Forum Klubu ROVERki.pl :: [L-series] wzmacniacz sygnału przepływomierza MAFAM
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[L-series] wzmacniacz sygnału przepływomierza MAFAM
Autor Wiadomość
har0 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 196
Skąd: chojnow



Wysłany: Pią Wrz 23, 2011 12:15   

Remi jeśli piszesz o tym dual mapping to czytałem ten temat, nie podoba mi sie tylko kwestia przełączania między mapami- gdyby to jakoś trybiło równolegle :mniam:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Wrz 23, 2011 12:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Wrz 23, 2011 22:08   

har0, W sensie ze trzeba zejść na wolne obroty :wink: :?: Jedzie np 140km/h puszczasz nogę z gazu czekasz aż spadną obroty do 980 i wyłączasz przeplywke lub ja włączasz i tyle :wink: Mniej winne to MG/Rover ze ECU nie paśi jak się w czasie jazdy przełącza :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Pią Wrz 23, 2011 22:16   

Albo dwa przełączniki ;p Jeden oszukujący że obroty spadły do jałowych drugi do zał/wył przepływkę. ;-)
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Wrz 23, 2011 22:19   

alexi, Ale prawda jest taka ze nie zawsze działa w czasie jazdy :wink: Kazdy będzie mógł sobie to woli próbować, bo czasem zaskoczy a czasem nie :wink:

Ja się teraz szykuje na quad maping :razz: :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Sob Wrz 24, 2011 11:23   

Najpierw dokonczmy sprawe dual map :p to sie za quad wezmiesz :p heheh
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Wrz 24, 2011 20:33   

alexi, To już idzie za jednym zamachem w parze :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
marcinZG 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 320
Skąd: Zielona Góra

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 29, 2011 18:02   

Po pewnym czasie jazdy z MAFAM-em ADI-ego musialem w koncu go odlaczyc.
Poczatkowo wszystko bylo jak ta lala, ale po paru tygodniach auto zaczelo sie dziwnie zachowywac.
W okolicach 1800 obr (1500-2000) zaczelo sie dziwne szarpanie i delikatne falowanie obrotow polaczone ze strasznym zmuleniem.
Ponizej tej granicy bylo ok, po jej przekroczeniu rowniez auto odzyskiwalo wigor.

Byc moze jest to kwestia mojego badziewnego montazu, ze zwyklymi elektrycznymi kostkami, lub jakiegos przerwania sygnalu, ale dziwne jest to, ze objaw wystepuje tylko w podanym zakresie obrotow.
Pod odlaczeniu MAFAM-a wszystko wrocila do normy, lacznie ze strasznym mulem ponizej 1800 obr :(
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 29, 2011 21:13   

Jak bym czytał swoje wypociny o swoim problemie. Zacznij od sprawdzenia czy jakiś kabel ci nie lata (ja wymieniłem filtr paliwa i wywaliłem diodę, w sumie to to samo co z emulatorem). Po zabiegach auto już nie kaszle.

Czy to wygląda mniej więcej tak?

_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
marcinZG 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 320
Skąd: Zielona Góra

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 29, 2011 23:08   

alexi napisał/a:
Zacznij od sprawdzenia czy jakiś kabel ci nie lata [...]

Sprawdzalem, ze 3 razy. Dlatego mam jeszcze watpliwosc co do jakosci mojej instalacji,
ale jest juz za zimno zeby sie bawic przed domem.
A nie chce mi sie co chwile wjezdzac do garazu i wyjezdzac na test.
Mysle, ze pobawie sie dopiero na wiosne.

alexi napisał/a:
Czy to wygląda mniej więcej tak?

Mniej wiecej tak, tylko zjawisko ma miejsce nieco "wyzej".
 
 
har0 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 196
Skąd: chojnow



Wysłany: Sro Lis 30, 2011 09:18   

miałem to samo, zmniejszyłem sygnał na potencjometrze DIGIMAFU do 30 % i szarpania już nie było. teraz akurat mam odpiety wzmacniacz bo przepływkę mam uszkodzoną i jeżdżę narazie bez.
Nie potrzebnie odpinałeś, trzeba było sprawdzić różne ustawienia wzmacniacza.
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 30, 2011 09:28   

Ja miałem diodę. Więc tam regulacji nie było ;-) Żadna strata tydzień później R jeździł już na double power super extra mapach od Remiego ;-)
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 30, 2011 09:34   

Widze ze nie wiele się stało od mojej ostatniej propozycji żebyś cie zrobili jakiś wykres (wartości maf i rpm) na tam wzmacniaczu :wink:

W sumie mamy teraz mapki przy której przeplywka staje się zbędna wiec temat mało interesujący jest ale z ciekawosci ja bym coś pokombinował jeszcze z tym. Jak ktoś ma jeszcze jednego wzmaka i chciał by mi wysłać na testy :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
marcinZG 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 320
Skąd: Zielona Góra

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 30, 2011 17:10   

har0 napisał/a:
miałem to samo, zmniejszyłem sygnał na potencjometrze DIGIMAFU do 30 % i szarpania już nie było. teraz akurat mam odpiety wzmacniacz bo przepływkę mam uszkodzoną i jeżdżę narazie bez.
Nie potrzebnie odpinałeś, trzeba było sprawdzić różne ustawienia wzmacniacza.

Odpialem tylko przewod sygnalowy, wystarczy ze przepne z powrotem 2 kabelki i wzmacniacz wroci do gry.
Ale zaczyna mnie tu coraz bardziej krocic na te mapy, co macie chlopaki w posiadaniu.
Tyle ze ja mysle o tej poprawionej wersji od MG.
Lepszy dol i pare KM i Nm wiecej niz teraz w zupelnosci mi wystarczy.
Moje sprzeglo z przebiegiem prawie 180k km napewno woli lagodniejsza wersje ;)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 30, 2011 17:40   

marcinZG, Ale nie pozbędziesz się problemu przeplywki. Ja ta mapę poprawiona od MG uważam za paliwo chłoną mapę :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
marcinZG 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 320
Skąd: Zielona Góra

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 30, 2011 23:10   

Czemu paliwochlonna? Wieksze spalanie wychodzi niz na tej drugiej?
Co do przeplywki, to ja jezdze na tej samej od poczatku kiedy kupilem auto, czyli juz 2,5 roku i caly czas jest w niezlej formie, wiec osobiscie jakos nie odczulem "problemu przeplywki".
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 30, 2011 23:16   

Gdybyś miał nówkę to byś odczuł ;-) Człowiek z czasem się do problemu i tej zanikającej mocy przyzwyczaja.
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
marcinZG 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 320
Skąd: Zielona Góra

Rover 45

Wysłany: Czw Gru 01, 2011 18:10   

Nie no jasna sprawa, ale wole jezdzic na w 80% sprawnej przeplywce, niz wrzucic nowe mapy, olac przeplywke a za 2 miesiace wymieniac sprzeglo...
To jest kwestia wyboru i dla mnie osobiscie lepszym kompromisem sa mapy od MG, ktore i tak dadza mi wiecej mocy i dodatkowo poprawia mi mocno smutny dol.
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Czw Gru 01, 2011 18:15   

marcinZG, a co ma przepływka do sprzęgła przepraszam? :D
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
marcinZG 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 320
Skąd: Zielona Góra

Rover 45

Wysłany: Czw Gru 01, 2011 19:56   

Krzysi3k napisał/a:
marcinZG, a co ma przepływka do sprzęgła przepraszam? :D

Bezposrednio nic.
Chodzilo mi o mapy mafless, wieksza moc i wiekszy moment :)
 
 
Mundekk 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 241
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Gru 01, 2011 20:35   

marcinZG, były na hamowni obie mapy i różnice pomiędzy tymi mapami w mocy są prawie żadne za to na tych od mg potrzebujesz przepływki a na tych mafless nie i dlatego wybór jest chyba oczywisty. Ja dzisiaj zamontowałem maflessy i bardzo łądnie śmiga bez przepływki wkręca sie spokojnie ponad 4k i nie traci mocy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów SWAP (D-series, B-series) Rover 200/400/Coupe/Concerto
Wojtek88 Tuning mechaniczny 1 Nie Maj 13, 2012 00:56
Markzo
Brak nowych postów [freelander 1.8 16v k-series]1.8 k-series moment obrotowy
bartko100 Tuning mechaniczny 5 Czw Lip 12, 2007 21:23
markos620SDi
Brak nowych postów [K-series] VCC w 1.4?
ADI-mistrzu Tuning mechaniczny 31 Pią Lip 15, 2011 22:39
marcinmarcin
Brak nowych postów [L-series] boost / RPM / tps
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Sob Kwi 19, 2014 16:50
Remigiusz
Brak nowych postów [L-series] Alternatywa dla VNT
Remigiusz Tuning mechaniczny 46 Sob Paź 10, 2015 10:39
kadzaf



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink