Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416 Si LPG] 3 raz uszczelka :(
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416 Si LPG] 3 raz uszczelka :(
Autor Wiadomość
MalyNicki 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 42
Skąd: Janikowo



Wysłany: Czw Kwi 28, 2011 14:17   [R416 Si LPG] 3 raz uszczelka :(
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996

WItam,
Mam problem tzn. Autko mam 5 lat i odkąd założyłem gaz to pojawił się probelm z uszczelką pod głowicą. Pierwszy raz przez partactwo mechanika musiałem wymieniać po miesiącu jeszcze raz. Uszczelka wytrzymała 1,5 roku i teraz znowu. Auto stoi u mechanika mam kupiona orginalną uszczelke i mam nadzieje że uda się zrobić i będzie troche trzymało bo mam zamiar nie jeździć już na gazie tylko na samym paliwie. Czy gaz może być przyczyną awari uszczelki i czy warto naprawiać kolejny raz czy już nie bo auto warte z 4tys. a naprawa 1,5tys. Co o tym sądzicie?
Ostatnio zmieniony przez MalyNicki Czw Kwi 28, 2011 15:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 28, 2011 14:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
stan_d 



Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 6
Skąd: Radom



Wysłany: Czw Kwi 28, 2011 14:44   

Jeżeli masz robić uszczelkę po raz trzeci to lepiej pozbądź się autka... wartość napraw po prostu przekracza wartość samochodu... Uszczelka mogła paść kolejny raz przez zapierniczony olejem układ chłodzący, a w szczególności termostat.

Pozdrawiam!
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Kwi 28, 2011 16:17   

No jak już 3 raz zmieniasz i głowica była planowana 3 razy to głowica do wyrzucenia. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
MalyNicki 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 42
Skąd: Janikowo



Wysłany: Pią Kwi 29, 2011 15:59   

Czyli naprawa nie ma sensu bo odrazu olej zmiesza sie z płynem?? Nie można 3 razy naprawiać??
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pią Kwi 29, 2011 16:07   

No jak głowica była planowana 3 razy to nie nadaje się już do użytku. :/ A wogle wiesz czy była kiedykolwiek planowana ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
kamilos2521 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 205
Skąd: Wrocław

Rover 400

Wysłany: Pią Kwi 29, 2011 16:46   

Najpierw dowiedz się czy kiedykolwiek była planowana głowica jak była 2-3 razy to nie nadaje się do niczego zakup nowej albo jeszcze lepiej poszukaj silnika....
Jak nie była Planowana nigdy daj do planowania kup uszczelkę starego typu wzmacnianą plus śruby...olej filtr oleju oraz płyn chłodzący plus czyszczenie całe układu i odpowietrzanie...jak tak zrobisz to powinno Ci śmigać wszystko
_________________
Porażka jest gorsza niż śmierć, bo z porażką trzeba żyć...
c'mon ARSENAL
 
 
hudy23_1985 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 361



Wysłany: Pią Kwi 29, 2011 21:38   

Pewnie LPG źle ustawiony i śmiga na biednej mieszance
masz mikser blosa czy sekwencje ??
 
 
MalyNicki 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 42
Skąd: Janikowo



Wysłany: Sob Kwi 30, 2011 11:34   

Raz już była planowana, gaz mam sekwencje, a co do zakupu silnika lub głowicy to jak kot w worku bo silnik ok. 1,5 tys. i bez pewności czy nie ma awari uszczelki lub czy już nie było a auto warte 3,5 tys.Nie wiem co robić, szkoda mi go bo oprócz tej uszczelki to przez cały czas użytkowania mnie nie zawodził.

[ Dodano: Sob Kwi 30, 2011 11:34 ]
A co myślicie o wymianie całego silnika, koszt silnika to cena wymiany uszczelki a jakby poszukać takiego co śmigał bez gazu. tylko czy nie będzie problemu z komputerem żeby wszystko dobrze chodziło. A czy silnik 1,4 będzie też pasował?
 
 
 
kamilos2521 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 205
Skąd: Wrocław

Rover 400

Wysłany: Sob Kwi 30, 2011 13:40   

ja jak zmieniałem kupiłem silnik za 800zł cały dzien wcześniej przyjechał z Anglii w b.dobrym stanie był i jest do dzisiaj a zrobił na sekwencji już 20 tysięcy...ładnie wszystko chodzi...więc poszukaj dobrze na allegro lub podzwoń po szrotach, komisach, itp na pewno kupisz silnik za 700-800zł...i tylko przekładkę zrobisz...
Tylko nie wiem jak będzie z gazem i homologacją przy innym silniku...
Czy 1,4 podejdzie nie wiem....pytaj ludzi tutaj z forum na pewno ktoś wie...
_________________
Porażka jest gorsza niż śmierć, bo z porażką trzeba żyć...
c'mon ARSENAL
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Maj 02, 2011 09:25   

O ile wiem 1.4 i 1.6 są całkowicie zgodne i "zamienialne".
Ta sama skrzynia R65, być może nawet ECU zostaje (ale to ktoś musi potwierdzić, albo poszukaj na forum).

Nie wiem natomiast jak to jest w przypadku nowszego silnika z pełną sekwencja, automatycznym napinaczem i innym zapłonem. Czy on też jest plug-n-play.
Te nowsze silniki można poznać po żółtym korku oleju, starsze mają czarny.

Tzn swapować na nowszy na pewno sie da, tylko nie wiem ile trzeba przerabiać.
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Pon Maj 02, 2011 19:21   

z tego co wiem ,jedyna rzecz to przełożyć wałek kol ssącego, bo nowsze nie mają palca zaplonowego a starsze musza go miec. napinacz nie ma tu nic do rzeczy. jedynie przy wymianie rozrządu trzeba kupić odpowiedni pasek i rolkę.
a zamieniając silniki 1,4 z 1,6 to jedynie wtryski muszą być od danego silnika.
 
 
 
MalyNicki 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 42
Skąd: Janikowo



Wysłany: Pon Maj 02, 2011 20:02   

A co myślicie o tym ogłoszeniu , warto zaryzykować?
http://moto.allegro.pl/ro...1554320810.html
Nie wiem co robić trudno znaleść silnik w mojej okolicy.
 
 
 
kamilos2521 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 205
Skąd: Wrocław

Rover 400

Wysłany: Wto Maj 03, 2011 01:00   

Zadzwoń do nich podaj uszkodzenia i co trzeba zrobić w aucie i niech Ci wszystko wycenią i jak jest z tą gwarancją dolicz robociznę mechanika za wyciągnięcie silnika plus za złożenie wszystkiego do kupy...i podlicz...i porównaj z nowym silnikiem i robocizną i co taniej wyjdzie...
_________________
Porażka jest gorsza niż śmierć, bo z porażką trzeba żyć...
c'mon ARSENAL
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Wto Maj 03, 2011 15:18   

nie potrzeba jakies wyspecjalizowanej firmy do naprawy uszczelki pod glowica. wyjmowanie silnika do takiej operacji mi sie w glowie nie miesci! wystarczy ze splanujesz/zabielisz glowice, NOWE SRUBY dasz, i uszczelke i auto musi smigac!
jak bys mieszkal blizej to bym ci to w 1 dzien zrobil a nie jestem mechanikiem.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Uszczelka pod glowica
Marefcik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Wto Sty 11, 2011 11:28
polofix
Brak nowych postów [R416] Uszczelka pod głowicą
thomcio Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 18 Czw Cze 14, 2007 01:10
majnus
Brak nowych postów [R416] Nie odpala, aku? uszczelka?
co jest nie tak?
~Mateusz Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Sob Sty 10, 2009 20:30
truten23
Brak nowych postów [R416] Uszczelka pod głowicą
Uszczelka pod głowicą
Rysio91 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Pią Sty 23, 2009 10:06
truten23
Brak nowych postów [R416] Uszczelka pod głowicą
motomak Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Wto Lip 10, 2007 18:11
piter34



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink