Forum Klubu ROVERki.pl :: Jugol - R45
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Pią Maj 20, 2011 08:20
Jugol - R45

Po nowemu, czyli Kochanica po operacji plastycznej :)
Autor Wiadomość
kzrr 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Pon Sie 15, 2011 23:18   

Up !
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sie 15, 2011 23:18   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Sie 15, 2011 23:18   

up
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Wto Sie 16, 2011 22:45   

Tak więc w końcu podjąłem decyzję, jutro kierunek ZG i hamowanko Kochanka. Wieczorem w temacie pokażę ile wyszło KM, Nm itd.

[ Dodano: Wto Sie 16, 2011 22:45 ]
Wyszło 109 KM i 240Nm, od razu uprzedzam- pozostaje tak jak jest, żadnych wtrysków od SDi, stożków itp. nie będzie, zadowala mnie to co jest teraz, może w przyszłości ( rok-dwa ) będzie wizyta u goodhope'a.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sie 16, 2011 22:51   

Jugol, Cos marnie wyszlo jak tylko 240Nm :neutral: a ty masz jeszcze mapki od Mg wiec bardzo dziwne :neutral:

powinno być ja już ok. 250Nm i te 109km sa ok :wink: Ale 240nm to jak seria od 45 :neutral:

Ważne ze ciebie zadowala i to najważniejsze dla użytkownika :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Wto Sie 16, 2011 22:59   

Tak wyszło :bezradny:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sie 16, 2011 23:06   

Jugol, Konie wychodzi na ok ale z tych Nm coś nie tak jest 20Nm mniej to sporo jest :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sro Sie 17, 2011 00:05   

Bo ja wiem ;)
Jak tak patrze na wykresy turbo diesli to z wiekiem moment ucieka bardziej w góre obrotów jakoś ;)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Sie 17, 2011 09:38   

się czepiacie - kochanek Jugol'a nie jest już nowy, a poza tym jak znam właściciela to znając życie zacznie teraz dążyć żeby ten wykres poprawić co by tych niutów było tyle ile powinno :wink:
 
 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Sro Sie 17, 2011 10:47   

Jugol napisał/a:
Wyszło 109 KM i 240Nm, od razu uprzedzam- pozostaje tak jak jest, żadnych wtrysków od SDi, stożków itp. nie będzie, zadowala mnie to co jest teraz, może w przyszłości ( rok-dwa ) będzie wizyta u goodhope'a.
Można wiedzieć co zmienione? Bo nie śledziłem Twoich zmian? Niżej napisane że mapy, plus mafam z tego co wiem. Coś jeszcze niestandardowego?
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Sro Sie 17, 2011 14:02   

azer napisał/a:
Można wiedzieć co zmienione? Bo nie śledziłem Twoich zmian? Niżej napisane że mapy, plus mafam z tego co wiem. Coś jeszcze niestandardowego?


Zaślepiony EGR i wolny wydech- jeżeli uważamy to za niestandardowe ;)
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Wrz 09, 2011 09:31   

up
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kzrr 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Pią Wrz 09, 2011 09:31   

Up !



Chciałem "apnąć" ale niestety raptile znowu był szybszy :( :(
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
Ostatnio zmieniony przez kzrr Pią Wrz 09, 2011 09:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pią Wrz 09, 2011 09:32   

Nowa, dodatkowa para oczu:
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Wrz 09, 2011 09:40   

pięknie ;) progi dolozyc i bedzie cacy ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pią Wrz 09, 2011 09:59   

Markzo napisał/a:
pięknie ;) progi dolozyc i bedzie cacy ;)

I zabrać dokładkę od laguny. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
emes 


Członek Zarządu
skarbnik


Pomógł: 35 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 2349
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pią Wrz 09, 2011 20:24   

Jugol, a myślałeś ponownie o klamkach i blendzie klapy bagażnika w kolorze nadwozia (chodzi mi o chromowane części tych elementów)?
Ostatnio zmieniony przez emes Pią Wrz 09, 2011 21:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pią Wrz 09, 2011 20:46   

emes napisał/a:
Jugol, a myślałeś o klamkach i blendzie klapy bagażnika w kolorze nadwozia
Blende ma w kolorze nadwozia.
Jugol, Brakuje mu już tylko delikatnej gleby. :d
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
emes 


Członek Zarządu
skarbnik


Pomógł: 35 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 2349
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pią Wrz 09, 2011 21:53   

tronsek, :ok:

Co do klamek, oglądam i ja zrobiłbym tak: albo całkowite wyeliminowanie chromów (klamki) albo dołożenie do obecnych jeszcze chromowanych lusterek, jak to było już sugerowane.

Niemniej jednak, auto ma swojego właściciela i jak się podoba jak jest, to jest w porządku :ok: :)
 
 
 
galant 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 44
Skąd: wtk



Wysłany: Czw Paź 13, 2011 23:50   

Dajcie spokój z chromami na lusterkach, to jest dobre do stojącego obok C360 jakiegoś pordzewiałego E36, nie do R'ki

p.s. emes, śliczne ZT w avatarze :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Nie Paź 16, 2011 14:49   




No patrz Pan, te powyżej, też pewnie typowy okaz tego gatunku (C360 i rdzewiejące E36).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink