Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 200] To już HGF czy może zwykły wyciek?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 200] To już HGF czy może zwykły wyciek?
Autor Wiadomość
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Pią Lut 25, 2011 20:01   [R 200] To już HGF czy może zwykły wyciek?
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

Witam, mam taki problem w moim R 1.4 8V, że od około roku ucieka mi płyn z zbiorniczka wyrównawczego, mam kożuch no i pływa sobie olej w zbiorniku - nie dużo ale sobie pływa. Nawet po kompletnej wymianie płynu w zbiorniku mam po paru dniach osad na korku i znów olej sobie tam pływa.

Ale tak już mam od prawie roku i tak gdzieś na 1000km znikało mi 1L płynu - no a że koszt nie duży to sobie dolewałem ciągle i tak śmigam od roku auto się nie grzało ani nic.

No ale ost sprawdzałem uzupełniłem wszystko, zrobiłem 500km i nagle z nawiewu lodowate powietrze. Więc staję na stacji spr - oczywiście płynu nie ma ale 1 raz tak dużo go wsiąknęło, że zbiorniczek był pusty ! po 500km !

No a że na stacji drogo a do Tesco miałem ok 7km to wsiadłem w auto podjechałem na tesco i kupiłem 5L tego co zawsze (Dymogel czy jakoś tak) no i leje, leje, leje.... I weszło ponad 2.5L...

Czyli przez 500km wsiakło ponad 2.5L a zawsze na takim dystansie max 500ml wsiąkało przy mocnym deptaniu.

No i nie wiem co teraz.. 7km zrobiłem bez 2.5L w chłodnicy a silnik równe 90 stopni trzymał ani drgnęła wskazówka. Zalałem 2.5L dojechałem do domu jeszcze kolejne 10km no i ciepło było wszystko grało. I nie wiem co teraz - ogólnie oleju to on nie zjada albo ja nie potrafie korzystać z bagnetu ale zawsze mieści się między min/max (bliżej max)

No i nie wiem czy to HGF już czy nie? Wiem, że auto powinno się zagrzać a moje się nie zagrzewa

Powinnien być taki kożuszek - no i jest
Olej powinien być w zbiorniku - no i jest
Uciekac powinno - no i ucieka

Auto stało na suchym asfalcie przez 2h przepalane co pewien czas i gazowane - ani kropelka nie spadła na ziemię więc nie wiem czy to HGF już wkroczył czy :\

Na 100% nie będę tego naprawiał tylko zmieniać będę silnik na 1.6 już znam wszystkie ceny itp 1.5000 z robocizną a swój w rozliczeniu oddaję (+ później inne koszty związane z podpięciem LPG itp) ale sam silnik + rozrząd + płyny to 1500 mnie wyniesie więc cena do przyjęcia bo za uszczelkę wołają 700-800 z robocizną więc lepiej skorzystać i silnik wymienić. no ale chciałem do wakacji dociągnąć bo mi dziennie auto potrzebne.

I jak myślicie - to już HGF i trzeba inwestować 1500 ?

I pytanie nr 2 czy ten silnik 1.8 120km z landrovera pociągnie na tej mojej skrzyni (bodajże R65) czy trzeba zmieniac skrzynię na PG1 (i jakie ewentualnie tego koszty?) ? i lepiej jak już wywalać hajs to wsadzić 1.8 120 czy nie kasprować i plug&play 1.6 ? zawsze pare koni i sekunda do 100 mniej :mrgreen:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lut 25, 2011 20:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Gruby530d 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 86
Skąd: Szczucin

MG ZR

Wysłany: Pią Lut 25, 2011 20:07   

Uszczelka. Lepiej to zrob bo albo sie zatrze, albo narobi takiego syfu. Ze po wymianie uszczelki, bedziesz to plukal 10 razy i dalej bedzie wszytsko zatkane. Oleju nie ubywa bo wody przybywa- woda zamiast oleju= silnik kaput
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Pią Lut 25, 2011 23:05   

koszty silnika 1,8 i zalozenie to koszt dwa razy wyzszy niz 1,6. u ciebie dochodzi przerobka instalacji bo masz chyba na jednopunkcie?
1,6 do takiego samochodu to juz w 100% ci wystarczy.
 
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Sob Lut 26, 2011 00:13   

nie, już montowali u mnie multiwtrysk z tego co mi wiadomo : D

A silnik 1.8 i 1.6 kosztują mnie tyle samo tylko nie wiem jak z montażem i tą skrzynią

Nie mówimy oczywiście tutaj o 1.8 VVC z zmiennymi faami co ma 145 koni tylko zwykłym 1.8 16V co ma 120koni
 
 
Gruby530d 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 86
Skąd: Szczucin

MG ZR

Wysłany: Sob Lut 26, 2011 11:22   

Mam calego swapa 1,8 vcc za 2500zl
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Sob Lut 26, 2011 14:04   

memphisto napisał/a:
nie, już montowali u mnie multiwtrysk z tego co mi wiadomo : D

A silnik 1.8 i 1.6 kosztują mnie tyle samo tylko nie wiem jak z montażem i tą skrzynią

Nie mówimy oczywiście tutaj o 1.8 VVC z zmiennymi faami co ma 145 koni tylko zwykłym 1.8 16V co ma 120koni

silniki 1,4 1,6 1,8 16V sa tej samej wielkosci,takze skoro masz na podoredziu 1,8 to zakladaj.
 
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Sob Lut 26, 2011 22:36   

Gruby530d napisał/a:
Mam calego swapa 1,8 vcc za 2500zl


no ale ja nie mam ni nikt mi tego nie zrobi tutaj :cry: muszę zadowolić się 1.8 120koni

Dziś oficjalnie dopadł mnie HGF

po 5km 2.5L płynu z zbiornika wsiąkło kopcił na biało jak dymnica na dyskotece no i olej ma kolor kawy z mlekiem - nie wspomnę o jakiś maziach na korku itp.

Od pon poszukiwania silnika czas zacząć :mrgreen:

Niestety cena się zwiększy bo auto już nei dojedzie na wymianę silnika i silnik musi trafić do mnie więc pewno w 2.000 się zmieszczę

tylko ciągle wacham się między 1.6 16V a 1.8 (tym 129 koni nie VVC) też 16V

Wydać 1200 na silnik aby nie pasował to niezła kapa... :mrgreen:

[ Dodano: Sob Lut 26, 2011 22:36 ]
w sumie tutaj wszystko wiadome to temat HGF rozwiązany, założę nowy temat o skrzyni bo może innym się przydać : )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214i 1.4] Skąd może być ten wyciek?
Evil3k Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pią Kwi 10, 2009 19:20
szoso
Brak nowych postów [R220 SDi] Wyciek niewiadomego płynu co to może być?
longer46 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pon Paź 12, 2015 17:42
longer46
Brak nowych postów [R25 2.0 IDT]Czy to może być przegub ?
CrazyFish Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 28 Nie Cze 20, 2010 09:40
azor77
Brak nowych postów [r200 1.4 16v 99r.] Czy to może być HGF?
piuntek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sob Wrz 05, 2009 16:55
azor77
Brak nowych postów [ 220 SD, 97] Przekładnia a moze co innego?
debillos Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pon Paź 22, 2007 22:31
debillos



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink