męczylem się dziś z tym przepływomierzem i... za nic nie mogę wyciągnąć tej wtyczki. nie wiem czy tam jest jakieś zabezpieczenie, bo naciskałem ten zatrzask ale wtyczka ani drgnie. jak to wyciągnąć żeby czegoś nie połamać??
Krzysi3k uwierz mi cisnalem na maxa cholerstwo nie chce właśnie odskoczyć, zejdę jeszcze raz do samochodu może zejdzie
Edit: no i udało się troche kombinacji i wyszła wtyczka.
Tak jak się spodziewalem- wtyczka odpięta i... zupełnie inne auto. Ciekawe czy samo czyszczenie przepływki pomoże. z podpietym wkręcal sie powyzej 4000 rpm ale dynamika o wiele gorsza niż z odłączonym.
A jak to jest w silnikach idt - z odłączonym przepływomierzem można jeździć?
dziś zabrałem się za przeczyszczenie przepływki według sposobu podanego na forum, czyli nitro i aceton, po tym zabiegu wpinam przeplywomierz i próba.... niestety samochód znów muli. odpinam jedzie. z tym że powyżej 3000 rpm odczuwalny spadek mocy i odcinka przy 4000 rpm.
przy podłączonym wkręca się powyżej 5000 rpm ale muli strasznie dopóki turbina się nie załączy
Czy to oznacza że przepływomierz całkowicie uwalony?? czy może źle wyczyszczony i jeszcze raz zrobić taki zabieg? dużo syfu wypłukało ale te pręciki nie wyglądały mi na super czyste.
Możliwe że ożyje przepływka jeszcze czy nie łudzić się?
har0, Nie odżyje tez taka jedna zepsuta mam w piwnicy Leżała cały dzień w Acetonie prawie i potem w Nitro i nie odżyła.
Jedynie co możesz jeszcze spróbować, wywiercić dziurę w ściance przeplywki tam gdzie sa te druty w tym kanale powietrznym. Ten tył ścianki rozwiercić tak żeby był bezpośredni przelot powietrza.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
mnie zastanawia fakt że jak podepnę przeływomierz to samochód wkręca się powyżej 4000 rpm więc nie działa w trybie awaryjnym a więc sygnał z przepływki ma tyle że słaby.
Do tej pory byłem przekonany że uszkodzony przepływomierz = tryba waryjny i odcinka przy 4000 rpm
mnie zastanawia fakt że jak podepnę przeływomierz to samochód wkręca się powyżej 4000 rpm więc nie działa w trybie awaryjnym a więc sygnał z przepływki ma tyle że słaby.
Dokładnie, bo ECU dostaje dane od przeplywki tylko tyle ze słabe
har0 napisał/a:
Do tej pory byłem przekonany że uszkodzony przepływomierz = tryba waryjny i odcinka przy 4000 rpm
Tryb awaryjny jest tylko w tedy jak ja odepniesz albo zrobi jakieś zwarcie i się check zapali
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2011 Posty: 241 Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Maj 16, 2011 14:43
Przejechałem 160km po wymianie przepływomierza i albo sie przyzwyczaiłem do mocy albo trochę silnik osłabł. Jest to możliwe że po przejechaniu 160 sie już zabrudził? Mierzyłem dzisiaj siły mojego rovera 2.0 diesel i siły focusa kolegi 1.6 benzyna i focus według danych tech ma 11 sec do 100 a rover 9.9 sec do 100 km/h a mimo to focus mi odjechał Biegi zmieniałem przy 4000rpm. Coś chyba jest nie tak
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum