Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25] nie wkreca sie na wysokie obroty
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25] nie wkreca sie na wysokie obroty
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 09, 2011 23:11   

Mundekk, Czyli jednak przeplywka :wink: Mógł byś mi zepsuta przeplywke przesłać listem :?: :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Maj 09, 2011 23:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Mundekk 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 241
Skąd: Łódź



Wysłany: Pon Maj 09, 2011 23:25   

Niemam jej bo do mechanika pojechal tata i wrocił bez starej przepływki ;p i teraz też mam wsadzona używana ale sprawna i oryginalna bosha
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Maj 09, 2011 23:30   

Mówiłem ;)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
har0 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 196
Skąd: chojnow



Wysłany: Wto Maj 10, 2011 08:43   

Mundekk a kupileś orginalną czy zamiennik?
edit:
już wiem nie zauwazylem posta powyżej :)
a tak z ciekawosci ile dales za uzywana?
Ostatnio zmieniony przez har0 Wto Maj 10, 2011 08:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Wto Maj 10, 2011 08:44   

har0, przecież napisał że oryginalną Boscha
_________________
Driving is believing !
 
 
 
Mundekk 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 241
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Maj 10, 2011 17:15   

har0, 100zł dałem
 
 
har0 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 196
Skąd: chojnow



Wysłany: Sro Maj 11, 2011 17:59   

męczylem się dziś z tym przepływomierzem i... za nic nie mogę wyciągnąć tej wtyczki. nie wiem czy tam jest jakieś zabezpieczenie, bo naciskałem ten zatrzask ale wtyczka ani drgnie. jak to wyciągnąć żeby czegoś nie połamać??
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sro Maj 11, 2011 18:10   

Mocno przycisnąć, aż odskoczy zabezpieczenie :)
Czasem trzeba bardzo mocno przycisnąć, bo się zaprze ;)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
har0 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 196
Skąd: chojnow



Wysłany: Sro Maj 11, 2011 18:13   

Krzysi3k uwierz mi cisnalem na maxa :D cholerstwo nie chce właśnie odskoczyć, zejdę jeszcze raz do samochodu może zejdzie

Edit: no i udało się troche kombinacji i wyszła wtyczka.
Tak jak się spodziewalem- wtyczka odpięta i... zupełnie inne auto. Ciekawe czy samo czyszczenie przepływki pomoże. z podpietym wkręcal sie powyzej 4000 rpm ale dynamika o wiele gorsza niż z odłączonym.

A jak to jest w silnikach idt - z odłączonym przepływomierzem można jeździć?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Maj 11, 2011 20:40   

har0 napisał/a:
A jak to jest w silnikach idt - z odłączonym przepływomierzem można jeździć?

tak
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sro Maj 11, 2011 20:54   

Można, ale bez sensu ;)
Poza tym więcej pali :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
har0 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 196
Skąd: chojnow



Wysłany: Sro Maj 11, 2011 21:25   

to chyba z podłączonym niesprawnym wiecej pali, bo podaje błedne dane do ECU :)
wezmę się za czyszczenie i może ożyje
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sro Maj 11, 2011 21:30   

har0, chodzi mi o sprawny przecież, kupisz od opla za 200+ zł, przełożysz wkład i będziesz zadowolony...
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
har0 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 196
Skąd: chojnow



Wysłany: Pią Maj 13, 2011 22:56   

dziś zabrałem się za przeczyszczenie przepływki według sposobu podanego na forum, czyli nitro i aceton, po tym zabiegu wpinam przeplywomierz i próba.... niestety samochód znów muli. odpinam jedzie. z tym że powyżej 3000 rpm odczuwalny spadek mocy i odcinka przy 4000 rpm.
przy podłączonym wkręca się powyżej 5000 rpm ale muli strasznie dopóki turbina się nie załączy

Czy to oznacza że przepływomierz całkowicie uwalony?? czy może źle wyczyszczony i jeszcze raz zrobić taki zabieg? dużo syfu wypłukało ale te pręciki nie wyglądały mi na super czyste.
Możliwe że ożyje przepływka jeszcze czy nie łudzić się?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Maj 13, 2011 23:05   

har0, Nie odżyje tez taka jedna zepsuta mam w piwnicy :wink: Leżała cały dzień w Acetonie prawie i potem w Nitro i nie odżyła.

Jedynie co możesz jeszcze spróbować, wywiercić dziurę w ściance przeplywki tam gdzie sa te druty w tym kanale powietrznym. Ten tył ścianki rozwiercić tak żeby był bezpośredni przelot powietrza. :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
har0 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 196
Skąd: chojnow



Wysłany: Pią Maj 13, 2011 23:08   

mnie zastanawia fakt że jak podepnę przeływomierz to samochód wkręca się powyżej 4000 rpm więc nie działa w trybie awaryjnym a więc sygnał z przepływki ma tyle że słaby.
Do tej pory byłem przekonany że uszkodzony przepływomierz = tryba waryjny i odcinka przy 4000 rpm
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Maj 13, 2011 23:10   

Cytat:
mnie zastanawia fakt że jak podepnę przeływomierz to samochód wkręca się powyżej 4000 rpm więc nie działa w trybie awaryjnym a więc sygnał z przepływki ma tyle że słaby.

Dokładnie, bo ECU dostaje dane od przeplywki tylko tyle ze słabe :wink: :wink:

har0 napisał/a:
Do tej pory byłem przekonany że uszkodzony przepływomierz = tryba waryjny i odcinka przy 4000 rpm

Tryb awaryjny jest tylko w tedy jak ja odepniesz albo zrobi jakieś zwarcie i się check zapali :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
har0 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 196
Skąd: chojnow



Wysłany: Pią Maj 13, 2011 23:26   

ok czyli podsumowując dać sobie spokój z czyszczeniem ponownym i kupić nową.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Maj 13, 2011 23:31   

har0, Spróbuj jeszcze z dziura :wink:

Jak nie potrzebujesz starej chętnie ja bym wziął :mrgreen: Zapłacę koszty listu :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Mundekk 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 241
Skąd: Łódź



Wysłany: Pon Maj 16, 2011 14:43   

Przejechałem 160km po wymianie przepływomierza i albo sie przyzwyczaiłem do mocy albo trochę silnik osłabł. Jest to możliwe że po przejechaniu 160 sie już zabrudził? Mierzyłem dzisiaj siły mojego rovera 2.0 diesel i siły focusa kolegi 1.6 benzyna i focus według danych tech ma 11 sec do 100 a rover 9.9 sec do 100 km/h a mimo to focus mi odjechał :/ Biegi zmieniałem przy 4000rpm. Coś chyba jest nie tak :/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Mg ZR 2.0idt ] Nie wkreca sie na wysokie obroty
stachuMGZR Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Nie Lis 20, 2016 11:01
Remigiusz
Brak nowych postów [R220] Ciezko wkręca sie na obroty
jamex19 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sob Mar 31, 2012 19:59
jamex19
Brak nowych postów [R200 1.4i 8v 98r] Szarpie muli i słabo wkręca się na obroty
bartoszk Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sro Lut 24, 2010 19:12
bartoszk
Brak nowych postów [R214 SI SILVERSTONE] Słabo się wkręca na obroty - zamulony
rufio13 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pią Sie 21, 2009 13:09
cortex
Brak nowych postów [R 25]Wysokie obroty
VanOrtega Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Sro Kwi 07, 2010 22:12
VanOrtega



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink