Forum Klubu ROVERki.pl :: Remigiusz - R45 idt
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Remigiusz - R45 idt
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Cze 13, 2011 21:35   

borek88, Nie wiem do czego rysowali to Anglicy :) Konieczne nie jest ja go nie mam :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Cze 13, 2011 21:35   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Wto Cze 14, 2011 19:28   

Remi mam rocznik 2004 z sierpnia. nie wiem czemu mi sie zapalił check ale nie ważne, mówisz ze jak wymienie wtryski to będzie lepiej się zbierać?? było by fajnie bo już robi dobrą robote :) ale wiadomo apetyt rośnie.. długo sie trzeba bawić z ich wymianą?? pozdrawiam
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Cze 14, 2011 19:32   

komik88, Będziesz miał i tak większego kopa z wtryskiwaczami. Zależy od stanu silnika, jak jest młode auto to jak umnie wyjdą w palcach, a jak gorzej zapieczone to trzeba się męczyć kluczem 14 ale tez wyjdą :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Wto Cze 14, 2011 20:49   

a powiedz mi bo wlasnie ich szukam ;d , tylko musze tez kupic ten wtrysk sterujący?? bo nie którzy opisują ze brak sterującego a ja nie wiem do końca o co chodzi?? a ty masz wgrany program inny czy seria?? ciekaw jestem wlaśnie czy go jeszcze pobudzi..
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Cze 14, 2011 21:53   

komik88, No musi być cały komplet wtrysków razem z tym pierwszym wtryskiwaczem, zwanym sterujący który ma kabelek elektryczny. I na każdym ma być nabite 200bar, w tedy jest to od SDI :wink:

Ja mam serie niestety, miałem mieć bo zlotcie teraz zaprogramowany drugi ECU z Chipami do zmiany, ale okazało się ze ECU zepsuty jest bo nie łączy się Testbook ani autko nie chce odpalić na nim :neutral:

Będę musiał teraz to swojego obecnego ECU lutować od nowa podstawki i tam próbować. Ale ogólnie mam dwie rożne mapy które chce wypróbować i może dostane jeszcze inne zwariowane mapki :razz:

Ale z wtryskiwaczami na serii jestem w sumie zadowolony :wink: Ogólnie taka granica jest 150KM max potem szkoda PG1 :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Wto Cze 14, 2011 22:49   

no mi wypluło 138KM i 290NM teraz, więc może ze 142 i 300 pokaze na tych wtryskach, byloby super :) to wyslij mi mapki to kupie od ciebie ;d moze masz lepsze od moich heh, ja mam podstawki juz :)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Cze 14, 2011 22:53   

daj mi maila to tobie je wyśle :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Cze 14, 2011 23:09   

komik88, a powietrze? Samym paliwem podlejesz i Ci uszczelka strzeli ;)
Im uboższa mieszanka po podlaniu tym lepiej dla silnika :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Cze 14, 2011 23:31   

Krzysi3k, Im wyciej czanrego dymu tym lepiej :mrgreen: Widać ze zdrowy silnik się ma :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Sro Cze 15, 2011 01:08   

Krzysiek jak zapodasz mu za duzo powietrza to ci znowu turbo poleci i dodatkowo uszczelka, mój znajomy w takim MG jak ja w Anglii mial z hamowane na 155KM i 320NM i nic nie poszło sie walić a zrobił na takich pomiarach 30tyś km wiec 140 i 300NM to dla tych silników nic specjalnego :)
REMI masz mojego meila: tomcio160@poczta.onet.pl
Sam obrabiasz mapy?? ja ogólnie mam na sprzedanie całego kompa z wgranym już fajnym programem więc jak by ktoś był zainteresowany to śmiało pisać. :)
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sro Cze 15, 2011 07:28   

komik88, ja sam mam teraz koło 140KM i zamierzam do 150KM dobić, tylko nie samym chipem i wtyskami, bo tak też można :) Stożek+ciśnienie doładowania 1.3 bara+większy IC :)
Poza tym nie wiesz chyba co mówisz, albo nie zrozumiałeś moich słów.
Ja Ci nie mówię, żebyś mu dawał powietrza na seryjnych mapach, tylko po podlaniu paliwem (chip, wtryski), żeby mieszanka była uboższa, lepiej dla silnika :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Sro Cze 15, 2011 09:37   

każdy robi autko wedle swoich doświadczeń, ja mam tak zrobioną mapę że ani jakoś specjalnie nie kopci, nic z autkiem się nie dzieje i jest zrobiona dobrze, jak zmienie wtryski to też bede chciał wlozyć wiekszy IC i dograć tą mapę pod ten nowy kit. :) w sumie teraz tylko szukam wtrysków bo ic-ka włoże z iveco jakiegoś.. to już nie jest wielki problem.. :)
Napisałeś że stożek?? to jest w dieslu tymbardziej u nas w MG w ogóle bez sensu.. ja mam wkładke K&N i wystarcza, tak czy tak ma powietrza więcej, czystrze i nic wiecej nie potrzeba.Co do cisnienia 1.3 bara jak masz 140KM to już masz 1.3 bara bo ja mam 138KM i mam 1.3 bar turbo ustawione, a IC ci koni nie da tylko utrzyma ci mieszanke powietrza chłodniejszą i tyle.. wiec nic sobie nie zrobisz specjalnie tym co napisałeś.. jedynie cię wtryski i zmiana mapki ratują, tak jak i mnie heh :)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Cze 15, 2011 10:01   

komik88, Ogólnie Krzyszkowi ten IC dobrze chłodzi bo w czasie jazdy mu przy samym kolektorze dolotowym na bloku silnika powietrze na 40°C schładza :wink:

Stożek czy puszka to obojętne bo powietrze i tak się przez Turbo podgrzewa i IC ma je schłodzić :wink:

Co do moich map to chyba nie będę tobie ich wysyłał bo ja mam słabsze mapki, bo mam mapki od ZR trochę ulepszone na 120KM i poprawiony dol :wink: A drugie mapki to nie wiem ile maja ale coś więcej bo na WINOLS bardziej agresywna jest mapka w porównaniu :wink:

CO do twojego kompa to ja bym go kupił bo mój który został przerobiony na podstawki okazał się zepsuty i nie mam teraz drugiego ECU. Ale sorry ze tak powiem nie za 850zl bo trochę chora cenna :razz: Za max 100zl bez chipów go mogę kupić :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Cze 16, 2011 13:34   

http://forum.roverki.eu/v...p=635446#635446
tu już nie piszcie
Ostatnio zmieniony przez szoso Pią Cze 17, 2011 09:48, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lip 19, 2011 14:46   

szoso420, Dziękuje :razz: Sie Sajgon porobił :wink:

A wiec dziś robiłem próby żeby mój wskaźnik doładowania uspokoić bo brzęczy strasznie :wink: Zamontowałem na przewodzie zaworek zwrotny od spryskiwaczy i działa w tedy wskaźnik doładowania jako max. boost peak gauge :wink:

Po prostu nie opada już wskazówka na dol, i o dziwo cichutko w tedy pracuje wskaźnik. Jechałem autostrada i max doładowania mam teraz z tymi wtryskami SDI 1.38bara :wink: I nie będę nic obniżał chyba tak zostawię może mi Turbo nie rozwali :mrgreen: Przyrost dały o jakieś 0,2bara bo na początku miałem 1,2bara :wink:

Niestety potem przedziurawiłem membranę od zaworka zwrotnego żeby opadała znów wskazówka i brzęczenie jest bardziej ciche ale teraz występuję powyzej 1bara tylko :cry:

Musze zrobić mniejsza zwężkę na tym zaworku :wink:

[ Dodano: Wto Lip 19, 2011 14:46 ]
Update: Wydech przelotowy zrobiony :razz:

Głośniejszy w cale nie jest jedynie stożek ryczy za bardzo przy 180km/h :wink:

Test z PL do Versaille i z powrotem zakończony i jedynie nie warto butowac bo Autobahnie jak głupi :wink:

Spalanie PL, Austria- Niemiec 6.25 l/100km
Niemcy - granica Francji przy ciągłym 170km/h 7.04 l/100km
Francja szybko - Paryża 6.4 l/100km
I z powrotem przy max 2900rpm cały czas 5.8 l/100km
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Lip 19, 2011 15:45   

Remi55, a po przelocie poczułeś cokolwiek? :P
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Sie 05, 2011 21:59   

Poczułem lepiej się Turbo wkręca od dołu :wink: Bardziej wyraźnie słychać Turbo teraz od tylu :wink:

Ale nie wiem czy to przelot czy nie ale da sie teraz rozpędzić do 190km/h GPS'owe co przedtme tylko przy 184 km/h GPS'owe bylo koniec :wink: :wink:

[ Dodano: Pią Sie 05, 2011 21:59 ]
Dzis był montaż wtrysków od SDI tych z 200bar na korpusie :razz: Hehe.. I 45 teraz leci a nie jedzie już :mrgreen:

Przedtem miałem wtryski z Freelandera i byl lepszy kop ale w porownaniu z SDI'kami to niebo i ziemia.

Wiec Angole mieli racje.
wtryski od IDT - no seria jakoś to się toczy
wtryski Freelander - No zaczyna czuć ta moc i auto nabiera wigoru
wtryski SDI - szatan opętał Rovera :twisted:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sob Sie 06, 2011 06:54   

Remi55 napisał/a:
wtryski SDI - szatan opętał Rovera :twisted:



no to zobaczymy jak to daje radę ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Sie 06, 2011 09:45   

Remi55 napisał/a:
szatan opętał Rovera :twisted:


:rotfl:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Sie 06, 2011 19:35   

No to ludziska wiec tak, zostałem dziś bardzo mile zaskoczony :razz:

Powiem tak, jedynie co mam modyfikowane to:
Wtryski od SDI wszystkie 4 maja 200bara
Wolny wydech, czyli strumienica zamiast kata 63mm i końcowy wydech wybebeszony i prosty przelot w nim
EGR zaślepiony
Stozek

Mapy mam seria te 101km i turbo tylko 1.2bara dmucha :wink: Czekam to września i wsadzę tylko mapy od Mg ZR i na tym zakończę modyfikacje bo aż za dużo przybyło na mocy teraz już :lol:

To to oj wykres:


Test 1: to jest na diodzie bez przeplywki, niestety po kilku hamowniach niestety straszny spadek mocy i Nm jest na końcu :neutral:

Test 2: jest na samej przeplywce bez zadanych gadgetów, przeplykw była myta dzień wcześniej

Test 3: MAFAM na maxa rozkrecony

Test 4: MAFAM po srodku ustawiony

Z tych wszystkich hamowaniach wychodzi na to ze na samej przeplywce na lepiej wychodzi wykres :wink: Ale jedyny minus najbardziej kopciło. Najmniej kopci na diodzie :roll:


A tutaj jeszcze porownanie
KV6 -Markzo
moja L-seria
kozika 1.8 VVC


Filmiki tez są ale to już kozik wstawi :)
Zapraszam do dyskusji :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Sob Sie 06, 2011 19:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink