Forum Klubu ROVERki.pl :: [L-series] wzmacniacz sygnału przepływomierza MAFAM
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[L-series] wzmacniacz sygnału przepływomierza MAFAM
Autor Wiadomość
marcinZG 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 320
Skąd: Zielona Góra

Rover 45

Wysłany: Czw Gru 01, 2011 21:50   

No wlasnie nie moglem znalezc obu tych wykresow.
Tak czy siak, dla mnie nie jest taki oczywisty :razz: Ale chyba moge miec swoje zdanie :cool:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Gru 01, 2011 21:50   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Mundekk 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 241
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Gru 01, 2011 21:54   

http://i1080.photobucket....2045/3MG115.jpg - wykres Remigiusza, tylko tutaj jest razem z wtryskami więc mocy więcej i momentu ale widać, że różnice między mapami prawie nie istnieja. Jak nadal twierdzisz, że wolisz MG to chyba już nic Cie nie przekona do maflessow ;p
 
 
marcinZG 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 320
Skąd: Zielona Góra

Rover 45

Wysłany: Czw Gru 01, 2011 22:43   

Ooo wlasnie tego szukalem! Podziekowal! ;)
Pozyjemy, zobaczymy... :cool:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Gru 01, 2011 23:44   

marcinZG, No jak koledzy powyzej ja nie rozumiem twojego toku myślenia. Wolisz coś gorszego założyć i dalej się brykać z problemem przeplywki :roll: A jak nie wsadzisz wtrysków to sprzęgle nic nie będzie :wink: Ponad 150km oraz 350Nm nie będziesz miał tak ze bez obaw :wink:

Ja jeszcze uważam ze wtryski + mapki i mega moc ze dobry test w jakim stanie mamy sprzęgło i skrzynie :razz: :twisted: :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
marcinZG 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 320
Skąd: Zielona Góra

Rover 45

Wysłany: Pią Gru 02, 2011 19:10   

Patrzac na te wykresy, faktycznie macie racje.
Cos mi sie wkrecilo, ze jest miedzy nimi zdecydowanie wieksza roznica.

Ja tam nie chce nic testowac, chce wygodnie, bezpiecznie i bezproblemowo jezdzic :cool:
A jak trafie na jakiegos fajnego R75 z koncowki produkcji, to przesiadka :razz:
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 16:49   

Remi patrząc na ten wykres : http://i1080.photobucket....2045/3MG115.jpg test pierwszy, masz z mapami od MG- 115KM i Mafamem, czy tymi mafless ?? Wynik mi się bardzo podoba :ok: Aha i rozumiem, że wtryski od SDi ??

Ok, już doczytałem w Twoim temacie: ,,Test 1 były mapki MG115++ z podpięta przeplywka.'' :ok: Czyli tak jak mam obecnie pod maską :mrgreen:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Kwi 24, 2012 19:19   

Jugol, No dokładnie MG115 to te mapki od MG tylko jakieś ciut inne niż seria :wink: I wtryski SDI on board za każdym razem :mrgreen:

[ Dodano: Wto Kwi 24, 2012 19:18 ]
Witam, chciałem kilka nowych wykresów wkleić podczas jazdy :wink:





Fanie by było taki wykres od Firq dostać z VNT :wink:



Jedynie mnie ten timing advance dziwi trochę he z tak opada i się znów podnosi :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
mentos 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 130
Skąd: Elbląg



Wysłany: Sob Maj 05, 2012 22:15   

Chciałbym wtrącić jeszcze odnośnie kombinowania z dioda i max sygnałem.
Myślałem, ze klima mi padła, a okazało się, ze kiedy dioda jest wpięta to ECU nie pozwala na załączenie sprężarki (pewnie sądząc ze silnik jest na maxa obciążony). Po odpięciu diody klima ożyła.
_________________
Pozdrawiam
Artur
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów SWAP (D-series, B-series) Rover 200/400/Coupe/Concerto
Wojtek88 Tuning mechaniczny 1 Nie Maj 13, 2012 00:56
Markzo
Brak nowych postów [freelander 1.8 16v k-series]1.8 k-series moment obrotowy
bartko100 Tuning mechaniczny 5 Czw Lip 12, 2007 21:23
markos620SDi
Brak nowych postów [K-series] VCC w 1.4?
ADI-mistrzu Tuning mechaniczny 31 Pią Lip 15, 2011 22:39
marcinmarcin
Brak nowych postów [L-series] boost / RPM / tps
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Sob Kwi 19, 2014 16:50
Remigiusz
Brak nowych postów [L-series] Alternatywa dla VNT
Remigiusz Tuning mechaniczny 46 Sob Paź 10, 2015 10:39
kadzaf



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink