Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZS 2,0 TURBO - 294KM/426Nm!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Raptile
Nie Wrz 06, 2015 11:58
MG ZS 2,0 TURBO - 294KM/426Nm!
Autor Wiadomość
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 04, 2015 09:15   

a ten wskaźnik od boost to tak ma działać? czy powinno od 0 w górę pokazywać? nie jestem obeznany w temacie ;)
_________________
75 Red Edition
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lut 04, 2015 09:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 04, 2015 09:32   

pod obciążeniem pokazuje jak trzeba, na postoju nie napompuje docelowego doładowania :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Sro Lut 04, 2015 10:04   

W benzynie przy zamkniętej przepustnicy w kolektorze dolotowym jest podciśnienie, dodajesz gazu, przepustnica się otwiera i wartość podciśnienie spada po 0, turbo zaczyna pompować i w kolektorze robi się ciśnienie
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 04, 2015 13:09   

dzięki za wyjaśnienie. Znów mądrzejszy jestem
_________________
75 Red Edition
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Lut 04, 2015 13:40   

nawet w torque pro na postoju vacum pokazuje :ok:
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 07, 2015 10:08   

Ja też coś nagrałem ostatnimi czasy ;)
0-100 z lajtowym startem:
https://www.youtube.com/watch?v=0qiuFr9u7nA

60-100:
https://www.youtube.com/watch?v=_7WvJ796LbQ

Do tego wleciały nowe klocki hamulcowe na tył, podregulowałem hebel. Mam nadzieję, że w reszcie ręczny będzie jako taki :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Lut 11, 2015 23:17   

Dobrze to to podaje! :ok:
_________________
Roverlution
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Mar 12, 2015 22:51   

Pomału ruszam z tematem hebli ;) zaciski 4-ro tłoczkowe Brembo i tarcza 300mm. Zobaczymy czy uda się to pożenić ;)


_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Mar 13, 2015 11:10   

o moja zwrotnica :D , pamietaj o mnie Marksiu ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Mar 13, 2015 16:48   

Widzę mercedesy :)
Stalowe zaciski? Ile ważą?
Przymierz felgę bo widzę że zacisk tak samo jak u mnie mocno wystaje na zewnątrz.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Mar 21, 2015 12:08   

zaciski są na moje oko aluminiowe, na wadze łazienkowej 1 pokazał 3,5kg. Tak to zaciski z Mercedesa S-klasy ;)
tutaj fotka z felgą:


Wiossssssna ;) czas na kolejny mały up ;)
poliftowe czarne kierunki siedzą już w obu błotnikach:



Gałka zmiany biegów została wypolerowana:


_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
MatiNitro 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 755
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 23, 2015 18:03   

Gdzie te mody?? :)
_________________
BluebeRRRrrry 75 2.0 CDTi AUTOMAT
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 23, 2015 18:06   

Maniu48 przysłał mi znaczki ;) dzięki!



z bliska ;) carbon + srebrne logo ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pon Mar 23, 2015 18:22   

No i fajno wyszło. Mam nadzieje, że dobrze odtłuściłeś powierzchnie i dogrzałeś nalepki.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3633
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pon Mar 23, 2015 19:31   

Np. myjnia tego nie zdejmie ??
Z karcherem też pewnie trzeba uważać
Ładnie wygląda
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 23, 2015 22:26   

maniu48 napisał/a:
No i fajno wyszło. Mam nadzieje, że dobrze odtłuściłeś powierzchnie i dogrzałeś nalepki.

zrobiłem to dokładnie, zobaczymy jak będzie za chwilę ;)

AndrewS napisał/a:
Np. myjnia tego nie zdejmie
Z karcherem też pewnie trzeba uważać

nie powinno, miałem już drukowane znaczki i nie dał rady temu strumień z myjki bezdotykowej ;) ale się odbarwiły przez zimę ;/
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
gammathough 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 170

MG ZS

Wysłany: Pon Kwi 06, 2015 01:48   

Niecałe 7 sekund do setki *.* i ten HATYSZ :twisted:
_________________
http://f1.bcbits.com/img/0002963056_100.png
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 19, 2015 12:24   

Mały up ;) mod planowany od dawna, zobaczymy czy moje przemyślenia były słuszne ;) komplet uszczelniaczy i uszczelek + wałeczki.

Specyfikacja nie skopiowana od anglików, 280 stopni i lift 8,5 ;) Przerabiane w Rewarze w Krakowie.




_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pon Kwi 20, 2015 22:35   

No i na to czekałem z niecierpliwością :)
Planujesz shamowac go przed i po czy dopiero na koniec hamownia ?
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Kwi 25, 2015 08:57   

Operacja się udała, pacjent żyje :)

Wałki zmienione, uszczelniacze również - wsio orajt. Jak pewnie zauważyła spora część z obecnych na spocie w Zakopcu ludzi, ZS często puszczał duże kłęby dymu siwo/niebieskie z wydechu w różnych momentach. Okazało się, że WSZYSTKIE 16 sztuk uszczelniaczy zaworowych nadają się na śmietnik :/ Były wymieniane przy remoncie silnika jakieś 1,5 roku temu. Żaden nie trzymał się na miejscu, łatwo było je wyjąć kombinerkami, kilka było pękniętych a wszystkie twarde jak plastik. Prawdopodobnie trafiły mi się stare, zleżałe uszczelniacze, firmy FAI.

Całość roboty ogarnął standardowo Kamil ( http://tarnawa-dolna.cyle...a-11413384.html ), uszczelniacze wymienione bez zdejmowania głowicy, nowe popychacze, wałki, simmeringi itp. I jak zwykle jestem bardzo zadowolony, szybko konkretnie i solidnie :ok:

Auto przestało dymić, mam nadzieję, że zmniejszy mu się apetyt na olej :)

Co do samych wałków.... :D Zupełnie zmieniła się charakterystyka silnika. Auto wyraźnie dostało jadu w górnym zakresie obrotów, ciągnie do samej odcinki bez zadyszki, nie puchnie powyżej 5000obr/min. Wydaje mi się, że jest troszkę gorszy spool turbiny, tutaj filmik:
https://youtu.be/JBtBaJDeZ-M

Ciężko mi jednoznacznie stwierdzić na ile jest lepiej/gorzej, ponieważ świruje mi doładowanie, potrafi utrzymywać się na poziomie 0,6b, albo przeładować do 1b, a na filmiku ze wstawaniem turbo trzyma równo 0,9b :/ Muszę sprawdzić szczelność dolotu (jedna obejma nie trzyma na 100%, bo ją oberwałem a nie znalazłem nowej na wymianę na szybko) i przyjrzeć się mbc, bo coś jest nie halo ;) Do tego zmienił się dźwięk, brzmi wyraźnie inaczej, odcnika też jakby była bardziej "widowiskowa", strzela głośniej.

Teraz muszę wystrugać regulowane kółka (będę robił sam) a najpierw podjechać na hamownię :) Podobno przy takich wałkach wyraźna różnica będzie przy przyśpieszeniu wałka ssącego o 2-3 stopnie, sprawdzi się ;)

Jako ciekawostkę wrzucam fotkę, co zostało po czyszczeniu popychaczy :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink