bieg kończy się w okolicach 120km/h :P dziś może to zmierze :) a te wyniki wyżej, ujdą czy kiepsko jak na 2.5? nie bardzo mam z czym porównać, ciężko o takie czasy w necie :/
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Nastepca R75
menior Offtopic 1 Nie Paź 24, 2010 14:33
zuber84cool
Brak nowych postów Nowy model MG7. Następca poprzedniej wersji (znany jak R 75)
Gość Offtopic 30 Pią Lut 18, 2011 10:35
maciej
Brak nowych postów Najlepszego Markzo
Ciufa Offtopic 28 Czw Sty 19, 2012 12:29
Lukasz_Konin
Brak nowych postów Podziękowania dla Jugola i Markzo...
Hrabia Offtopic 0 Nie Sie 04, 2013 00:05
Hrabia
Brak nowych postów Życzonka urodzinowe dla Markzo ;-)
TIGER Offtopic 30 Wto Sty 18, 2011 21:06
Dydo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink