Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 420 D] Poszukuję speca od pompy VP37
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 420 D] Poszukuję speca od pompy VP37
Autor Wiadomość
harpagon83 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 39
Skąd: Grunberg

Rover 400

  Wysłany: Pon Lut 21, 2011 12:59   [Rover 420 D] Poszukuję speca od pompy VP37
Typ: D Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam!
Szukam mechanika zajmującego się uszczelnianiem pomp wtryskowych Boscha vp37 z okolic lubuskiego, dolnego śląska i wielkopolski. Jedyny namiar jaki dostałem to Świebodzin -serwis boscha, ale tam chcą za uszczelnienie (bez wyjęcia i wsadzenia z powrotem) 750 pln :shock: Może jakiś klubowicz zna odpowiedniego szpeca lub sam tym się może zająć. Generalnie sprawa dotyczy ww. pompy wtryskowej, kapie z niej ropa na zimnym silniku (plamy po nocy na asfalcie). Z gory dzięki za ew. pomoc!
_________________
Naucz się gnoju maszynę obsługiwać!
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lut 21, 2011 12:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pon Lut 21, 2011 13:42   

Zobacz ten temat, kolega Jugol podaje namiary na dobrego pompiarza. http://forum.roverki.eu/v...er=asc&start=20
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pon Lut 21, 2011 14:59   

Kolego pompiarz godny polecenia:

http://www.zumi.pl/139900...erby,firma.html

Gwoli wyjaśnienia, namiary, które podał tronsek są namiarami na mechanika, który demontował i montował pompę, a kompleksowe uszczelnienie wykonał pan Szymański z Serbów. Za samo uszczelnienie zapłacisz u niego 250 pln.
 
 
harpagon83 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 39
Skąd: Grunberg

Rover 400

Wysłany: Pon Lut 21, 2011 15:37   

Ta cena obejmuje całość uszczelnienia pompy z uszczelkami itp.? Jak tak to super. I blisko ode mnie :razz:
_________________
Naucz się gnoju maszynę obsługiwać!
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Lut 21, 2011 15:47   

uszczelnienie samej pompy VP37 w tym właśnie zakładzie kosztowało mnie 350PLN ... wyjmowałem i wkładałem sam .... pompa po uszczelnieniu jest zblokowana na początek wtrysku, wiec późniejszy montaż obywa się bez dodatkowych regulacji :ok: :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
harpagon83 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 39
Skąd: Grunberg

Rover 400

Wysłany: Pon Mar 14, 2011 15:49   

Witam kolegów!
W piątek posłałem pompę kurierem do Serbów, i dzis już ją mieli robić, ale nagle telefon od szefa i mówi, że obudowa pompy do wymiany a koszty ponad 2k zł! :shock: Niby przez trefne paliwo itp. Dodam,że przebieg tylko 218 tyś km. Powiedziałem, żeby tylko ją uszczelnili, by wycieku ropy nie było i tak zrobią. Jednak przyznam, że załamkę przezyłem:/ Tym bardziej, że silnik wcale nie zamulał, zapalał jak igła, nie szarpał obrotów itp. Nie wiem co teraz robić, jeździć tak czy szukac pompy z anglika? :roll:
_________________
Naucz się gnoju maszynę obsługiwać!
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pon Mar 14, 2011 16:29   

Kolego, skoro p. Szymański stwierdził, że masz peknięty korpus pompy, to jak najprędzej szukaj pompy, bo co z tego, że na Twoje polecenie ją uszczelni, jak zacznie Ci lać na pękniętym korpusie ??
I wcale nie musisz szukać od anglika, Ty masz pompę vp-37, więc spoko znajdziesz używki na allegro. Powodzenia i trzymam kciuki :ok:
 
 
harpagon83 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 39
Skąd: Grunberg

Rover 400

Wysłany: Pon Mar 21, 2011 09:57   

Pompa uszczelniona wsadzona do auta i jest ok :) Żadnych wycieków póki co nie ma, blok silnika suchy jak nigdy:) Zapala jak przed operacją na jeden pyk, a nawet jest ciut mocniejszy, ale może to przez plusowe temperatury :D Jeszcze tylko wymienię filtr paliwa, żeby syfem nie zapchać pompy. Co do wymiany pompy w przyszłości, to zobaczymy co się będzie dziać, póki co (odpukać) jest dobrze i tak będę jeździł:)
_________________
Naucz się gnoju maszynę obsługiwać!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [R 400] Poszukuję speca od airbagów
mrbungle Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Pią Lut 25, 2011 07:34
sobrus
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [CIVIC ,ROVER 220/420/620] Wymiana czujnika paliwa VP37
Damian_Pietras Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Sob Lut 02, 2013 19:09
Damian_Pietras
Brak nowych postów [Rover 45] odgłos pompy wspomagania
barszczyk Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sro Sie 28, 2013 22:52
ppavel
Brak nowych postów [Rover 420] Wymiana pompy sprzęgła
wolly87 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Wrz 01, 2016 10:18
Excalibue



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink