Forum Klubu ROVERki.pl :: Jugol - R45
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Pią Maj 20, 2011 08:20
Jugol - R45

Po nowemu, czyli Kochanica po operacji plastycznej :)
Autor Wiadomość
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Sob Mar 17, 2012 21:36   

kzrr- jak na swój pierwszy raz za sterami mojej 45-ki- ogarniałeś go nieźle :szok: :brawo: :ok: Ale inaczej się też jedzie jak się zna drogę na pamięć, ja bym tam po niej nie śmigał 190 :niee:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Mar 17, 2012 21:36   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kzrr 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Sob Mar 17, 2012 21:41   

Jugol napisał/a:
Ale inaczej się też jedzie jak się zna drogę na pamięć, ja bym tam po niej nie śmigał 190 :niee:


No dokładnie ja znam w tych rejonach każdą dziurę każdy zakręt :) E tam, nic specjlanego ot porostu normalna jazda, zresztą raz przecież na owszem bardzo krótko straciłem trochę panowania nad autem :) Widocznie, trzymanie kiery, wciskanie sprzęgła, hamowaniem zmiana biegów i pisanie sms'a w jednej chwili nie wyszło najlepiej :D :D :D
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Sob Mar 17, 2012 21:44   

Pisałes sms-a ?? :hm: tego nie wyłapałem- za szybko było i skupiony byłem na kamerce :taa:
 
 
kzrr 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Sob Mar 17, 2012 21:45   

Jugol, wrzuć jakieś filmik z przejazdów Twoim R tutaj w temat :)
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Sob Mar 17, 2012 22:53   

ok, ale to jutro, bo teraz jestem troszkę zmęczony ;)
 
 
Mundekk 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 241
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 17:44   

Dużo wzrosło spalanie po zmianie wtrysków? :razz:
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 21:05   

Ciężko mi to określić, jakoś specjalnie tego nie sprawdzałem, bo spalanie to dla mnie sprawa drugorzędna. Ale przy ostatnim tankowaniu średnie wyszło mi poniżej 9l, przy ostrym katowaniu auta, dosłownie na każdym kroku. Zapytaj raczej Remiego, on jeździ jak emeryt, to i wynik spalania będzie bardziej miarodajny ;)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 21:17   

:D Ja dziś swojego trochę przegoniłem to widać jak wskazówki opada ale to jazda do 4tys i zmiana biegów :wink:

Ale tak normalnie jak jeżdżę to ta 6litrow wychodzi realne :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Mundekk 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 241
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 21:49   

6 to na trasie? Bo chip juz zrobiony, a mocy zaczyna brakować i zmiana wtrysków kusi :D A te 9l Jugol to troche hardcoreowy wynik ;p prawie jak benzynowiec
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 22:02   

Mundekk, ale jak napisałem wyżej, wskazówka obr. najcześciej była pomiędzy 3-4tyś obr. Modząc w tym kierunku, wiedziałem że będzie więcej palił. Gdybym miał patrzeć na ekonomię śmigałbym rowerem :mrgreen:
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 15, 2012 14:43   

up
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Nie Kwi 15, 2012 15:14   

Wczoraj wywaliłem gumowe przewody IC. Na ich miejsce trafiły 2 rury alu+ kolanka, prostki silikonowe. Przy okazji monsterku, intercooler przywrócony do stanu fabrycznego ( sporo pracy mnie to kosztowało, jakieś 5l beny zużyłem i kilka KW nabiłem szwagrowi na licznik, bo sprężarka miała co robić. Po monsterku była jazda testowa, ok. 30km, po rozgrzaniu auta ostra jazda w przedziale 2800- 4500 obr. Licznikowe 190 było. Mniej kopci, jest szczelnie- cóż więcej trzeba ;) Poniżej foto, jak to wyszło:

[ Dodano: Nie Kwi 15, 2012 15:14 ]
Do wykonania powyższej przeróbki potrzeba ( wszystkie średnice to 57mm ) :
1 szt. kolanko 90 stopni: http://allegro.pl/kolanko...2246950613.html

1szt. kolanko 45 st. : http://allegro.pl/kolanko...2246950217.html

2 szt. prostki ( jedna mogłaby być o 1-2cm dłuższa, ale przed zamówieniem, na bank można to dograć ) : http://allegro.pl/lacznik...2246949719.html

1 szt. rura alu prosta 30 cm: http://allegro.pl/rura-al...2220316722.html

1 szt. kolano alu. 45 stopni. 30cm : http://allegro.pl/kolanko...2220318521.html

Warto poświęcić sporo czasu na porządne wyczyszczenie samego intercoolera, jak i z zewn. tak i wewn. teraz mam 100% prześwitu, a miałem ok. 50, kurz + tłuszcz i lamelki zabite na zero. Użyłem do tego ropownicy z beną w środku+ sprężarka oczywiście :ok:
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 15, 2012 15:44   

fajna kanalizacja ;) po co sreberko na tym przewodzie jednym?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Kwi 15, 2012 15:56   

Markzo napisał/a:
fajna kanalizacja ;) po co sreberko na tym przewodzie jednym?

Żeby klima chłodziła ;)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Sob Kwi 28, 2012 19:02   

Jugol napisał/a:
Licznikowe 190 było.

190 to a lecieć bez łaski nawet ;p

Wczoraj przy 190 jeszcze miale zapas pod pedałem ale strach na tych drogach tak jeździc ;p

A ten brak kopcenia kusi i mnie ;p
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Nie Kwi 29, 2012 11:44   

alexi, zapas i u mnie jest przy 190, ale nie ma gdzie go przegonić na max prędkości, ale w sumie i po co ?? Ważne, że teraz to jedzie :ok:
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Maj 15, 2012 22:29   

Jugol napisał/a:
Ważne, że teraz to jedzie :ok:

Nooo jedzie :D .... bardzo przyjemnie teraz toto jedzie :) ... o prostu dowolny bieg .. gaz i odjazd :) Nie ma porównania do serii po prostu :) jak ktoś ma dylemat czy zmieniać wtryski, to ja polecam wymianę :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink