Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] HGF - Rozrząd - Dławienie się silnika.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] HGF - Rozrząd - Dławienie się silnika.
Autor Wiadomość
Hrabia 




Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 444
Skąd: Lublin

Rover 45

Wysłany: Czw Kwi 28, 2011 23:41   [R45] HGF - Rozrząd - Dławienie się silnika.
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000

Siemka.

Postaram się pisać jasno.

Auto po wymianie uszczelki po HGF.
Wszystko złożone w kolejności odwrotnej do rozłożenia.

Po odpaleniu z wielkim trudem;
- Silnik terkocze jak c360 chodzi jak na jeden gar.
- po wyjęciu rurki z kolektora (ta cienka wchodząca do pompy hamulcowej) wbija na obroty i chodzi na chyba wszystkie cylindry.
- nienaturalnie twardy pedał hamulca
- strzela w przepustnicę
- po wejsciu na 3000-3500 obrotów... zaczynają spadać... i silnik gaśnie. Ponowny rozruch... gdy zatrybi to słychać pracującą pompę paliwa do momentu wejścia na wyższe obroty.
Wtryski strzelają parami - czyli ok.

Jakieś sugestie?

Rozrząd ustawiany na znaki (wałki + koło pasowe) już nawet sprawdzałem ustawienie wałków na +180 stopni w stosunku do koła pasowego. Identyczne zachowanie silnika.

I jeszcze pytanko... czy na kole zamachowym jest sens szukania jakiegoś znaku do zgrania czy tylko te trzy 2x walek i koło pasowe?

[ Dodano: Czw Kwi 28, 2011 23:41 ]
No dobra.
Ta rurka i hamulec to się domyśliłem co i jak.
Dziś oddałem "Zofię" do miejscowego szamana od aut.
Miał ktoś z Was problemy z podłączeniem się do kompa Bosch? Kiedyś jednemu magikowi się udało... dziś już nie.
_________________
01100011 01101111 01110011 01110011 01101001 01100101 01110000 01110010 01111010 01111001
01101010 01100101 01100010 01100001 01101100 00111111
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 28, 2011 23:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
hudy23_1985 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 361



Wysłany: Pią Kwi 29, 2011 22:03   

a koła na wałka rozrządu nie były ściągane może są pomylone tez tak miałem
 
 
Hrabia 




Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 444
Skąd: Lublin

Rover 45

Wysłany: Wto Maj 03, 2011 11:29   

A jaka jest różnica między jednym a drugim?
Osobiście mie widziałem żadnej.
Ale ja to jestem "lajkonik w tych sprawach :)

[ Dodano: Wto Maj 03, 2011 11:29 ]
Ponawiam:
Czy wałki i koła zębate rożnią się od siebie? Jeśli tak to jak rozpoznać który jest który?
_________________
01100011 01101111 01110011 01110011 01101001 01100101 01110000 01110010 01111010 01111001
01101010 01100101 01100010 01100001 01101100 00111111
 
 
hudy23_1985 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 361



Wysłany: Wto Maj 03, 2011 12:03   

koła są takie same
mają po takie dwa odwory w które wchodzi czpień z wałków rozrządu
przy jednym otworze pisze EX a przy drugim IN
I tak
na walku ssącym załóż tak aby czpień w wałka był w odworze IN
A na wydechowym trzepień i otwór z napisem EX

zaraz poszukam fotek i zapodam

[ Dodano: Wto Maj 03, 2011 12:03 ]
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=48837 i tu masz to samo
 
 
Hrabia 




Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 444
Skąd: Lublin

Rover 45

Wysłany: Wto Maj 10, 2011 10:36   

hudy23_1985, oczywiście miałeś rację :)
Choć tematy o rozrządzie przeglądałem 2 dni i trafiałem na zamienione koła to walczyłem sam ze sobą... myśląc że jesli założę koło odwrotnie to i tak będzie 180 stopni. A tu kuku :)

Żeby temat nie umarł to jeszcze jedno pytanie.
I tu też wertowałem co się tylko da włącznie z pismem świętym ;)
Jaki interface do tego samochodu? (przyp. R45 1.8 benzyna 2000r.)
Chodzi o odczytanie i skasowanie błędów.
Gniazdo o ile się zorientowałem to ODB... żadno tam ODBII lub EODB jak kto woli.
Na alledrogo brak takich interface-ów.
Elmem już robiłem podejście i zonk. Nie łyka.

[ Dodano: Wto Maj 10, 2011 10:36 ]
Bosh... jestem kretynem. Gdzie do tej pory miałem oczy? Pewnie że nie ma prawa się zgadzać jesli koło będzie odwrotnie :) :oops:
_________________
01100011 01101111 01110011 01110011 01101001 01100101 01110000 01110010 01111010 01111001
01101010 01100101 01100010 01100001 01101100 00111111
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Wto Maj 10, 2011 15:11   

Hrabia, <facepalm>

jak rozbierales kola to przeciez bylo sobie oznaczy, zauwazyc ex in, to takie logiczne!!!

Dobrze, ze po nauczce juz zawsze bedizesz o tym pamietal! ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
hudy23_1985 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 361



Wysłany: Wto Maj 10, 2011 18:21   

Fajnie ze mogłem pomóc
sam to przerabiałem z tatą rok temu
:mrgreen:
Co do kompa to tylko roverkowy komp
poszukaj dobrze nie pamietam ktos na forum posiada taki sprzet
 
 
Hrabia 




Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 444
Skąd: Lublin

Rover 45

Wysłany: Wto Maj 10, 2011 20:56   

faecd, Jak to mawiają... ślepi w karty nie jarają ;)
Nie wiem łaj ale do samego końca wmawiałęm sobie uparcie że nawet jeśli koło zamontuję przekręcone to i tak będzie ok... ale to trzeba mieć fish eye żeby nie zagtrybić że punkty na trzpień nie leżą w tej samej lini co otwór śruby :) Gdyby tak było to wiadomo 180 stopni :))) A tak nauczka na całę życie :)
_________________
01100011 01101111 01110011 01110011 01101001 01100101 01110000 01110010 01111010 01111001
01101010 01100101 01100010 01100001 01101100 00111111
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Dławienie oraz gaśniecie silnika
z.stepka Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Maj 12, 2011 14:20
z.stepka
Brak nowych postów [R416] Dławienie przy przyśpieszaniu
telis7 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Lis 21, 2007 17:38
piter34
Brak nowych postów [R45] Silnik - brak mocy, dławienie się, szarpanie
4r8en Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Sro Mar 27, 2013 23:31
4r8en
Brak nowych postów [R 45 1.8 16v] Dławienie przy mocnym dodaniu gazu.
Myski Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sob Paź 05, 2013 17:04
driftdreamer
Brak nowych postów [R416Si] Problemy z odpalaniem, szarpanie oraz dławienie.
Lukasyno Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Nie Lip 20, 2014 14:24
Lukasyno



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink