Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 220 Turbo coupe] Jaka turbina ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 220 Turbo coupe] Jaka turbina ?
Autor Wiadomość
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Sro Mar 16, 2011 12:21   [R 220 Turbo coupe] Jaka turbina ?
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994

Witam. Niestety seryjna turbina kończy powoli żywot, puszcza straszne ilości oleju w dolot, luzy są na tyle duże że uszkodzone zostało koło kompresji. I tutaj mam pytanie do ludzi którzy w miarę ogarniają temat. Zastanawiam sie czy jest sens regenerować tę turbinę czy też może rozejrzeć się nad jakąś inną turbiną bardziej wydajną ? Np garret T28 albo jakiś holset ? I czy ktoś wie czy jak by mniej wiecej wyglądał przebieg mocy na t28 przy takim samym doładowaniu co na t25? Czy moc została by taka sama czy by jednak wzrosła ? I przede wszystkim czy np takie t28 zmieści się bez problemu między chłodnicę a blok silnika. Mam ogarnięty cały wydech z nierdzewki i nie za bardzo chciałbym go przerabiać.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Mar 16, 2011 12:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Mar 16, 2011 17:06   

możesz spokojnie zaadaptować T28 z S14 oprócz przekręcenia muszli praktycznie P&P moc powinna być podobna jak w seryjnym s14 czyli 200KM na doładowaniu 0,5bara i już z potencjałem na spokojne 260kucy...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Sro Mar 16, 2011 17:50   

Właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem. W takim razie nie pozostaje mi nic innego jak szukać t28. I później sprawdzenia czy bez programu na 0.85bara da rade. A wiesz może czy przekręcenia muszli jest bezproblemowe ?
_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
bosniak 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2004
Posty: 163
Skąd: Nowy Sącż



Wysłany: Nie Maj 15, 2011 19:19   

Bezproblemowe, w zasadzie sam dasz rade, a komp powinien dać radę z cisnieniem 0,85 bara, u mnie puszczał do 0,89
_________________
MG TF 160 z 2004r.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Nie Maj 15, 2011 19:51   

tylko ze już pompa może nie dać rady... oraz sprzęgło znacznie się ślizgać nie mówiąc o skrzyni.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
bosniak 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2004
Posty: 163
Skąd: Nowy Sącż



Wysłany: Nie Maj 15, 2011 19:52   

miałem 311 nM i 244 km i dawało rade
_________________
MG TF 160 z 2004r.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Nie Maj 15, 2011 19:55   

bosniak napisał/a:
miałem 311 nM i 244 km i dawało rade


ale pompki nie miałeś seryjnej :) do tego regenerowałeś skrzynkę u mnie powyżej 330Nm sprzęgło zaczyna się już ślizgać mimo ze było nowe...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
bosniak 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2004
Posty: 163
Skąd: Nowy Sącż



Wysłany: Nie Maj 15, 2011 19:58   

Nie pompa była seria ale skrzynie robiłem to fakt i sprzegło nowe sachs.
_________________
MG TF 160 z 2004r.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Nie Maj 15, 2011 20:05   

bosniak napisał/a:
Nie pompa była seria ale skrzynie robiłem to fakt i sprzegło nowe sachs.


myślałem ze zmieniałeś :) ja wolałem założyć walboro na wszelki wypadek...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Pon Maj 16, 2011 20:15   

No niestety zakup turbny trochę się odwlecze w czasie bo trochę problemów z silnikiem się porobiło. Cały czas z tym walczę, jutro odbieram głowicę z planowania i zobaczymy jak to bedzie..
Bośniak, praktycznie można powiedzieć, że mam dużo części z Twojego samochodu. Kompletny wydech, szybe, i ostatnio byłem zmuszony kupić silnik. Niestety głowica, poszła na śmietnik, został jedynie dół silnika.
_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
bosniak 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2004
Posty: 163
Skąd: Nowy Sącż



Wysłany: Pon Maj 16, 2011 20:32   

Mój silnik był już mocno wysilony, a po chyba 3 następnych właścicielach to sie nie dziwię, że głowica śmietnik. Mi już stukał wałek rozrządu.
_________________
MG TF 160 z 2004r.
 
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Sro Cze 29, 2011 19:30   

No ruszyło się do przodu. Własnie idzie do mnie t28 podwójnym ball bearingu, także progress jest. Jak założę pojeżdżę trochę to obowiązkowo zdam relacje ; )

Pozdrawiam !
_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Cze 29, 2011 19:43   

Pyros napisał/a:
No ruszyło się do przodu. Własnie idzie do mnie t28 podwójnym ball bearingu, także progress jest. Jak założę pojeżdżę trochę to obowiązkowo zdam relacje ; )

Pozdrawiam !


tak z ciekawosci ile dałes? bo to nie z s14...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Sro Cze 29, 2011 20:20   

Z s14a, z tym że z samego końca produkcji. Przebieg udokumentowany 58tyś mil, ze skrzynią automatyczną. Dałem 1150zł wraz z flanszami od strony zimnej i krucami wodno olejowymi. Także było warto.


Tak z ciekawości ile za zegar egt ?
_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Cze 29, 2011 22:07   

Jeśli faktycznie w dobrym stanie i bez luzów do dobra cena i zacna sprężarka :) dbaj o nią

PS dla forumowiczów EGT 400pln z nowa sondą...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: [r216] kupie zderzak coupe
filipo1992 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
13 Czw Mar 02, 2017 12:10
filipo1992
Brak nowych postów [R 200 Turbo Coupe] Kilka pytań odośnie silnika z Turbo
Vesper416 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
14 Nie Gru 12, 2010 18:19
Pawkaz
Brak nowych postów [R 216 97' Coupe] Uniwersalna sonda lambda - jaka?
Vesper416 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
3 Sob Lip 10, 2010 09:00
alek65
Brak nowych postów [R 220 turbo coupe] Problem z hamulcami
Pyros Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
3 Nie Wrz 12, 2010 12:48
Pyros
Brak nowych postów [220 coupe turbo] dziurawa chłodnica ;/
mlody975 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
5 Sob Lis 30, 2013 20:57
Rhos



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink