Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Sob Mar 17, 2012 21:36
kzrr- jak na swój pierwszy raz za sterami mojej 45-ki- ogarniałeś go nieźle Ale inaczej się też jedzie jak się zna drogę na pamięć, ja bym tam po niej nie śmigał 190
SPAMU¦
Wysłany: Sob Mar 17, 2012 21:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ale inaczej się też jedzie jak się zna drogę na pamięć, ja bym tam po niej nie śmigał 190
No dokładnie ja znam w tych rejonach każdą dziurę każdy zakręt E tam, nic specjlanego ot porostu normalna jazda, zresztą raz przecież na owszem bardzo krótko straciłem trochę panowania nad autem Widocznie, trzymanie kiery, wciskanie sprzęgła, hamowaniem zmiana biegów i pisanie sms'a w jednej chwili nie wyszło najlepiej
_________________ Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 21:05
Ciężko mi to określić, jakoś specjalnie tego nie sprawdzałem, bo spalanie to dla mnie sprawa drugorzędna. Ale przy ostatnim tankowaniu średnie wyszło mi poniżej 9l, przy ostrym katowaniu auta, dosłownie na każdym kroku. Zapytaj raczej Remiego, on jeździ jak emeryt, to i wynik spalania będzie bardziej miarodajny
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 22:02
Mundekk, ale jak napisałem wyżej, wskazówka obr. najcześciej była pomiędzy 3-4tyś obr. Modząc w tym kierunku, wiedziałem że będzie więcej palił. Gdybym miał patrzeć na ekonomię śmigałbym rowerem
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Nie Kwi 15, 2012 15:14
Wczoraj wywaliłem gumowe przewody IC. Na ich miejsce trafiły 2 rury alu+ kolanka, prostki silikonowe. Przy okazji monsterku, intercooler przywrócony do stanu fabrycznego ( sporo pracy mnie to kosztowało, jakieś 5l beny zużyłem i kilka KW nabiłem szwagrowi na licznik, bo sprężarka miała co robić. Po monsterku była jazda testowa, ok. 30km, po rozgrzaniu auta ostra jazda w przedziale 2800- 4500 obr. Licznikowe 190 było. Mniej kopci, jest szczelnie- cóż więcej trzeba Poniżej foto, jak to wyszło:
[ Dodano: Nie Kwi 15, 2012 15:14 ]
Do wykonania powyższej przeróbki potrzeba ( wszystkie średnice to 57mm ) :
1 szt. kolanko 90 stopni: http://allegro.pl/kolanko...2246950613.html
Warto poświęcić sporo czasu na porządne wyczyszczenie samego intercoolera, jak i z zewn. tak i wewn. teraz mam 100% prześwitu, a miałem ok. 50, kurz + tłuszcz i lamelki zabite na zero. Użyłem do tego ropownicy z beną w środku+ sprężarka oczywiście
Nooo jedzie .... bardzo przyjemnie teraz toto jedzie ... o prostu dowolny bieg .. gaz i odjazd Nie ma porównania do serii po prostu jak ktoś ma dylemat czy zmieniać wtryski, to ja polecam wymianę
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum