Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Pompa SDI a SD - różnice w sterowaniu, w osprzęcie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400] Pompa SDI a SD - różnice w sterowaniu, w osprzęcie
Autor Wiadomość
michu1123 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 147
Skąd: Środa Wlkp.

Rover 400

Wysłany: Sob Mar 19, 2011 22:20   [R400] Pompa SDI a SD - różnice w sterowaniu, w osprzęcie
Typ: SD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Witam

Chcę się dowiedzieć jakie są różnicę w sterowaniu pompą z R w wersji SDI a SD, jakie różnice w osprzęcie. Wiem, że będziecie odradzać mówiąc: "lepiej sprzedaj SD i kup SDI" ale ja jestem ciekawy ile potrzeba osprzętu aby podmienić pompy. Proszę o jakieś schematy sterowania, różnice osprzętu (czujniki, wiązki przewodów itp.. ).
_________________
Na sprzedaż 4 szt opon Uniroyal Rally 550 - 205/55/R15 - bieżnik 6,4mm cena 400zł za kpl.
Ostatnio zmieniony przez szoso Nie Mar 20, 2011 13:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Mar 19, 2011 22:20   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Nie Mar 20, 2011 07:40   

Zasadnicza różnica między pompą SD a SDI jest taka, że pompa od SDI jest sterowana przez komputer, natomiast od SD jest sterowana mechanicznie, za pomocą linki. Musiałbyś wymienić komputer, wiązkę elektryczną, wstawić potencjometr gazu i chyba wtryski, ale nie jestem pewien na 100%.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Nie Mar 20, 2011 13:00   

wtryski są takie same
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Mar 21, 2011 14:17   

tronsek napisał/a:
wymienić komputer, wiązkę elektryczną


Komputer jeszcze pikuś oraz reszta ale wiązka kabli jest najgorsza do wymiany :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400]Dmuchawa,silnik dmuchawy-różnice między wersją EU a UK
Lopik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Nie Paź 25, 2015 23:20
gregor13
Brak nowych postów [R400] Pompa wspomagania
sobrus Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pią Maj 18, 2012 21:02
sobrus
Brak nowych postów [R400] Pompa wysprzęglik
JohnnyB Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pią Cze 20, 2008 12:31
JohnnyB
Brak nowych postów [r400]problem z pompa cz 2
pablo773 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 24 Nie Gru 04, 2011 11:18
kasjopea
Brak nowych postów [R400] Pompa wspomagania
lysy229 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Nie Gru 28, 2008 18:51
thef



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink